Olipas kuuma salatapaaminen toisen naisen miehen kanssa tällä viikolla eräänä aamuna ja aurinko paistoi
Mies kuskasi ensin vaimonsa duuniin, ja sitten saapui koirat kyydissä mun luo.
Olemme tutustuneet yhteisen koirahobbyn puitteissa, ja nyt sitten olemme jo edenneet tähän pisteeseen. Nopee pano autossa, ja koirat katsoivat silmät pyöreinä touhujamme:):)
Miten tästä addiktiosta pääsisi eroon enää? Tuntuu niin pahalta miehen vaimon puolesta, kun luottaa niin niin täysillä ukkoonsa. Mutta ukon mukaan ei kuulema vaimonsa ole innostunut kokolailla seksistä, makaa kuin lahna joka kerta, jos harvoin suostuu seksiin.
Kommentit (16)
Mistä tiedät että vaimo luottaa täysillä? Luottako mies vaimoonsa täysillä?
En yhtään ihmettele ettei vaimo anna, en antais minäkään
Koirien kanssako? Mitä helvettiä, ei tässä sentään mitään eläimiin sekaantujia olla.
En voi vastustaa vaan tota miestä, on niin hot, ettei tosikaan. Silmäpussitkaan eivät ukolla haittaa, kun niin maistuvan ihanaa löytyy ukon alapäästä.
Viime aikoina on ruvennut häiritsemään vaan koirien katseet, kun eivät malta kölliä siellä häkin takana autossa, vaan tuijottelevat meidän touhuja. Mutta eihän koirat osaa kertoa mitään yhteisestä salaisuudestamme. Onneksi.
Mikähän siinä on, että nämä satunnaiset reiät aina menee tuohon 'vaimoani ei seksi kiinosta/on lahna/ollaan eroamassa'-läppään. Ne kun hyvin harvoin pitää paikkansa. Mies vaan on kusipää. Ja tekee saman sulle, jossain vaiheessa. Se on luonteessa se vika, ei muissa.
Oikein. Varatut vaan on niiiiiin paljon parempia sängyssä. Tai autossa ;)
Autossa, varatun kanssa, koirat kyttäämässä.. maksetaanko sulle tosta jotain? Mä en kirveelläkään lähtis tohon touhuun!
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että nämä satunnaiset reiät aina menee tuohon 'vaimoani ei seksi kiinosta/on lahna/ollaan eroamassa'-läppään. Ne kun hyvin harvoin pitää paikkansa. Mies vaan on kusipää. Ja tekee saman sulle, jossain vaiheessa. Se on luonteessa se vika, ei muissa.
Tekee miten? Missä ap sanoi haluavansa naimisiin miehen kanssa. Mä käsitän, että kyseessä on kahden aikuisen keskinäinen nautiskelu, eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kelpaa sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole mutta kaikki eivät vain saa niitä parempia vapaita niin pitää tyytyä varattuihin silloin kun niille sopii
Vierailija kirjoitti:
Autossa, varatun kanssa, koirat kyttäämässä.. maksetaanko sulle tosta jotain? Mä en kirveelläkään lähtis tohon touhuun!
Siis hä? Kaksi aikuista ihmistä, jotka nauttivat seksistä keskenään. Miksi jonkun pitäisi maksaa kenellekään mitään? Vaikuttaa siltä, että molemmat saavat tuossa mitä haluavat ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee miten? Missä ap sanoi haluavansa naimisiin miehen kanssa. Mä käsitän, että kyseessä on kahden aikuisen keskinäinen nautiskelu, eikä muuta.
No nussii siinä autossa muitakin Ap:ta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hä? Kaksi aikuista ihmistä, jotka nauttivat seksistä keskenään. Miksi jonkun pitäisi maksaa kenellekään mitään? Vaikuttaa siltä, että molemmat saavat tuossa mitä haluavat ihan ilmaiseksi.
Vaikee kuvitella että joku suostuis tollaseen ilmaseksi:D no mikäs siinä jos nauttii, mua oksettaa..
Ihan uskomatonta että joku menee vielä tuohon vaimo ei anna - jekkuun :D Ja vaikka se totta olisikin niin täytyy olla aika paska tyyppi jos menee jollekin puhumaan noin vaimostaan. Olet ap liian sinisilmäinen noihin touhuihin. Ennustan paskaa tuulettimeen.
Meilläkin oli auto tapaaminen ma iltana. Meidän touhut keskeytti pellolla juokseva hirvi. Siitä oli pakko ottaa kuva.
Vierailija kirjoitti:
Koirien kanssako? Mitä helvettiä, ei tässä sentään mitään eläimiin sekaantujia olla.
En voi vastustaa vaan tota miestä, on niin hot, ettei tosikaan. Silmäpussitkaan eivät ukolla haittaa, kun niin maistuvan ihanaa löytyy ukon alapäästä.
Viime aikoina on ruvennut häiritsemään vaan koirien katseet, kun eivät malta kölliä siellä häkin takana autossa, vaan tuijottelevat meidän touhuja. Mutta eihän koirat osaa kertoa mitään yhteisestä salaisuudestamme. Onneksi.
Tästä tekstistä tuli 100% ilmi, että Ap on mies.
Seuraavaksi lisää kuumaa koirien kanssa?