Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen yläosa häihin?

Vierailija
06.05.2017 |

Voiko vieras laittaa häihin valkoisen topin vaaleanpunaisen pitkän hameen yläosaksi? Hame on hyvin näyttävä pitsinen hame ja selvästi asun ns. pääjuttu. Korkokengät ovat nudet/vanhaa roosaa ja laukku myös.

Kuvittelin, että hyvin voisi laittaa valkoisen yläosan kun pääväri ei tosiaan ole valkoinen, mutta äitini on taas eri mieltä ja hänen mukaansa ei saisi olla pisaraakaan valkoista vieraalla päällä.

Mitä mieltä on av-raati?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanharmaa tai ehkä vaaleansininen yläosa. Sininen sopii mun mielestä vaaleanpunaisen pariksi, sopiva sävy sovittamalla.

Vierailija
22/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni oli pukeutunut valkoiseen pitsimekkoon ja hiushärpäkkeeseen mun häissä. Se oli aika hämmentävää.

Apua. Mikä hitto ihmisiä vaivaa? Aplle vinkkinä et vaaleenpunainen pitkä näyttävä alaosa valkosen yläosan kanssa voi monen mielestä olla aika morsiuspukumainen. Varaudu sit et pahimmas tapauksessa voi käydä kuten häissä missä vastaaja 8 oli ollut. Lisäks morsian voi loukkaantua vaikka ei sitä näyttäiskään/sanoiskaan. Itse en pidä itteeni ole minään tiukkiksena tälläsissä asioissa, mutta vieläkin ärsyttää yks sukulainen kun pukeutui vanhan isoäitini hautajaisiin ihonvärisiin ohuisiin sukkahousuihin ja just ja just pepun yli ulottuvaan kireeseen mekkoon. Huomaan et en pysty arvostaa tätä ihmistä ihan samoin kun ennen.

Kälyllä oli isomummon hautajaisissa punaiset varpaankynnet ja avokkaat. Enkä ole tiukkis, mutta jotain tapoja pitäis noudattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleanharmaa tai ehkä vaaleansininen yläosa. Sininen sopii mun mielestä vaaleanpunaisen pariksi, sopiva sävy sovittamalla.

Vaaleanharmaa tuntuu enemmän omalta. Täytyy kierrellä kauppoja. :)

AP

Vierailija
24/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansävyiset (ei valkoiset) ovat haastavia pukeutumisen kannalta, koska valo saattaa tehdä vaatteen värin valkoiseksi valokuvissa, eli mieluiten jotain selkeästi erottuvaa sävyä toiseen vaatteeseen, jos päällä on jokin vaaleansävyinen vaatekappale.

Vierailija
25/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Ei häihin valkoista eikä kokomustaa. Kuvien photoshoppaamisessa on kamala vaiva, jos sen haluaa tehdä luonnollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä