Nainen, pystyisitkö ikinä harrastamaan seksiä kaljuuntuvan miehen kanssa?
Tekisitkö ikinä niin? Tai jos pitäisi niin pystyisitkö ilman oksennusta?
Kommentit (35)
Kyllä ja ihan mielelläni. Pidän heitä seksikkäänä.
Ai jos mun mies alkaisi kaljuuntua, meiltä loppuisi seksi? Aika pinnallinen ajatus. Kyllä sen seksikkyyden määräävät ihan muut tekijät, rakkaus ja yhteinen historia ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä pitää silmiä kiinni. :D
Mikä tää kaljuuspakkomielle muuten on, ainakin kaikki mun tuntemat kaljut ja kaljuuntuvat on suhteessa. En ole kysynyt onko seksiä.
Tuskin on seksiä tai jos on niin nainen on lahna ja pitää simmut kiinni
Etkö tiedä, että kaljuuntuvilla miehillä on korkeat testosteroni arvot??
mitä luulet sen merkitsevän? Olen kohta 50 v paneskellut jo nuorena kaljuuntuvan kanssa ja jostain syystä monet naiset vonkaavat, mutta eivät onnistu, kun tätä kaljuuntuvaa ei kiinostaa kuin minä.
Alapeukuista voi päätellä, että mammat on kateellisia, kun joku mies ei juokse vieraissa:DDDDDDD
No nyt tiedän syyn, miksi saan seksiä varsin harvoin, jos silloinkaan. Jokainen päivä oppii jotain uutta ;). Pikemminkin olisin huolissani, jos päässä ei liiku muuta kuin hulmuavat hiukset.
Täh?? No totta kai! Miten se liittyy mihinkään 😄
Mun molemmat isoisät on laitettu hautaan asti tukka päässä.
Mutta 11 vuotiaaksi asuimme talossa jossa oli toinenkin vuokralainen. Tämä oli juuri sellainen kaljuuntuva alle 30 vuotias mies. Käytimme samaa WCtä.
Mies ei oikeastaan asunut talossa, vaan hänellä oli vain toimisto, jossa oli usein yötä.
Talo oli alunperin rskennettu tälle miehelle virka-asunnoksi. Mutta kun ei saanut kaljuuntuvana edes kekkosen aikaan vaimoa, niin työnantajansa vuokrasi asunnon perheelleni.
Lapsuudessani matkustelimme paljon ja varsinkin vanhemmat jokapuolelle maapalloa, joka tuolloin ei niin tavallista ollut. Käsitin että kaikki johtui siitä että asuimme edullisesti vuokralla ja näin se olikin mutta kun aloin lälhesgyä 12 vuotta vanhemmilleni tuli kiire muuttaa pois..
Siihen asti ajattelin kai eläväni samassa paikassa loppuelämäni.
Muutimmekin useamman kerran jälkeen päin olen ymmärtänyt että äitini joka harrasti voimistelua. Harrasti sitä luonnollimisillaan eli alasti.
Tuohon periaateeseen ei liittynyt siis mitään seksuaalista, paitsi äitini näki tämän kaljun runkkaamassa kun voimistelin. Ja itselläni taisi tuolloin alkaa kuukautiset, niin äiti laittoi muuttohommat päälle
Just tänään viimeksi. Ei toi mun mies vielä vanha oo (28), mutta minkäs sille mahtaa kun hiusraja pakenee. Ei se ihanaa miestä pahenna.
Monta kertaa viikossa ja ihanaa on!
No niin Tuomas, ehkä olisi parempi, että lopetat palstailun ainakin hetkeksi.
Minulla ei ole mitään hiusfetissiä, en ole ikinä harrastanut seksiä hiusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään hiusfetissiä, en ole ikinä harrastanut seksiä hiusten kanssa.
Pystyisitkö harrastamaan seksiä nenättömän miehen kanssa vai onko sinulla nenäfetissi?
Vierailija kirjoitti:
En koska en pidä kaljuja miehiä viehättävinä. Rumia ovat
Voin pistää juuttisäkin päähäni,peruukki kävisi myös ja sekin kiinni kuminauhalla leuan alitse.Pimeässä paikassa käsikopelolla kävisi myös.Olen kalju mies 60-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä,yes!
Varmaan sitten kun voisin antaa rahastakin.
Tai ei se mene niin pillua voisin ehkä rahasta antamaan vaikka täyskaljulle mutta rakastelemaan en edes muuten komeaa miestä kuin Halla-aho. Upea mies ja tehnyt Brysselissä hyvää työtä, mutta alkava kaljuus estäisi seksileikit taatusti.
En ymmärrä evoluutiota, ennen kaljuuntuminen oli vanhan miehen merkki koska keski-ikä oli ihmisillä vain muutamia vuosikymmeniä. Kun suurin osa kuoli ennen kuin täytti edes 20 saati 30 vuotta vanhat miehet olivat jo ikänsä puolesta tietäjiä.
Ja paljon tiesivätkin, suomalaisessa perinteessä näillä miehillä on paitsi kunnon hiukset ja pitkä parta.
Parrattomuudesta aikoinaan miehille vinoiltiin, silti on näitä nyt tulut joilla on 17 vuotiaana parta ja jotkut alkavat kaljuuntua saatuaan mopokortit.