Minulla on erityiset trollihanskat – sormettomat nahkahansikkaat, jotka puen päälleni, kun asetun näppäimistön ääreen tehtailemaan provojani muiden iloksi ja hämmennykseksi. Muita?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin näppäimistö käy niin kuumana trollia kirjoitellessa, että nahkahanskat hiostaa. Laitatko talkkia vai miten olet ratkaissut ongelman?
Asuntoni on vain tosi viileä. -ap
Minun miehelläni on. Aika kun hän on lähettämässä trollausavauksensa hän juokseen hakemaan ne lipastosta ennen kuin postaa viestin.
Eilen hän lähti yksin mökille läppäri mukanaan. Huomasin tänään että trollihansikkaat olivat hävinneet lipastosta.
Yllättävää, että näin monella on sama tapa, mutta mikäs siinä.
Onko teillä muita provoiluasusteita tai -rituaaleja? -ap
Itse pukeudun aina lukemani ketjun mukaan. Ruoka-aiheiseen ketjuun uunihanskat ja esiliina. Hääaiheiseen morsiuspuku tai ainakin jotakin juhlavaa . Lapsiaiheiseen ylle värikästä ja kaikki pehmolelut ympärille. Seurustelu- , pettämis -, eroamisketjjuun jotain näyttävää. Hiukan hidasta on av seuraaminen kun pitää niin usein vaihtaa asua , ja jos seuraa useampaa aihetta saa todella tiuhaan vaihtaa pukimia.
Mulla on vain nahkaiset panohanskat.
Minä asettelen foliohatun päähäni joka kerta kun palstailen. Joka neljäs päivä taittelen uuden.
Vierailija kirjoitti:
Minä asettelen foliohatun päähäni joka kerta kun palstailen. Joka neljäs päivä taittelen uuden.
Foliohattu täytyy olla ehdottomasti. Muuten palstaa lukevat näkevät ajatuksiini ja tunnistavat aloitukseni provoksi. Foliohattua käyttäessä näin ei ole käynyt kertaakaan.
Minulla on trollailuun ihan oma vaatekertansa. Sopivasti joku on napannut kuvankin siitä, kun olen se päällä ollut hiippailemassa läppärin äärelle, tässä näin. Olen myös treenannut asianmukaisen muahahahaha-nauru, jota nauran aloittaessani av-palstalla onnistuneen trolliketjun saadeen mammat hiillostumaan.
Minä nauran aina mielipuolisesti kirjoittaessani trollia ja ajattelen mammojen närkästyneitä ilmeitä heidän painaessaan alanuolta :D;D:D
Minä kirjoitan kaikki provoni kahdella keskisormella.
Mulla ainakin näppäimistö käy niin kuumana trollia kirjoitellessa, että nahkahanskat hiostaa. Laitatko talkkia vai miten olet ratkaissut ongelman?