Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin uskomattomat mieskuviot

Vierailija
05.05.2017 |

Pyörittää useampaa miestä samaan aikaan, ilman että miesparat tietävät toisistaan. Kaveri väittää olevansa itsevarma ja tasapainossa itsensä kanssa, ulkopuolisen silmissä kuitenkin vaikuttaa olevan täysin hukassa. Minä ja muut kaverit ollaan sanottu olevamme vähän huolissaan hänestä ja sanottu ettei hyväksytä miesten hyväksikäyttöä, mutta mitään muutosta ei näy tapahtuvan. Hänen elämä koostuu treenaamisesta, meikkaamisesta yms laittautumisesta ja noiden miesten pyörittämisestä. Mitähän tässä voi tehdä, pitääkö vaan lopettaa ystävyys kun en voi kunnioittaa tuollaista muiden hyväksikäyttäjää... Kavereita ollaan oltu useita vuosia, mutta tällainen kusipääpuoli hänestä on kuoriutunut vasta viime aikoina.

Ollaan 23-vuotiaita.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan täytyy vaan muuttua.

Vierailija
2/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi kuulostaa pohjimmiltaan itsestään hyvin epävarmalta ihmiseltä, jolla on tarve pönkittää huonoa itsetuntoaan valloituksillaan ja saamallaan ihailulla, AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen elää omaa elämäänsä. Olette kaikki vasta niin aikuisuuden alussa, että monella tuon ikäisellä ei ole muutenkaan ole mitään aavistusta arjesta ja elämästä. Mutta jokainen oppii, ennemmin tai myöhemmin ja omalla tavallaan. Sinun sanomisesi menevät täysin kuuroille korville nyt ja ei niistä myöhemminkään mitään iloa ole, joten anna toisen olla ja keskity omaan elämääsi. Ole kaveri, joka ei syyllistä ja yritä tyrkyttää omia näkemyksiään, te ette ole samanlaisia.

Vierailija
4/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi kuulostaa pohjimmiltaan itsestään hyvin epävarmalta ihmiseltä, jolla on tarve pönkittää huonoa itsetuntoaan valloituksillaan ja saamallaan ihailulla, AP.

Mitä sitten? Mitä väliä sillä on jos toinen on epävarma? Jokaisen pitää takoa ihan itse sitä omaa päätään seinään, ei sitä muuten opi.

Vierailija
5/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekee samaa mitä moni mies? paitsi tuo meikkaus tietysti lisänä.. Saattaapa hän itsekkin olla jollekkin hyväksikäyttämistäänyksi monista vaan ei sitä itse tiedä! Kohta vinkuu sulle kun kuppa ja tippuri ja seitsämän muuta tuli.

Vierailija
6/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämmentynyt, jos ystäväsi tapailisi vain yhtä miestä. Sehän on nykyään harvinaista. Kahden väliset suljetut parisuhteet ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia.

Vierailija
7/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet vanhanaikainen.

Vierailija
8/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen. Kyllä minunkin elämän parasta aikaa oli nuo ikävuodet 25 molemmin puolin ennen lopullista vakiintumista. Kaikenlaista tuli kokeiltua, miesten määrä ei ollut suuri (<10), mutta monen kanssa oli samaan aikaan pitkä seksisuhde. Useimmat kyllä tiesivät toisistaan. Nyt oon 42v ja naimisissa jo 10v, mutta mieluusti silti muistelen noita nuoruusvuosia. :) 

Vierailija
9/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin hämmentynyt, jos ystäväsi tapailisi vain yhtä miestä. Sehän on nykyään harvinaista. Kahden väliset suljetut parisuhteet ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia.

Eikä enää myöskään tähdätä avioliittoon ja perusteta sitä perhettä ensinmäisen Peran kanssa, joka huoliin vaan voidaan olla huolettomia nuoria pidempää. Terveisiä kaverille, että nauttii eikä välitä muiden ennakko luuloista. Ja ap tervetuloa vuoteen 2017!

Vierailija
10/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta 20v sitten.

Minä olin niitä, jotka eivät tienneet mitä halusivat, ainakaan miehestä, joten pitihän sitä valikoimaa testata.

Vierailija
11/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, saan itsekin ihan tarpeeksi huomiota miehiltä, mutta ei tulisi mieleenkään pyörittää useaa samaan aikaan ja antaa miesten ymmärtää olevansa ainoita. Se vaan on mun silmissä tosi väärin.

Enpä tiedä kai sitten pitää antaa kaverin kasvaa, vähän hassua kyllä että kaikki muut meidän porukassa on ainakin tässä suhteessa kypsempiä kuin tämä yksi.

- Ap

Vierailija
12/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisn kaverille mielipiteeni tuosta miesten hyväksikäytöstä ts. että en pidä sitä fiksuna saati reilun amiehiä kohtaan. Ystävyyden ei silti välttämättä tarvitsisi erilaisiin elämäntilanteisiin (ja -tapoihin) loppua. Ei kaverisi loppuikäänsä moista sirkusta pidä yllä.

Toki jos kaverin jatkuvasti puhuisi ylpeänä sekoiluistaan, huolimatta siitä että olen kertonut etten moista arvosta, välit todennäköisesti viilenisivät luonnostaan. Ei ystävillekään ihan jokaikistä elämän osaa tarvitse jakaa.Kaveri etsisi sellaista seuraa joka hänen elämäntapansa jakaa / joka on sellaisesta kiinnostunut. 

Vierailija
13/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi taitaa olla hyvin kaunis ja nauttii miesten ihailusta. Se saattaa olla pohjimmainen syy miksi te loput kavereista haluatte savustaa miestennielijän ulos kaveripiiristä.

Nuorena on hyvä kokea ja kokeilla ja erehtyäkin. Aivot eivät ole edes vielä kokonaan kehittyneet tuossa iässä.

AP, vaikutat tekopyhältä selkäänpuukottajalta, ehkä sinunkin itsetunto vielä kehittyy tuosta eikä tarvitse yrittää pönkittää sitä mustamaalaamalla muita.

Vierailija
14/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tekee samaa mitä moni mies? paitsi tuo meikkaus tietysti lisänä.. Saattaapa hän itsekkin olla jollekkin hyväksikäyttämistäänyksi monista vaan ei sitä itse tiedä! Kohta vinkuu sulle kun kuppa ja tippuri ja seitsämän muuta tuli.

Vuosien päästä vinkuu, kun kukaan mies ei ota häntä tosissaan. Elämä opettaa parhaiten.

Vierailija
15/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen, saan itsekin ihan tarpeeksi huomiota miehiltä, mutta ei tulisi mieleenkään pyörittää useaa samaan aikaan ja antaa miesten ymmärtää olevansa ainoita. Se vaan on mun silmissä tosi väärin.

Enpä tiedä kai sitten pitää antaa kaverin kasvaa, vähän hassua kyllä että kaikki muut meidän porukassa on ainakin tässä suhteessa kypsempiä kuin tämä yksi.

- Ap

Kaveripiirit elää elämäntilanteiden mukaan. Voihan se olla, että teillä on juurikin niin että tämä yksi on lähtemässä kaveripiirin ulkokehälle.

En arvostele, että hän olisi jotenkin kypsymätön tai että te muut jättäisitte nuoruutenne elämättä. Meillä nyt on vaan yksi elämä, eikä sitä voi elää oikein tai väärin, se pitää vaan elää. Mutta se, että joskus olette olleet ystäviä ei velvoita olemana ystäviä ja uskottuja kuolemaan asti.

Vierailija
16/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos kaverin jatkuvasti puhuisi ylpeänä sekoiluistaan, huolimatta siitä että olen kertonut etten moista arvosta, välit todennäköisesti viilenisivät luonnostaan. Ei ystävillekään ihan jokaikistä elämän osaa tarvitse jakaa.Kaveri etsisi sellaista seuraa joka hänen elämäntapansa jakaa / joka on sellaisesta kiinnostunut. 

Siis tilanne on juuri tämä eli kaveri ei mistään muusta puhukaan kuin noista miehistä. Ei kai tässä sitten auta kuin ottaa etäisyyttä.

Vierailija
17/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia toimintaa sinkkuaikana. Muistelen omaa nuoruuttani, oi niitä aikoja. Tilanteen mukaan eletään, voihan tollainen elämänvaihe tulla eteen vanhempanakin. Ei ole olemassa vain yhtä oikeaa tapaa elää.

Vierailija
18/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole todellakaan normaalia. Juuri nuo naiset on sitten tasan niitä joille tulla tupsahtaa vahinkolapsi, sitten porataan kun miehet ei arvosta ja hyvät miehet kiertää kaukaa. Ja samalla yritetään juosta baareissa jännämiesten perässä, kun ovathan ne niin ihania.

Sinuna, ap, ottaisin roimasti etäisyyttä tähän tyyppiin. Tee myös selvästi ettet halua kuulla sanaakaan hänen miessekoiluistansa. Ja itse vielä lisäksi toteaisin etten aio mitenkään salailla hänen toimiaan, vaikka kaveri kuinka anoisi etten kertoisi hänen miehillensä muista miehistä. Jos hän ei kunnioita parisuhteessa toista, tuskin kunnioittaa ystäviänsäkään yhtään.

Vierailija
19/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen "kaveri" sillä erotuksella että on onnistunut jo yhden vahinkolapsenkin pullauttamaan. Sama meno noitten miesten kanssa silti jatkuu, tän lapsen isä on yks näistä ketä pyörittelee. Mua suoraansanottuna niin ällöttää se toiminta että oon ottanu todella paljon etäisyyttä enkä oikeastaan itse pidä enää mitään yhteyttä tähän ihmiseen. Vaikea olla tekemisissä ihmisen kanssa jota ei arvosta pätkän vertaa.

Vierailija
20/22 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaverin vehdata miesten kanssa ja jos miehet eivät ymmärrä mikä tänä päivänä on pelin henki niin ehkä heidänkin on hyvä avata silmänsä. Tai ehkä he jo vehtaavat muiden kanssa omalla suunnallaan, mistä sitä tietää:) Voit hyvin sanoa ettet jaksa tai halua kuunnella hänen miesjuttujaan(ennen kuin jotain vakavampaa ilmaantuu) mutta ei sen takia välejä poikki pidä laittaa. Sanot vaan ettet halua kuulla ja vaihdat puheenaihetta:) Ihan saamahan moni mies on tehnyt jo paaaaaaljon ennen Tindereitä ym. ja niistä jutuista todella puhutaan miesporukoissa joten ihan hyvä että välillä myös toisin päin. Kuulostat kovin tiukkapipoiselta ja katkeralta...