Lue keskustelun säännöt.
Mikä on Espoon paras kiinalainen ravintola?
25.03.2006 |
Pliis, kertokaa. Olen vasta muuttanut Espooseen, ja huomenna aiomme syödä kiinalaista. En tiedä yhtään kiinalaista ravintolaa täällä. Hinnalla ei väliä, mutta laadulla on!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla