Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät miehet käytä useammin tiukkoja farkkuja?

Vierailija
05.05.2017 |

Tänään näin muutaman sellaisen miehen joilla oli upeat jalat ja namupeppu. Mutta en montaa kun suurimmalla osalla miehistä oli ihan lökähousut...:(

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän, mutta olen hieman epävarma ohuista jaloistani. 

Miten ohuet? 40 cm?

En tiedä mistä pitäisi mitata. Reiden paksuimmasta kohdasta 53cm, keskeltä 46cm, heti polven yläpuolelta 36cm, pohje 34cm.

Ai niin! Huh, ei sentään 40 cm paksuimmasta kohdasta. :O Minulla on jonkin verran isommat mitat reisissä, mutta pienempi mitta pohkeissa. 

Ja olen pyy pyy ja varmaan paljon lyhyempi! :D

Minä olen 175cm pitkä ja muutenkin aika sirorakenteinen. Painoa 67kg ja tarkoitus olisi pikkuhiljaa nostaa 70kg paikkeille samalla treenaten. 

Wow! %) Mikä sun housujen koko?

Vierailija
42/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

En tiedä mistä pitäisi mitata. Reiden paksuimmasta kohdasta 53cm, keskeltä 46cm, heti polven yläpuolelta 36cm, pohje 34cm.

Ai niin! Huh, ei sentään 40 cm paksuimmasta kohdasta. :O Minulla on jonkin verran isommat mitat reisissä, mutta pienempi mitta pohkeissa. 

Minä olen 175cm pitkä ja muutenkin aika sirorakenteinen. Painoa 67kg ja tarkoitus olisi pikkuhiljaa nostaa 70kg paikkeille samalla treenaten. 

Vaikka tuumakoko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

Minulla pohje 31 cm, polven yläpuolelta 37,5 cm, reiden puoliväli 48cm ja ylhäältä paksuin kohta 55 cm. 

:)

Vierailija
44/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

Noissa halppis slimfiteissä näytti olevan 31 toisissa ja 32 toisissa. En oikein tiedä näistä housujen kokojutuista. Katson aina silmämääräisesti sopivan ja otan vähän molemminpuolin kokoja mukaan koppiin ja ostan sopivimmat. 

Vierailija
45/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

Minulla pohje 31 cm, polven yläpuolelta 37,5 cm, reiden puoliväli 48cm ja ylhäältä paksuin kohta 55 cm. 

Oletko nainen vai mies? 

Minun jalkani ei mielestäni näytä mitenkään erityisen lihaksettomilta edestä, mutta sivulta näyttävät ohuelta, koska takareisi on pieni. Pitäisi lähteä varmaan salille tekemään maastavetoa. Sama ongelma on myös selän kanssa. Edestä se näyttää ihan hyvältä, mutta sivulta ohuelta. Tarvisi siis lisää paksuutta. 

Vierailija
46/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

Noissa halppis slimfiteissä näytti olevan 31 toisissa ja 32 toisissa. En oikein tiedä näistä housujen kokojutuista. Katson aina silmämääräisesti sopivan ja otan vähän molemminpuolin kokoja mukaan koppiin ja ostan sopivimmat. 

Oho, ehkä vähän löysät?! Mulla on 27. Yhdet on 28 ja ne on samankokoiset tai jopa pienemmät kuin monet 27. Käytän sellaisia farkkuja/housuja, jotka on vyötäröstä kapemmat. Olen sovittanut vaikka kuinka monet tavalliset ja vyötäröllä on aina kevyesti 10 cm ylimääräistä. :O 26-kokoa en ole kokeillut eikä menisi päälle. 

-pyy pyy

Vierailija
47/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

Oletko nainen vai mies? 

Minun jalkani ei mielestäni näytä mitenkään erityisen lihaksettomilta edestä, mutta sivulta näyttävät ohuelta, koska takareisi on pieni. Pitäisi lähteä varmaan salille tekemään maastavetoa. Sama ongelma on myös selän kanssa. Edestä se näyttää ihan hyvältä, mutta sivulta ohuelta. Tarvisi siis lisää paksuutta. 

Reeniä vaan. Kyykkyä myös syvälle.

Vierailija
48/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hip hop ja räppi pinnalla niin siihen kuuluu löysät farkut! Jou mään chicagoo :D

Vierailija
49/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

Oletko nainen vai mies? 

Olen pyy pyy eli tyttö! :) Minulla ei ole pohkeissa ylimääräistä. Reisissä vähän, mutta vain vähän (?) pehmeää, ei sellua, mutta ei ihan laihat jalat kuitenkaan. 

Vierailija
50/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ajatuksia. Itse tykkään ei-kireistä ei-löysistä farkuista. Mutta iän myötä tuppaavat kiristämään mutta ei mitenkään esteettisesti kauniisti. Siksi farkkuja ylipäätään tulee nykyäään käytettyä vähän. Mitä tulee nuorten farkkumuotiin on minulla ajatusteoria että nuoret suosivat tyylejä jotka näyttävät edes jotenkuten kauniilta heidän yllään mutta täysin naurettavilta vanhempiensa päällä. Tämä selittää esimerkiksi hyvin väljät farkut. Lisäksi on vielä todettava huomio jota en kohdista yhteenkään yksittäiseen ihmiseen mutta ei voi olla huomioimatta esimerkiksi tv-ohjelmissa joissa esiintyy suuria otoksia nuoria tai nuorehkoja miehiä niin heillä on käsittämättömän usein kovin epämiehekäs vartalo. Etenkin lantion ja reisien osalta. Kyllä lapsuuden ja nuoruuden liikuntaharrastukset arkiliikuntoineen olisi tehneet hyvää etenkin pojille.

Vierailija
51/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

Oho, ehkä vähän löysät?! Mulla on 27. Yhdet on 28 ja ne on samankokoiset tai jopa pienemmät kuin monet 27. Käytän sellaisia farkkuja/housuja, jotka on vyötäröstä kapemmat. Olen sovittanut vaikka kuinka monet tavalliset ja vyötäröllä on aina kevyesti 10 cm ylimääräistä. :O 26-kokoa en ole kokeillut eikä menisi päälle. 

-pyy pyy

Ei ole löysät. Naisten ja miesten ko'oissa  on varmaankin vähän eroja. Nuo pienemmät ovat hyvinkin tiukat. Isommissa on hieman enemmän löysää ja tykkään niistä sen myötä ehkä enemmän, kun ei ole aivan ihoon liimatun näköiset. 

Vierailija
52/105 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohuet? 40 cm?

Oletko nainen vai mies? 

Reeniä vaan. Kyykkyä myös syvälle.

Olen käynyt vuosia sitten salilla aika aktiivisesti. Siten voisi kuvitella, että lihaksiin saa vähän lisää kokoa aika vähäisellä treenillä. Minulla on kaapissa vanhoja farkkuja ja ne ovat aivan liian isoja minulle nykyään. 

Vierailija
53/105 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saatana.

Vierailija
54/105 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tavallisesti  w34/l32-housuja, niitä Pulse-merkkisiä. Pituutta on 171 ja painoa 77. selkä pitkä, jalat lyhyet, mahaa jonninverran kertynnä. ikää 35-40. Suhteellisen löysiltä tuntuvat nuo34/32:set Pulset jaloissa, ja näyttävät aika tylsiltä.  kokeilin tuossa äskön menisivätkö jalkaan jotkin siskon vanhat farkut joissa tuo w-arvo oli 27, limitless denimit. Saihan ne hinattua kymmenessä minuutissa kun laittoi sukkahousut alle liukasteeksi. Voisi sillä katseita kerätä, en tiiä sitten huvittuneita via millaisia. Pese ei ole mitenkään ulkoneva ja lantio aika kapoinen.

Vierailija
55/105 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on niin tiukat farkut että vois laskee munan karvat, jos en sheivais.

Vierailija
56/105 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, jos on pitkät jalat, lihaksikas peppu, ja kaikki muu mielikuvituksen varassa.

Ja sama pätee miehiin ja naisiin. En halua nähdä liikaa.

Vierailija
57/105 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämukavat

Pitäisi valmistaa sellaisia housuja, jotka on tiukat pyllystä mutta joissa on tilaa piipiäiselle ja pallukoille. ;D

🤮 noille piipiäisille ja pallukoille

Vierailija
58/105 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saat "kiittää" Touko of Laaksosta

Vierailija
59/105 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas seksualisoimassa ja esineellistämässä miehiä. 

Vierailija
60/105 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisi epämukavia housuja joissa pallit murskaantuvat? Ei kiinnosta mitä mieltä naiset ovat pukeutumisestani. Karsiutuu ainakin pinbtaliitäjät pois.