Mitä muita riimisanontoja on kuin "Nyt loppui juominen, sanoi Jamppa Tuominen"?
Ei taida muista kielistä löytyä samanlaista ideaa.
Kommentit (868)
Naama kii, mä oon pelti kii
Klamydia
"You are silly twat or stupid cunt"
Nyt loppu juominen, sano Jamppa Tuominen.
Avaa ovi, tääl on Bon Jovi.
Ei vais, Miami Vice.
Ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli (Opel).
Ennen oli ennen, nyt on nyt. On tukka päästä lähtenyt.
Tasapeli - sisko ja sen veli.
Jotkut naiset antaa vaan ymmärtää, kun toiset ei ymmärrä antaa.
Let's go lehmät navetta palaa.
Napa näkyy naapuriin, naapurista Viipuriin, Viipurin tytöt tykkää, leivät uuniin lykkää.
Syö särkee se kasvattaa järkeen.
Syökää pullia se kasvattaa k.llia
"punkass motherfucker"
- pockets
"ymmärtäähän se antaa, jos on äitiinsä tullut ja suorastaan vaatii, jos isäänsä".
Naisen antaminen ja saaminen kirjoitti:
"ymmärtäähän se antaa, jos on äitiinsä tullut ja suorastaan vaatii, jos isäänsä".
Ja suorastaan pyytää, jos isäänsä.
Eerikki, paita rikki
Paidan alla pieni kikki
Tan tan Taneli
Tanelin munat paleli
ootsie homo sano pomo
poro on paras sano lappalaine varas
ootsie lappalaine sano kappalaine
imekää pullia se kasvattaa kul-munia
nyt kiinni puomi sano suomi
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen olemassa ja olenko kauankin ollut ilman miestä. Vastasin, että edellinen mieheni kesti 4 sekuntia ennen kun laukesi ja viimeisen vuoden olen ollut vankilassa.
Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, ole, etkö olekkaan nainen?"
Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 vuoden päästä (tapoin sen miehen 9 vuotta meni vankilassa)
Moro, osta poro!
Osta kaksi, tulee halvemmaksi.
En lukenut ketjua.
Vitut sano Vatanen, taas meni satanen.
Lähti kuin kuppa Töölöstä.
Lähti kuin hauki kaislikosta.
Lähti kuin nokikolari liukkaalta katolta
Ensin tenox sitten menox. (Kaljaa alle reilusti tottakai)
Mies kutsui luokseen treffeille, menin pervosti pukeutuneena. Vastassa vasta suihkusta tullut, verkkareihin ja kylpytakkiin pukeutunut vanha mies. Ohjaa mut olohuoneeseen odottelemaan, kun itse riisuu vaatteet. Istun ohjeistettuna sohvalle pyykkien ja roskien sekaan, tajuan istuneeni haarukan ja kertakäyttölautasen päälle. Ihmettelen tätä, mies toteaa syöneensä "joskus aiemmin viime vuonna" siinä sohvalla. Ottaa roskan ja likaisen haarukan multa ojentaessani, mutta keittiöön viemisen sijaan laskee ne nojatuoliin raamattupinon päälle. No, onneksi oli safkat kuivuneet niin en sotkenut persustani.
Istun olohuoneessa odottamassa kun mies käy riisumassa vaatteet. Mies palaa alasti, mutta sukka "sen" päällä. Pyytää odottamaan, kun hakee keittiöstä moottorisahan ja saapuu takaisin mukanaan moottorisaha, jätesäkkejä ja aterimet, sekä olut. Kysyy, toinko oman moottorisahan. Kysyn, olisiko pitänyt. Mies hakee mulle käsisahan varastosta.
Otan sahan. Sahaan olohuoneen pöydän keskeltä kahtia. Mies katselee minua. Olo on tästä kokonaisuudesta aika "mitä ihmettä".
Kesken sahaamisen miehen kämppis saapuu paikalle puukon kanssa, kämppis näkee moottorisahan ja alkaa tivata mieheltä, onko hän varastanut sen. Mies ja kämppis riitelevät hetken keskenään, käyvät yhdessä parvekkeella tupakalla ja vain toinen palaa takaisin
Vierailija kirjoitti:
Monilla on rahhaa mutta eipä oo tämmöstä kellukkamahhaa sanotaan Oulun murteella:D
Ehkä kuitenkin rahamies ennemmin kuin mahamies.
Nyt en viittiny kiljasta, varotti poliisi Viljasta.
Nyt loppu leikki sano Kinnusen Heikki
Onpa kookas lasku
T. Jokisen Vesku