kuinka moni mies olisi valmis pettämään
Jos sopiva/kiinnostava nainen löytyisi. Vastaa kyllä/ei, ikäsi ja nykyisen suhteen pituus. Voit myös perustella vastauksesi.
Kommentit (24)
En olisi, ois ollu tilaisuuksia
41v ja 17v suhde kestänyt
Ei-jännämies.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettää joskus
Tämä luo toivoa.. Valitettava totuus.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies pettäisi kunhan olisi vielä että ei jää varmuudella siitä kiinni.
Miesvihaa av:lla? Ei suinkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa av:lla? Ei suinkaan...
Pelkkää realismia.
Vierailija kirjoitti:
En olisi, ois ollu tilaisuuksia
41v ja 17v suhde kestänyt
Ei-jännämies.
Arvostan.
Mä en tunne kuin sellaisia miehiä jotka tuntuvat arvostavan vaimojaan ja tyttöystäviään. Jotenkin tuntuu hassulta, että heillä voisi olla salasuhteita tms.
Ei miehet pysty yhteen naiseen tyytymään. Se on ihan biologinen totuus. Seksi kuuluu lisääntymiseen, naiset sekoittaa sen jotenkin tunteisiin.
Varatut miehet kyllä tuijottavat ja katselevat, mutta eivät tee mitään. Tämä on minun kokemukseni ja olen suht. nätti nainen...
Ensimmäisen 10 vuoden aikana tuli 7 mahdollisuutta pettää, en pettänyt kertaakaan.
Jälkimmäisen 10 vuode aikana taas ei ole ollut tilausuuksia, mutta pettäisin heti jos vaan sellainen tulisi eteen. Helvetti, max 8 kertaa vuodessa seksiä ei vaan ole mun juttu, sitä pitäisi olla 8 kertaa kuussa.
44 vee, ja 42 naista kaadettuna...joista viimeisin tuo pihtari.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne kuin sellaisia miehiä jotka tuntuvat arvostavan vaimojaan ja tyttöystäviään. Jotenkin tuntuu hassulta, että heillä voisi olla salasuhteita tms.
Semmoisia ne kaikki olivat jotka pettivät kumppaneitaan aikoinaan mun kanssa, tai no suurin osa. Suurimmasta osasta ei olisi päälle päin arvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisia ne kaikki olivat jotka pettivät kumppaneitaan aikoinaan mun kanssa, tai no suurin osa. Suurimmasta osasta ei olisi päälle päin arvannut.
Mistä pokasit näitä?Baarista? Teitkö sinä aloitteet vai varatut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut tekivät aloitteet. Oikeastaan nyt kun tarkemmin mietin, suurin osa oli kavereiden kavereita joihin tutustuin yhteisissä illanvietoissa. Ei siis sillä lailla randomeita, vaan lähestulkoon aina kuvio oli se että jonkun yhteisen tutun kautta tavattiin ja varattu mies teki aloitteen. Kaikista en todellakaan edes tiennyt parisuhdestatusta.
Vierailija kirjoitti:
Varatut miehet kyllä tuijottavat ja katselevat, mutta eivät tee mitään. Tämä on minun kokemukseni ja olen suht. nätti nainen...
Heh ja luulevat varmaan, ettet huomaa, kun katselevat. Sellaisiahan ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatut tekivät aloitteet. Oikeastaan nyt kun tarkemmin mietin, suurin osa oli kavereiden kavereita joihin tutustuin yhteisissä illanvietoissa. Ei siis sillä lailla randomeita, vaan lähestulkoon aina kuvio oli se että jonkun yhteisen tutun kautta tavattiin ja varattu mies teki aloitteen. Kaikista en todellakaan edes tiennyt parisuhdestatusta.
Paitsi siis tietysti jälkeenpäin.
Eipä taida miehet pahemmin tähän kommentoida....
En ole enkä olisi. Pidän vaimostani. Ja lapsistani. Vieläpä appivanhuksistakin.
Niin ja osa oli ihan ennestään mulle tuttuja; kavereita, eksiä tms. Kun tekivät aloitteen, muistutin heidän olevan suhteessa (niiden kumppanit ei olleet mitään mun ystäviä siis vaan tiesin heidän muuten olevan varattuja). Kukaan ei koskaan lopettanut siinä vaiheessa.