Cristiano Ronaldo
Uuuh, oon niin hullaantunut tuohon mieheen etten kestä.
http://yle.fi/urheilu/3-9592132
Kommentit (16)
Pidän itseäni jonain kummajaisena, kun en vähääkään, en millimetrin sadasosan verrankaan pidä häntä mitenkään kuumana, vaan on pakko valitettavasti sanoa, että päinvastoin. Jotenkin naismainen, "vaikean oloinen nipottaja", mikä on minusta aina hyvin epämiehekästä. Ulkonäkö aivan liian sliipattu makuuni. Piirteet eivät miehekkäät. Mutta tiedän, että ottajia riittää kilometrien jonoksi, joten mitäpä minun mielipiteelläni on väliä :D
Mä en niinkään piittaa kaverin treenatusta vartalosta, pidän jopa enemmän kuvissa, joissa on futisvaatteet päällä. Ja kyllä, käyn kuumana.
No onhan se komea, ja paranee vanhetessaan. Joskus 10v sitten oli vielä ihan liian teini. Ja ite oon häntä 10v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
Noniin Make nyt takaisin töihin
Jotenkin liian rakastunut itseensä ja se lapsitehtailu on ällöttävää.
Tykkään ulkonäöstä, luonteesta en tiedä mitään.
Olen aina olettanut hänen pitävän vain miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina olettanut hänen pitävän vain miehistä.
Mielenkiintoista, mulle ei ole tullut mieleenkään, vaikka tyyppi onkin melkoisen ulkonäköorientoitunut. Ex-tyttöystävänsähän (se venäläinen malli) ahdistui siitä kun tunsin itsensä CR:n rinnalla rumaksi.
Juu on kaunis. Mä en yleensä pidä ollenkaan kauniista miehistä, mutta tätä jotankin kyllä katselee mielellään. Taidan olla tulossa vanhaksi. Samaa mieltä siitä, että on parantunut vanhetessaan!
Kentällähän Ronaldo on vähän neiti ja kiukuttelija.
Vierailija kirjoitti:
Juu on kaunis. Mä en yleensä pidä ollenkaan kauniista miehistä, mutta tätä jotankin kyllä katselee mielellään. Taidan olla tulossa vanhaksi. Samaa mieltä siitä, että on parantunut vanhetessaan!
Kentällähän Ronaldo on vähän neiti ja kiukuttelija.
Sillä on sellainen maine, vaikka on kyllä parantanut tapojaan eikä filmaa enää niin paljon. Tuijotan La Ligan pelejä viikoittain, joten tiedän mistä puhun.
Kyllähän tuota ennemmin katselee kuin omaa miestäni, mutta en mä sitä omakseni haluaisi. Jos tilaisuus jotenkin kummasti tulisi, niin en pystyisi vastustamaan. :)
Makunsa kullakin ;)