Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla käyttää puhelimen suojakuorta, johon saa pankkikortit mukaan.

Vierailija
06.05.2017 |

Siinä kun kadotat puhelimen niin samalla menee kortit. Mitäs sitten teet?
Pitääkö kukaan korttejaan puhelimen kanssa samassa kuoressa? Miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole enää lompakkoa ollenkaan. Tarvittavat kortit(ajokortti, pankki/luottokortti ja kaksi kanta-asiakaskorttia ovat puhelimen suojakuoressa. Jos kaupoilla on puhelimeen ladattavat kantiskortit, käytän niitä, muut kantiskortit olen hävittänyt. Pääsääntöisesti bonuksia tulee niin vähän, etten viitsi ostoksiani rekisteröidä. Ainoa on S-kauppa, jossa teemme kaikki ruokaostokset. Helpottaisi sekin, jos kantisominaisuus olisi pankkikortilla mutta sitä en jaksa hakea.Siksi höylään edelleen ruokaostosten yhteydessä.

Meni vähän ohi kysymyksen mutta siis tärkeät kortit puhelimen kanssa samassa.

Sama. Ja ainakin mulla kyllä lompakko häviäisi helpommin kuin puhelin. 

Vierailija
22/23 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole enää lompakkoa ollenkaan. Tarvittavat kortit(ajokortti, pankki/luottokortti ja kaksi kanta-asiakaskorttia ovat puhelimen suojakuoressa. Jos kaupoilla on puhelimeen ladattavat kantiskortit, käytän niitä, muut kantiskortit olen hävittänyt. Pääsääntöisesti bonuksia tulee niin vähän, etten viitsi ostoksiani rekisteröidä. Ainoa on S-kauppa, jossa teemme kaikki ruokaostokset. Helpottaisi sekin, jos kantisominaisuus olisi pankkikortilla mutta sitä en jaksa hakea.Siksi höylään edelleen ruokaostosten yhteydessä.

Meni vähän ohi kysymyksen mutta siis tärkeät kortit puhelimen kanssa samassa.

Lataa S-Mobiili, siellä on S-etukortti sähköisessä muodossa. Jos siis et käytä ApplePayta tai GooglePayta, joihin sen S-etukortin myös saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joskus kortteja kotelossa. Ainoa haittapuoli, että ajan kanssa kännykkä kotelon korttipaikat löystyy ja kortit putoilevat kotelosta. En siis suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan