Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita joiden elämä on paskaa ja muut sukulaiset vaan porskuttaa menemään?

Vierailija
05.05.2017 |

Kaikilla muilla on työt, talot, rahaa. Yks ostaa lapselleen kaiken ja toinen osti nuorelleen vasta oman rivitalo asunnon. Maksaa lapsensa puolesta sen ja vielä kaikki vesi ja muut laskut. Ruoat tää nuori ostaa omasta pussistaan.

Toinen sukulainen reissaa ulkomailla miehensä kanssa ja vasta ostivat 60 tuhannen arvoisen auton.

Yks sai myytyä hetkessä talonsa 600 tuhannella eurolla.

Toiset rakensivat vasta unelmiensa talon.

Mikä minä olen? Mt ongelmainen 27v nainen, jolla ei ole rahaa, ei ammattia, ei töitä, ei ole varaa ostaa uutta autoa ja entiseen tulossa sellaset rempat ettei noin vanhaa romua kannata enään korjata. Syön nappeja, käyn psykoterapiassa, ei ole varaa käydä lomailemassa. Mulla ei ole mitään, mitä muilla sukulaisilla on. Kaikki on niin sosiaalisia ja aina koulutki menneet hyvin, on kavereita jne, mulla ei ole mitään noista. Koulussa kiusattiin aina sitten masennuin, sitten tuli sos.tilanteiden pelko, sitten paniikkihäiriö, sitten raiskaus jonka vuoksi aloin viiltelemään ja masennuin entistä enemmän.

Mä oon niin katkera ja kateellinen. En jaksa :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on oman onnensa seppä!

Niin on.

Vierailija
4/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän multa. :D

Mut oon erakoitunut osittain tahalleenki. :D

Liikaa vääriä ihmisiä ollu elämässä.. :)

Ja terapia ja noi ei ainakaan tee mua iloseks ollenkaan.. Aattelin vaan pakottaa itteeni liikkeelle ja mennä töihin......

Vierailija
5/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
7/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja tavara eivät tuo onnea. Joskin voivat helpottaa elämää.

Vielä jos sukulaiset ovat jotain olevinaan ja pollakkana menestyksestään, kirpaisee enemmän seurata heidän menestystään. Jos joutuu itse elämään vaatimattomammin.

Sinun on hyvä pyrkiä olemaan katkeroitumatta, koska se ei tuo mitään hyvää sinulle. Päinvastoin.

Kiitollisuus on kytköksissä onnellisuuteen.

Elämäntilanteita on erilaisia, mutta kukaan ei saa täältä mitään mukaansa.

Keskity omaan elämääsi ja pyri tekemään paras mahdollinen itsellesi. Auta myös muita ihmisiä mahdollisuuksien mukaan.

Tsemppiä ja mukavaa kesän odotusta 💛

Vierailija
8/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoidu. Hommaa jostain mummonmökki ja elä siellä mielekästä pienimuotoisen omavaraista elämää. Kasvatat kanoja, vihanneksia ja värjäilet villoja. Sen jälkeen on sukulaiset kateellisia SULLE.

Vierailija
9/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa, tuntea olonsa toivottomaksi ja osattomaksi.

Ja tosi on sekin, että eivät mene täällä lähtökohdat tasan. Jollain on rikas perhe ja kaikki alkaa päälle moninverroin helpompaa, mutta kyllä: voi asiat olla monella myös huonommin kuin sinulla, usko tai älä.

Ja hei:  jos nyt mietit asiaa hetken objektiivisesti - se on tietysti masentuneelle vaikeaa, mutta yritä...Masennuksesi ei ole sukulaistesi syytä. Heillä ei ole velvollisuutta ostaa sinulle autoa, kyllä he saavat käyttää omat, itse työllään ansaitsemansa rahat matkusteluun ja lapsensa elämän tekemiseen mukavaksi.

Juu, ei tämä tieto tietenkään auta sitä, että olet kade, mutta oikeasti olet vähän nyt kohtuuton, jos koet, että sukulaisten elämä on loukkaus SINUA kohtaan ja sinulta pois. Ei ole kumpaakaan.

Et kerro tarkemmin, millaisesta mielenterveyden ongelmasta sinulla on kyse, mutta voisit olla onnellinen siitä, että SAAT hoitoa. Moni ei saa psykoterapiaa lainkaan. Sinulla on sentään mahdollisuus toipua. Ja jos se onnistuu, voit opiskella ja korjata noita asioita, jotka koet puutteiksi.

Niin kovalta kuin se tuntuukin, elämäsi ei tule ikinä korjaantumaan, jos odotat muiden tulevan ja tekevän sen puolestasi. Kyllä sinun on otettava omasta elämästäsi vastuu ihan itse. Se ON mahdollista. 

Vierailija
10/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erakoidu. Hommaa jostain mummonmökki ja elä siellä mielekästä pienimuotoisen omavaraista elämää. Kasvatat kanoja, vihanneksia ja värjäilet villoja. Sen jälkeen on sukulaiset kateellisia SULLE.

Millä rahalla ajattelit, kun ap:lla ei ole varaa edes ostaa parin tonnin vaihtoautoa?

Vierailija
11/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Jos nyt ajattelee meitä serkuksia, niin kaikilla on ollut enempi vähempi töitä, talot, rahaa ja autot.... Kaikki on myös saaneet osansa paskasta niskaan. Kellä kuoli vanhemmat liian aikaisin, kuka sairastui itse, kaikkien lapsillakaan ei ole asiat täydellisesti. Se että talous ei kaiken muun lisäksi kaadu niskaan, helpottaa vain hieman.

Vierailija
12/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on tuollainen tunne, varsinkin kavereista. Ja oma äiti ei arvosta mua lainkaan. Ei sillä, että mä kaipaisin hänen arvostustaan erityisesti, mutta kun se käyttää aikaansa kertomalla mulle, että se ei arvosta mua, koska mä olen niin hirvee. Hirveä kun en maksa hänelle hammaslääkäriä ja silmälääkäriä, kuulemma. Onneksi sain tietää syyn, niin voin pohdiskella, arvostanko mä häntä.

Mutta ei mua kukaan arvosta, ei nekään, jotka puhuu kaikkien ihmisten arvostamisesta korulauseita.

Vierailija
13/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on joskus kuin saaviin unohtunut seisova, hieman sakea likainen vesi. Ei liiku. Mutta se menee ohi ajan kanssa. Asioilla on taipumus järjestyä omalla painollaan. 

Vierailija
14/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ettinyt just tollasta naista.Ton tekstin perusteella oot melkeen kun minä.

M31

Vierailija
15/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato onhan se montessoripäiväkotikin ihan kiva, toivottavasti syövät monta lindströminpihiviä.toivottavasti iiriskin on ilmoitettu sinne.

Vierailija
16/16 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on kuitenkin sun elämä ja ikää vasta 27 vuotta. Älä vertaa liikaa elämääsi niihin, joilla on kaikki ollut pelkkää nousukiitoa. Voi sieltäkin tulla alas ja ryminällä. Aloita vaikka huominen päivä sillä, että teet jotain kivaa, ihan mitä vain. Jos ulkona paistaa aurinko, nautit sen lämmöstä ja valosta, paitsi joo jos kuulut niihin, joita valo masentaa. Sitten varmaan pidät verhot kiinni ja nautit hämärästä. Ja anteeksi jos tuli liian yltiöpositiivista tekstiä.