Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Espoon paras kiinalainen ravintola?

Vierailija
25.03.2006 |

Pliis, kertokaa. Olen vasta muuttanut Espooseen, ja huomenna aiomme syödä kiinalaista. En tiedä yhtään kiinalaista ravintolaa täällä. Hinnalla ei väliä, mutta laadulla on!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi