Lentoemäntiä paikalla? Kerro työsi parhaat ja myös ne huonot puolet.
Kommentit (10)
Jos motiivisi alalle on matkustelu ja hotellit, voit unohtaa koko homman, ala ei silloin ole sinua varten.
Kuka ei muka tiedä, mitä lentoemännän työ sisältää? Se taitaa olla nykyisin harvoja töitä, joista pystyy kuka vaan kertomaan, mitä työ sisältää. Matkustamista, tarjoilua, turvaohjeita jne.
Olen entinen emäntä, mutta tässä jotain. Ennen palkat olivat paremmat, samoin työehtosopimus. Myös vaadittiin kokelailta enemmän, kuten kielitaitoa nykyiseen verrattuna. Oli jopa psykologiset testit😊. Palkka hyvä koulutustasoon nähden( tämä ennen), pääset näkemään upeita paikkoja.
Voit tehdä ostoksia maailman metropoleissa ja sivistää itseäsi käymällä museoissa, teattereissa, musikaaleissa ja katsomassa nähtävyyksiä.
Työkaverit olivat mahtavia ja huumorintajuisia. Ihan parhaita!!!
Aikaerot rasittivat minua henkilökohtaisesti, olet usein töissä kun muut ovat vapaalla. Työajat olivat välillä kamalia ja päivystys kurjaa.
Tässä mitä mulle nyt äkkiseltään tulee mieleen. Ehdin lentää 20v. ja joskus on tosi ikävä niitä aikoja...
Upea, kiva duuni. Kannattaa kokeilla, jos pääset.
T.nelonen, ex-emo
Olin 2000-luvun alussa lentoemäntänä. Parasta oli pitkät vapaat. Huonointa oli aikaiset aamuherätykset (tyyliin klo 3 aamulla). Vaihdoin alaa, kun sain lapsen. Perhe sopii huonosti yhteen epäsäännöllisen työn ja väsymyksen kanssa.
en ole lentoemäntä, mutta paras homma jos haluaa tehä pikavisiittejä paikkoihin. hyvä tapa löytää rikas ulkomaalainen tai kotimainen rikas matkustaja jos omistaa käytöstavat.
rich bitch
Kasi??? Kenen pitää omistaa käytöstavat sun vai sen rikkaan matkustajan???😉
Mitä henkilökunnan etuja lentoemännillä on? Ei tarvitse mainita lentoyhtiötä.
Entä onko paljon alan vaihtajia? Tekeekö kukaan pitkää uraa lentoemäntänä?
Koulutus, palkkaus, matkustelu, hotellit ja työtehtävät (varsinkin ne, joita matkustajat eivät näe).
-Ap