Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako Jimms tietokonekaupasta ostaa koneen?

Vierailija
05.05.2017 |

Uskaltaako ostaa koneen osat ja kasauksen? Kuullut ristiriitaisia juttuja paikasta. On otettu maksu koneesta ja mennyt kuukausia kasauksessa. Tai koneeseen on tullut vika ja on luistettu takuuasioissa. Uskaltaako tuolta ostaa? Onko muita liikkeitä suomessa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että Verkkokauppa.com:n ja Gigantin jälkeen varmaan luotettavin kauppa, josta voi Suomessa tietokoneen ostaa. Asiakaspalvelu osaavampaa kuin edellä mainituissa, koska käsittääkseni tuolla on nimenomaan tietokoneista ymmärtävää väkeä töissä, eikä tisseillä, pyllyllä ja tyylikkäällä tukalla tuotteita myyviä, kuten esimerkiksi Gigantissa. En tosin ole Jimmsin liikkeessä koskaan käynyt, vaan tilannut netistä osat ja kasannut itse. Myös muita pienempiä tilauksia on tullut tehtyä, koska saa ilman postikuluja pakettiautomaattiin. 

Vierailija
22/34 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan porukalla on mennyt saada koneet? Ei huvita odottaa montaa viikkoa jos laitan rahaa koneeseen melkein kolme tonnia niin pitäisi saada ajallaan kone.

Osat saa tosi nopeasti, jos vaan varastosta löytyvät. Kokoamisesta en tiedä. Kysy sähköpostilla liikkeestä.

Jos ei itse halua missään nimessä koota ja Jimmissä kestää liian kauan, koneen voi koota jossain muualla. Ja todennäköisesti halvemmalla. Jokainen "atk-nörtti" osaa sen koota.

Kokoaako joku liike muka koneita alle 80 euron? Minkälaisen vastuun he ottavat kokoamastaan koneesta? Jos lähtee liikkeessä päälle, niin on oikein kasattu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä aivan asiallisen kloonin

Vierailija
24/34 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sieltä tilannut oman koneensa osat ja kun haluaa jotain päivittää, tilaa aina sieltä. Kasaamisesta en osaa sanoa, mutta asiakaspalvelun ja tilausten mutkattomuuden ja luotettavuuden perusteella onnistuu varmaan sekin hyvin. :) Saatiin muuten karkkipussi mukana viime tilauksessa :D

Vierailija
25/34 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osat tilaa, niin kyllä joku munapää kokoaa sen sixpackiä vastaan. On tullut jotakin tilattua siellä, muistaakseni vähän kärsivällinen piti olla odottaessa tilausta.

26/34 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osat tilaa, niin kyllä joku munapää kokoaa sen sixpackiä vastaan. On tullut jotakin tilattua siellä, muistaakseni vähän kärsivällinen piti olla odottaessa tilausta.

Minä voisin kasata vaikka ilmaiseksi, koska se on hauskaa,  mutta ei kiinnosta se mäkätys jos siellä on valmiina jotain rikki ja syyttävät sitten minua tuon rikkomisesta. Tai vaihtoehtoisesti onnistun taitaamaan pinnin tai jotain muuta. 

Vierailija
27/34 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan huomioida se että kaikki osat löytyy varastolta, muuten voit joutua odotteleen viikkojakin, itse oon muutaman koneen verran tilaillut yksittäin osia, niinkun jatkuvalla rotaatiolla, nyt viimeisin päivitys oli näyttis, en siis enää kerralla hanki koko pakettia, kaikki osat onkyllä toiminu niinkun pitää ja ollu mitä tilannu.

Kannattaa ehkä tilata ne osat sinne myymälään jos kykenee itse hakemaan ettei posti runno miten sattuu

Itselle ostin kakkoskoneeksi teholäppärin johon halusin pari muutosta, kesti useita viikkoja saada oikeat osat kun aina vaihtu myyjä jokaisen mailin yhteydessä, meinas mennä hermot kun eivät heti tehny selväksi minkä kokoset kiintolevyt siihen sopii, en tietenkään halua stokki kiintolevyjä vaan valitsen itse ja päädyinkin yhteen 960gb ssd, alkup olis ollut 250gb ssd ja 1tb hdd, ahtaat ssd on ihan turhakkeita, niihin mitään mahdu

Vierailija
28/34 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä ostat jonkun peruna koneen nii osta suoraa gigantista ja käyttis erikseen että voit asentaa sen uusiksi niin monesti kun haluat. Jos kunnon konetta (pöytä) mietit niin jimms on ainoa vaihtoehto suomessa.

Vierailija
29/34 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu on hidasta ja ongelmien sattuessa luistavat vastuustaan. Ei voi suositella.

Vierailija
30/34 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osia olen ostanut ja ihan samaan tyyliin ne on kestäneet kuin muualtakin ostetut osat. Luulisi että kokoaminen on aika nopeaa kunhan vaan halutut osat on sellaiset että niitä on saatavilla heti eikä sitten joskus kun niitä tulee maahan.

Vierailija
31/34 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alansa paras Suomessa, Suomen markkinoilla ostan täältä aina ja unohdan verkkokauppa.comin.

Vierailija
32/34 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimssi on ihan luotettava firma. Tietysti jos tilaat jotain spesifiä ja näytönohjainta ei juuri nyt ole saatavilla johtuen kryptivaluutasta niin voi joutua odottamaan. Sama se on sitten kaikilla firmoilla tosin.

Vierailija
33/34 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, Jimms on ollut kauan kuvioissa ja on yksi maan isoimmista tietokonekaupoista.

Vierailija
34/34 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava sana olisi viimeinen mikä Jimmsistä tulee mieleen. Tuotteiden palautuksessa ja takuuhuolloissa laittavat kaikki ongelmat ostajan syyksi ja laistavat vastuustaan.