Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesten tempo hitaampi kuin naisten?

Tuturiina
06.05.2017 |

Olen miettinyt viime aikoina tätä kun on tullut treffailtua ja miehet ovat todella hitaita käännöksissään. Tavataan (ehkä) kerran viikossa ja kirjoitellaan parin päivän välein. Tällä menolla jotain suhteen tynkää saa aluilleen vasta parin kuukauden viiveellä!

Itse olen enemmän semmoinen halki-poikki-pinoon tyyppi koskien tapailua ja seurustelua. Nopea alku, viestitellään (lähes) päivittäin jotain pientä ja tapaillaan 1-2 kertaa viikossa. Sitten kuukauden/parin alkuhuuman jälkeen näkee toimiiko homma ja kandeeko lainkaan jatkaa. Tehokasta!

Tämä on nyt teoria johon kaipaan näkemyksiä sekä miehiltä että naisilta! Voi siis toki olla että olen viimeaikoina vaan sattunut tapailemaan ns. vääriä tyyppejä jotka eivät ole kovin kiinnostuneita mutta mikäli näin ei ole niin haluan kuviolle selityksen! :-)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Olen  nainen, mutta mulla on niin paljon muutakin elämää kuin deittailu ja viestittely, että ei vaan ole aikaa eikä kiinnostusta olla jatkuvasti yhteyksissä. Tosin tässä on se hyvä puoli, että mikäli mies ei mun tavastani tykkää, niin eipä voisi syntyä meidän välille vakavampaa suhdettakaan. 

Vierailija
2/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä kyseessä onkin joku sukupolvikysymys? Tietyn ikäryhmän henkilöt haluavat ottaa rauhassa ja chillisti, kun taas toiset ovat enemmän toiminnan tyyppejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee siivousta. Nainen haluaa että heti siivotaan ja mies haluaa että siivotaan kun ehditään ja siksi tulee riitaa kotitöistä. Naiset valittaa ettei miehet tee kotitöitä, mutta kun miehet ei ehdi tekemään niitä kun naiset on niin hätäsiä.

Vierailija
4/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee siivousta. Nainen haluaa että heti siivotaan ja mies haluaa että siivotaan kun ehditään ja siksi tulee riitaa kotitöistä. Naiset valittaa ettei miehet tee kotitöitä, mutta kun miehet ei ehdi tekemään niitä kun naiset on niin hätäsiä.

Hyvä pointti! Voi hyvin liittyä samaan kuvioon :-) Naisena mua usein rasittaa miesten ns. hitaus ja saamattomuus...

Vierailija
5/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ajatuksia?

Vierailija
6/13 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset todella laiskoja treffailussa.

Vierailija
7/13 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumisen, pakkaamisen ja lähtemisen ylipäätään suhteen on toisin päin. Naisilla kestää ja kestää. Miehet ehtii jo luopua ideasta ja keksiä muuta tekemistä ennen kuin naiset pääsevät liikkeelle.

Vierailija
8/13 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on muutakin tekemistä ja jos ei ole niin ne miehet ei sinua kiinnosta alunperinkään.

Vierailija
9/13 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te jaksattekin jatkuvasti tehtailla näitä "kaikkimiehetsitätätäjatuota"-yleistyksiänne?

Uniikit lumihiutaleet jaksavat yleistää miehet yhdeksi homogeeniseksi massaksi.

Vierailija
10/13 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset todella laiskoja treffailussa.

Millä perusteella? Itse juttelen ja tapailen mielelläni miestä, en tiedä oikein mitä muutakaan voisin tehdä :)

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on muutakin tekemistä ja jos ei ole niin ne miehet ei sinua kiinnosta alunperinkään.

Tämä on täysin mahdollista ja yksi niistä teorioista jonka esitinkin jo alussa. Haluisin kuitenkin myös tietää mitä muita syitä ihmisillä on ns. pitkittää alkutapailua kuin se ettei kiinnosta. Itse en ymmärrä tätä viivyttelyä oikein.

- ap

Vierailija
11/13 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te jaksattekin jatkuvasti tehtailla näitä "kaikkimiehetsitätätäjatuota"-yleistyksiänne?

Olet oikeassa, olisin hyvin voinut kirjoittaa selkeämmin aloitukseeni kuinka "osa, mahdollisesti prosentuaalisesti merkittävä osa tai sitten ei, miehistä" mutta päädyin kuitenkin yksinkertaistamaan otsikkoa jotta siitä saisi selkeämmän kuvan. Olen pahoillani mikäli koet että teksti leimaa kaikki maailman miehet hidastempoisiksi.

Onko sinulla kuitenkin jotain kommenttia alun kysymykseen?

- ap

Vierailija
12/13 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, olisin hyvin voinut kirjoittaa selkeämmin aloitukseeni kuinka "osa, mahdollisesti prosentuaalisesti merkittävä osa tai sitten ei, miehistä" mutta päädyin kuitenkin yksinkertaistamaan otsikkoa jotta siitä saisi selkeämmän kuvan. Olen pahoillani mikäli koet että teksti leimaa kaikki maailman miehet hidastempoisiksi.

Onko sinulla kuitenkin jotain kommenttia alun kysymykseen?

- ap

Ei.

Vierailija
13/13 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei vastineeks miehet on seksissä hätäsiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan