Miesystäväni kotiutui baarista viime yönä...
Olen itkenyt ja pessyt vuodevaatteita ja mattoja koko aamun, enkä voinut edes mennä töihin. Miten saan miehen lopettamaan reissunsa. Lähti vappuna omille teilleen ja palasi viime yönä, en tiedä onko ollut omassa asunnossaan öitä enkä uskalla kysyä.
Heräsin aamuyöstä, kun mies tuli ja laski samalla koirani ulos, ja nyt se on karussa. Oli mennyt sohvalle ja oksentanut sinne ja karvalankamatolle, ja kömpi sitten mun sänkyyn. Aamuyöllä ripuloi sitten koko sängyn ja yritti kammeta mun päälle "rakastelemaan" - en antanut.
Lähti aamulla hakemaan korjaussarjaa ja on vielä sillä tiellään ? Mun pitäisi lähteä etsimään mun koiraa, ja itkettää ihan kamalasti. Pelkään myös että mies jättää minut...
Voinko jättää miehen ja vaihtaa lukot ?
Kommentit (13)
Et voi jättää miestä. Voit saada syytteen heitteille jätöstä.
Jos äiti antaa luvan voit erota. Lukkoja et voi vaihtaa, jos mies on asunnossa kirjoilla.
Miksi sä nyt noin ihanan miehen jättäisit?
Miehestä viis, mutta miksi et heti hakenut koiraasi?! Siitä ainakin voit saada syytteen heitteilejätöstä.
Et vaikuta ihan tasapainoiselta. Seuraa toimintaohjeet:
1. Lähde etsimään koiraasi. Laita Fb:n karkuriryhmään ja kaupunginosasi paikallisryhmään ilmoitukset, soita rankkurille/löytöeläintaloon.
2. Siivoa. Listaa kaikki, mikä on tuhoutunut/kaipaa suurempaa pesua. Laadi niistä lasku.
3. Ota yhteyttä mieheesi. Käske tulla hakemaan mahd. tavaransa luotasi ja ota samalla avaimet pois. Anna hänelle lasku tuhotusta/sotketusta omaisuudesta. Käske painua helvettiin.
4. Poista miehen numero kännykästäsi.
5. Hanki hyvä itsetunto niin tällaista ei pääse enää tapahtumaan.
Jätä se. Olet itsenäinen ihminen, et siivooja/kotiorja. Ei ole sinun työsi vastata miehen henkisestä kasvusta tai yrittää maagisesti muuttaa häntä parempaan suuntaan. (PS - Toivottavasti koirasi löytyy! On aina kamalaa jos lemmikki pääsee karkuteille.)
Saatanan kynnysmatto, lopeta se.