Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka on absolutisti eikä käytä huumeita?

Vierailija
06.05.2017 |

Tapailen yhtä miestä, joka kertoi ettei juo eikä polta ollenkaan eikä käytä huumeita. Eikä kuulemma käy ravintoloissakaan juhlimassa. Harrastaa lenkkeilyä ja lukemista. Se on vielä DI. Ollaan saman ikäisiä, mä 28v ja mies 27v. Mun mielestä kuulostaa vähän tylsältä. Muuten ihan mukava mies mutta tuo absolutismi ja tylsyys vähän häiritsee.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsältähän se kuulostaa, varmaan joku trauma tai mt-ongelma?

Vierailija
2/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä mieheltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noi absolutistit on vähän tylsempiä. Itse ainakin kaipaan jännitystä arkeen. Yllätyksiä. Heittäytymistä. Ex-tempore tekoja. Ja varmaan joku ongelma taustalla minkä takia ei juo

Vierailija
4/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tolla perusteella voi päätellä ihmisestä juuri mitään. Päihteiden käyttökö tekee miehestä kiinnostavan?

Vierailija
5/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tolla perusteella voi päätellä ihmisestä juuri mitään. Päihteiden käyttökö tekee miehestä kiinnostavan?

ei nyt niin mutta mun mielestä välillä voi ottaa pari lasia viintä. ap

Vierailija
6/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois parempaa miestä ollakkaa. Eiköhän sen ajan mitä muut käyttää juomiseen niin käytä johonki mielenkiintoisen :) mä ainaki kiljuisin riemusta ku ois viikonloppu sun mahollista joskus tehä jotaki yhessä eikä vaan kattoo ku toinen ryyppää ja makaa täpinöissään..

Vierailija
8/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, sika!

Vierailija
9/9 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vois parempaa miestä ollakkaa. Eiköhän sen ajan mitä muut käyttää juomiseen niin käytä johonki mielenkiintoisen :) mä ainaki kiljuisin riemusta ku ois viikonloppu sun mahollista joskus tehä jotaki yhessä eikä vaan kattoo ku toinen ryyppää ja makaa täpinöissään..

Rapuloissaan piti olla eikä täpinöissään 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän