Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla käyttää puhelimen suojakuorta, johon saa pankkikortit mukaan.

Vierailija
06.05.2017 |

Siinä kun kadotat puhelimen niin samalla menee kortit. Mitäs sitten teet?
Pitääkö kukaan korttejaan puhelimen kanssa samassa kuoressa? Miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne suojakuoreen ei ole pakko laittaa niitä pankkikortteja.

Vierailija
2/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v olut puhelin ja kortit samassa kuoressa. Ei ole hävinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä yhtään mitään koska puhelimesi on ainoa puhelin maailmassa etkä millään tavalla voi enää ottaa yhteyttä pankkiin ja kuolettaa kortteja samaan tapaan kuin teet jos kortit katoavat esim lompakon mukana.

Vierailija
4/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti kortit ei ole siinä suojassa vaan lompakko takin taskussa. kesällä kun ei ole takkia mukana on tärkeimmät kortit ja pari seteliä puhelimen suojassa ja puhelin farkun etutaskussa. Eipä ole vielä hävinnyt.

Mulla on sellanenkin, jossa ihan oikeassa lompakossa (lokeroita ja kolikkotasku) on puhelimelle paikka läpän alla.... Puhelimen käyttö siinä vaan on hankalahkoa.

Vierailija
5/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siellä käyntikortteja, en pankkikortteja. Pankkikortit on lompakossa. Molemmar tuskin katoavat yhtä aikaa. Phelin on hukadsa silloin tällöin ja saisin paniikin, jos pankkikortit olisivat mukana.

Vierailija
6/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää lompakkoa ollenkaan. Tarvittavat kortit(ajokortti, pankki/luottokortti ja kaksi kanta-asiakaskorttia ovat puhelimen suojakuoressa. Jos kaupoilla on puhelimeen ladattavat kantiskortit, käytän niitä, muut kantiskortit olen hävittänyt. Pääsääntöisesti bonuksia tulee niin vähän, etten viitsi ostoksiani rekisteröidä. Ainoa on S-kauppa, jossa teemme kaikki ruokaostokset. Helpottaisi sekin, jos kantisominaisuus olisi pankkikortilla mutta sitä en jaksa hakea.Siksi höylään edelleen ruokaostosten yhteydessä.

Meni vähän ohi kysymyksen mutta siis tärkeät kortit puhelimen kanssa samassa.

Vierailija
7/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin puhelin häviää? Mulla on ollut kännykkä 25 vuotta, enkä ole kertaakaan puhelinta hukannut...

Vierailija
8/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa mobile pay niin sula on puhelimessa maksuväline

Vierailija
9/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta käytössä tuollainen systeemi. Ei ole kadonnut puhelin tai kortit. Huolehdin siitä etten jätä puhelintani julkisissa paikoissa kenenkään vietäväksi.

Vierailija
10/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä yks vahdittava asia vähemmän, kun on lompakko ja puhelin samassa.

Vierailija
11/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois kaupungista, tunkeilijat jäävät ilman iiphonea.

Vierailija
12/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole enää varsinaista rahapussia. Tai no oikeastaan minulla on kolme pussukkaa.

1. Wallet Case eli kännykkälompakko, jossa luottokorttipaikat. Siellä on 2xpankkikortti, Kelakortti, ajokortti, plussakortti ja pankkitilin tunnuslukulista

2. Marimekon pikkupussukka kolikoille ja pikku seteleille. Aiemmin säilytin seteleitä tuossa kännykkälompsassa, mutta kun ei tule käytettyä niin... Kuitenkin pitää olla vähän käteistä ja kolikoita mukana niin tämä pikkupussukka lojuu siellä käsilaukun pohjalla.

3. "Luottokorttipidike" (googlatkaa, en jaksa selittää). Tämäkin lojuu jossain käsilaukun sivutaskussa. Siellä on kirjastokortti ja jotain vakuutusyhtiöiden kortteja.

Vierailija
13/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskien hajautus on aina järkevää.

Vierailija
14/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kukaan korttejaan puhelimen kanssa samassa kuoressa? Miksi?

Helpompi hukata toinen kahdesta kuin yksi. Väittäisin on helpompi huolehtia että puhelin kortteineen on mukana, kuin että kantaa mukana erikseen puhelinta ja lompakkoa. Itse en pidä kortteja puhlelimessa, koska magneettinauhat voivat mennä paskaksi puhelimen radiokentistä.

Vierailija
15/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin puhelin häviää? Mulla on ollut kännykkä 25 vuotta, enkä ole kertaakaan puhelinta hukannut...

Joo, minulla on ollut kännykkä 20 vuotta. Tässä ajassa puhelinta en ole kadottanu kertaakaan, mutta lompakko on ollut hukassa pari kertaa, kerran putosi taskusta kun nousin autosta ja kerran jäi laivan hyttiin. Kummallakin kerralla lompakkon löysi rehellinen ihminen ja sain sen takaisin.

Vierailija
16/23 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.o suojakuori tunnetaan myös nimellä "Hävitä kaikki kerralla"-kotelo.

Vierailija
17/23 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän pankki korttia puhelimen kuoressa ja ei ole mennyt miksikään

Vierailija
18/23 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä hukannut puhelinta, kortit on siinä korttipaikalla ja jopa kahden pankin tunnusluvut siellä taskussa (+muita kortteja).

Enkä käytä edes käsilaukkua vaan marssin kauppaan puhelinlompakko kourassa.

Vierailija
19/23 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ja olen pitänyt siitä asti kun niitä ollut saatavilla. Koska mulla on puhelin mukana aina ja ne menee siinä kätevästi, en todellakaan jaksaisi kaivella ties mitä lompakosta laukusta jatkuvasti. Jos häviäisi niin kuolettaisin kortit ja tilaisin uudet tietysti , ihan samoin kun jos säilyttäisi lompakossa ja se häviäisi - mikä näissä on niin iso ero mielestäsi? :D

Vierailija
20/23 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korttitaskullista puhelimen kuorta. Mulla on ApplePay, joten pankkikortit on mukana, jos puhelin on mukana, ja ne varsinaiset fyysiset kortit ovat lompakossa. Ajokortti on puhelimen kuoren alla, ja siitäkin haluan päästä eroon. Tulisipa se sähköinen ajokortti vihdoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan