Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuo Xenia voi olla noin kaunis?

Vierailija
05.05.2017 |

Siis kasvot ja hiukset ja kaikki. Uusi instakuva??

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki!

Vierailija
2/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on xenia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hoitaa kyllä itseään, mutta mun mielestäni ei ole kaunis; kasvot on kierot, luppasilmäinen ja kaikin puolin ihan tavismamma, joka pitelee mahaansa.

Vierailija
4/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotuisat geenit ja paljon rahaa. Esim kauniit hiukset saa puhtaasti rahalla. Eikös tuokin hyppää jatkuvasti kampaajalla itseään puunaamassa.

Vierailija
5/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti, mutta muikisteluposeeraukset eivät kyllä ole hänelle eduksi.

Vierailija
6/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti on kyllä mutta aika monet meistä taviksistakin on jos laitetaan sopiva meikki ja hiukset kauniisti.

Vierailija
7/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin että kauniit hiukset ja iho tarvii kampaajaa ja kosmetologia?

ap

Vierailija
8/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olikin nyt rupsahtanut parin viime vuoden aikana.

Vierailija
9/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Se filtteröi kaikki kuvansa, sillä on ainakin 2-3 filtteriä sen naamakuvissa.

Voit itsekin laittaa jonkun filtteriappsin sun puhelimeen, niin voit ihastella sun omia kuvia sitten.

Suurin osa niistä lisää valoa kuvaan ja silottaa kaiken, osa pienentää esim. nenänkin jne. 

Vierailija
10/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Suurimmalla osalla kyllä, enemmän tai vähemmän. Tietysti joukkoon mahtuu aina joku joka on saanyt syntymälahjana virheettömän ihon. Tai upean tukan, jolle riittää leikkaus silloin tällöin.

Vierailija
11/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainakin ne ovat eduksi. Luonnonkauniit ihmiset on harvassa, siis sellaiset joilla on upea iho, hiukset, silmät ym. sädehtivän kauniita ilman mitään hoitamista/laittamista.

Vierailija
12/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMPA HYVÄ KUN ON LINKKI!

Vierailija
13/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voit itsekin laittaa jonkun filtteriappsin sun puhelimeen, niin voit ihastella sun omia kuvia sitten.

Suurin osa niistä lisää valoa kuvaan ja silottaa kaiken, osa pienentää esim. nenänkin jne. 

Juu... mulla meni vuosia samaa ihmetellessä. Miksi kaikki muut näyttää upealta lähikuvissa(kin) ja itsellä taas se huippukamera näyttää kaikki ihon virheet jne. No, sitten löysin filtterit. Aikamoista huijausta! Vaikka olishan sitä kiva katsella paranneltua versiota itsestään!

Vierailija
14/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Juu... mulla meni vuosia samaa ihmetellessä. Miksi kaikki muut näyttää upealta lähikuvissa(kin) ja itsellä taas se huippukamera näyttää kaikki ihon virheet jne. No, sitten löysin filtterit. Aikamoista huijausta! Vaikka olishan sitä kiva katsella paranneltua versiota itsestään!

Mun mielestä on outoa, ettei kaikki tiedä nykyään filttereitä, esim. tässäkin keskustelussa useita, jotka ei näe heti, että xenialla on monta filtteriä päällekkäin yhdessä kuvassa.

Mutta siis te, jotka ette tiedä, niin ladatkaa ihmeessä tuollainen ohjelma itselle, ei tarvitse ihmetellä enää miksi joillakin on sileä iho, superkirkkaat silmät jne. kuvissa.

Siitä oppii huomaamaan nopeasti myös muiden kuvista mitä niille on tehty. Esim. laihennusappsit on myös ihan tavallisia kuvissa....tän takia miehet aina valittaa esim. tindertreffeistä ettei se treffattava ollut yhtään kuvansa näköinen, ne kaikki kuvat on filtteröity.

Vierailija
15/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti mutta ei mikään suuren luokan kaunotar.

Vierailija
16/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän hoitaa kyllä itseään, mutta mun mielestäni ei ole kaunis; kasvot on kierot, luppasilmäinen ja kaikin puolin ihan tavismamma, joka pitelee mahaansa.

Niinpä. Ja ainakin sillä on aikaa laittaa itseään. Olisi kyllä varmaan itselläkin, mutta en priorisoi laittautumusta niin pajon, varsinkaan arkisin. Silloin kun laittautuu niin kyllähän sitä muuttu itse kukin.

Vierailija
17/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija ei saanut itsestään yhtäkään hyvää kuvaa - en ihmettele. Blogissa on edelleen tuo jonkun ammattikuvaajan ottama kuva.

Vierailija
18/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa x:n kuvia ilman meikkiä.. Just sitä tyyppiä että meikittömänä ihan mitäänsanomaton. Ottakaa myös huomioon että niitä kuvia on paranneltu. Sitten miksi suomalaiset ei ymmärrä että rahalla saa ostettua kauneuden? Kuvitteleeko todella suomalainen että esim nämä Hollywood tähdet olis kovinkaan kummoista väkeä ilman sitä rahaa?? Tietenkin on olemassa luonnonkauniita ihmisiä, mutta hekin saavat sen kauneuden uusiin ulottuvuuksiin ihan sillä Rahalla. Esimerkiksi moni on pienentänyt nenää tai laittanut huuliin lisää wolyymiä. Onneksi olen itse ihan luonnonkaunis, riittää että hoidan ihoa.

Vierailija
20/31 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen itse ihan luonnonkaunis, riittää että hoidan ihoa.

Hahhah, ok, onneksi olet tosiaan :)