Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen yläosa häihin?

Vierailija
06.05.2017 |

Voiko vieras laittaa häihin valkoisen topin vaaleanpunaisen pitkän hameen yläosaksi? Hame on hyvin näyttävä pitsinen hame ja selvästi asun ns. pääjuttu. Korkokengät ovat nudet/vanhaa roosaa ja laukku myös.

Kuvittelin, että hyvin voisi laittaa valkoisen yläosan kun pääväri ei tosiaan ole valkoinen, mutta äitini on taas eri mieltä ja hänen mukaansa ei saisi olla pisaraakaan valkoista vieraalla päällä.

Mitä mieltä on av-raati?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita herättää varmasti pahennusta muiden vieraiden ja ehkä myös morsiusparinkin keskuudessa.

Vierailija
2/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voit kyllä laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös neuvo ole ettei häävieraitten pitäisi pukeutua kokovalkoiseen asuun? Ei kai valkoinen asun osana haittaa?

Vierailija
4/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita herättää varmasti pahennusta muiden vieraiden ja ehkä myös morsiusparinkin keskuudessa.

Minkä värinen yläosa sitten sopisi vaaleanpunaisen pitsihameen kanssa?

Vierailija
5/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös neuvo ole ettei häävieraitten pitäisi pukeutua kokovalkoiseen asuun? Ei kai valkoinen asun osana haittaa?

Näin olen itsekin kuvitellut.

Ja morsiamen äiti itse on vanhimman lapsensa häissä pukeutunut mustavalkoiseen kukkamekkoon, jossa siis pohjaväri valkoinen. Siinä on ollut jo enemmän valkoista kuin omassa asussani.

AP

Vierailija
6/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen väri on varattu morsiamelle käytti hän sitä tai ei.

Värejä löytyy maailmasta, miksi pilaisit morsiamen päivän? Noloa moukkamaisuutta voit esittää värivalinnalla jos päädyt valkoiseen.

Muistan olleeni kerran häissä joissa yksi vieraista oli koko valkoisessa asussa ja kyllä sitä katsottiin pitkään. Tästä on jo aikaa.

Vaaleanpunaisen pitsihameen kanssa vielä hennon vaaleanpunainen yläosa tai musta.

Vierailija
7/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi laittaa, sori. Suosittelen nudea yläosaa tai vaikka harmaata.

Vierailija
8/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni valkoinen asusta kyllä sopii, onhan asussasi muitakin värejä.

Viime kesänä olimme häissä, jossa yksi vieras oli pukeutunut pitkään kokovalkoiseen mekkoon. Osa häävieraista meni sitten onnittelemaan tätä vierasta, kun eivät olleet morsmaikkua aiemmin tavanneet. Noloa ja ajattelematontä tältä vieraalta.

Vierailija
9/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hame on hyvin näyttävä". Häävieraan ei ole tarkoitus olla huomion keskipisteenä.

Vierailija
10/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hame on hyvin näyttävä". Häävieraan ei ole tarkoitus olla huomion keskipisteenä.

No ei tietenkään niin näyttävä,että veisi morsiamen huomion. Hame on juhlava.

AP

Vierailija
11/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni oli pukeutunut valkoiseen pitsimekkoon ja hiushärpäkkeeseen mun häissä. Se oli aika hämmentävää.

Vierailija
12/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuudestahan se on lopulta kiinni. Jos hame on pitkä ja "hyvin näyttävä", on vaarana ylipukeutuminen. Häät ovat yleensä päivätilaisuus, joten polvipituinen mekko, jakkupuku tai housupuku riittää. Pitkät puvut on varattu sitten kaasolle ja morsiamelle.

Vierailija
13/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näyttäisit morsiammelta valkoisessa yläosassa ja "hyvin näyttävässä" vaaleanpunaisessa pitkässä pitsihameessa.

Vierailija
14/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näyttäisit morsiammelta valkoisessa yläosassa ja "hyvin näyttävässä" vaaleanpunaisessa pitkässä pitsihameessa.

Ei hame nyt niin näyttävä ole :). Se on pitsinen midi-pituinen vaaleanpunainen/vanha roosa hame. Takana näkyy vetoketju. Itselleni se vain on näyttävä, koska en koskaan käytä hameita tai mekkoja.

Kävisikö sitten esim. harmaa yläosa? Olisi kiva, että asu olisi kuitenkin kesäinen.

AP

Vierailija
15/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hame nyt niin näyttävä ole :). Se on pitsinen midi-pituinen vaaleanpunainen/vanha roosa hame. Takana näkyy vetoketju. Itselleni se vain on näyttävä, koska en koskaan käytä hameita tai mekkoja.

Kävisikö sitten esim. harmaa yläosa? Olisi kiva, että asu olisi kuitenkin kesäinen.

AP

Niin. Aloituksessasi puhuit pitkästä, hyvin näyttävästä pitsihameesta.

Vierailija
16/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni oli pukeutunut valkoiseen pitsimekkoon ja hiushärpäkkeeseen mun häissä. Se oli aika hämmentävää.

Voi apua :D. Kyllä sen luulisi tajuavan, ettei kokovalkoista voi laittaa.

AP

Vierailija
17/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niin. Aloituksessasi puhuit pitkästä, hyvin näyttävästä pitsihameesta.

Niin, minulle itselleni hame on pitkä sekä näyttävä siihen nähden miten yleensä pukeudun. Näkeehän tuollaisia hameita Helsingin keskustassa kesällä joillain naisilla rennomman asun yhteydessä, mutta itse pitäisin vain juhlissa.

AP

Vierailija
18/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Mikä hitto ihmisiä vaivaa? Aplle vinkkinä et vaaleenpunainen pitkä näyttävä alaosa valkosen yläosan kanssa voi monen mielestä olla aika morsiuspukumainen. Varaudu sit et pahimmas tapauksessa voi käydä kuten häissä missä vastaaja 8 oli ollut. Lisäks morsian voi loukkaantua vaikka ei sitä näyttäiskään/sanoiskaan. Itse en pidä itteeni ole minään tiukkiksena tälläsissä asioissa, mutta vieläkin ärsyttää yks sukulainen kun pukeutui vanhan isoäitini hautajaisiin ihonvärisiin ohuisiin sukkahousuihin ja just ja just pepun yli ulottuvaan kireeseen mekkoon. Huomaan et en pysty arvostaa tätä ihmistä ihan samoin kun ennen.

Vierailija
19/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Mikä hitto ihmisiä vaivaa? Aplle vinkkinä et vaaleenpunainen pitkä näyttävä alaosa valkosen yläosan kanssa voi monen mielestä olla aika morsiuspukumainen. Varaudu sit et pahimmas tapauksessa voi käydä kuten häissä missä vastaaja 8 oli ollut. Lisäks morsian voi loukkaantua vaikka ei sitä näyttäiskään/sanoiskaan. Itse en pidä itteeni ole minään tiukkiksena tälläsissä asioissa, mutta vieläkin ärsyttää yks sukulainen kun pukeutui vanhan isoäitini hautajaisiin ihonvärisiin ohuisiin sukkahousuihin ja just ja just pepun yli ulottuvaan kireeseen mekkoon. Huomaan et en pysty arvostaa tätä ihmistä ihan samoin kun ennen.

Ei ole tullut kyllä mieleen, että saattaisi näyttää morsiamelta tuossa asussa, mutta voihan tosiaan olla, että joku morsian voisi esim maistraattihäihin noin pukeutua. Täytynee etsiä se harmaa yläosa..

AP

Vierailija
20/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko musta väri varattu vain sulhaselle? Loukkaako sulhasta jos joku miesvieras pukeutuu mustaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme