Kauniit naiset!Millaista kohtelua saatte naisilta?
Ihan mielenkiinnosta kysyn?
Rehellisiä kommentteja odotellen.
T.Mies 27.v
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika inhottavaa, jotkut henkilöt rivien väleistä tykittävät koko ajan pitävänsä bimbona ja tyhjäpäänä. Sillointällöin kassalla asioidessani kassaneideistä paistaa se kateus hoikkaan, huoliteltuun ja siistiin ulkomuotoon niin että heidän naamatkin vääntyvät vaikka kuinka yrittäisivät peittää kateuttaan. Ylikorostettu suupielet alas päin oleva hymy ja erityisen ilkeän mairea ääni paljastavat usein. Seurassa usein yritetään jättää juurikin ulkopuolelle ja muutenkin jättää mahdollisimman vähän sanavuoroa mihinkään. Muut naiset ovat aika bitch-moodilla kun olen seurassa.
Tästä mieleen eräs mieheni kaveri, mies tosin, oli suhteemme alku aikoina kysynyt miksi mies on kanssani. Oli päättänyt ulkonäön perusteella, koskaan puhumatta kanssani että olen tyhjäpää.
Et voi kieltää jonkun toisen ihmisen ehkä koko elämänmittaista kokemusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin voi kysyä. On monia naisia, joita pitää joku kauniina, mutta itse en ja toisinpäin. Ei siis ole yhtä kaunis-tyyppiä, jota vihattaisiin tms.
Ehkä joku feikkinainen irtohiuksineen, irtoripsineen ja-kynsineen ym. saattaa aiheuttaa myötähäpeää, jos on vielä luonteeltaan ikävä.
Ihan tavallista kohtelua. Tosin käyttäydyn itse aina ystävällisesti kaikkia kohtaan, niin saan yleensä myös takaisin ystävällistä kohtelua.
Minä olen missin mitoissa niin pituus- kuin leveyssuunnassa, ja myös kasvoiltani kaunis. En ole huomannut mitään suoranaista dissaamista mutta ystäviä on erittäin vaikea saada omanikäisistä naisista. Koen, että minua ei tahallisesti syrjitä mutta ilmeisesti en vain ole sellainen ihminen, jonka kanssa tykättäisiin olla. Itseäni yhtä sukupolvea vanhempien ja taas lasten kanssa tutustun helposti. Miesystäväehdokkaista ei myöskään ole koskaan ollut pulaa.
Itse en ole kaunis enkä koskaan ole ollutkaan. Tyttäreni sen sijaan on, ei ihan suomalaiseen kauneusihanteeseen sopiva, mutta eksoottisen kaunis.
Hänellä on paljon kokemusta siitä, että naiset ikään kuin pelkäävät ja karttavat häntä. Luullaan hyvin arrogantiksi ja ylpeäksi mitä hän ei ole. Miesten mieleen kovasti, ja vanhemmat naiset kyllä ilmaisevat usein ihailunsa.
Hänellä on vakituinen poikaystävä ollut jo viisi vuotta, ja kenenkään toisen miehen perään ei ole. Moni on yllättynyt kun on paremmin tutustunut. Hän on hyvin mukava ja ulospäin suuntautunut tyttö, välillä liiankin kiltti. Ystäviä kyllä on, niitä jotka uskaltautuvat lähestymään.
Ehkä kaikki erilaisuus pelottaa. Koetaan uhkana? Kauneus voi olla taakka.
Ystävällistä usein, mutta se voi johtua myös siitä että olen sosiaalinen ja mukava. Naisista olen huomannut sen että he jostain syystä tuppautuvat seuraani useammin kuin muiden, rumempien naisten, ja tämä siis jo ennen kuin (ainakin oletan) luonteestani on voinut saada hyvää kokonaiskuvaa. Aivan kuin vetäisin muita puoleeni, ehkä he haluavat samaistua? Heiltä myös usein tulee positiivisia kommentteja ulkonäkööni liittyen, mitä itse pidän outona, sillä yleinen stereotypiahan on (myös minulla) että naiset ovat kateellisia toisilleen. Olen ulkonäöllisesti sitä luokkaa, että kun poikaystäväni käy esimerkiksi baarissa ilman minua, häneltä ensiksi kysytään missä olen, ja sen jälkeen päivitellään sitä, miten hyvännäköinen olen. Paljon useammin nämä henkilöt ovat minulle tuntemattomia naisia, kuin miehiä.
Pahoittelen jos kuulostan ylimieliseltä, se ei ole tarkoitus. Ajattelin että näin anonyyminä on helpompi kertoa asioista vapaasti, ilman sitä stigmaa mikä yleensä itsensäkehumiseen liitetään.
Tosi monille iskee kamala kilpailuvietti, tai sitten ryhdytään matkimaan hiustyyliä, leikkausta ym. Olen tosi kiva ja ystävällinen, hyvässä ammatissa ja älykäs, mutta uusia ystäviä en saa eikä ikinä kutsuta mihinkään. Onneksi olen kuitenkin löytänyt hyviä ystäviä sellaisista, joilla se kilpailuvietti on pienempi.
Vaihtelevaa. Täysin asiallista ja sitten taas täysin asiatonta ja lynkkäävää.
Ja osalle miehistä taas tekisi mieli sanoa että: "Kato vaan sitä omaa muijaas!"
N25 kirjoitti:
monesti myös ulkona ollessamme jos joku mies sanoo jonkun kohteliaisuuden ulkonäöstäni niin joku naispuolinen kaverini saattaa todeta että "se haluaa vaan pillua, tollasia ne aina on"
No siinä hän on tietenkin oikeassa. Ilmeisesti sama kaveri kuitenkin rohkaisisi itseään vähemmän kaunista kaveriaan tutustumaan kohteliaisuuden antaneeseen mieheen.
M35
Muistan, kuinka eräs työkaveri näki ekan kerran ja naama venähti ennen kuin ehdin edes hei sanoa. Kohtelu olikin sitten aika kaameaa
Moni kokee tarvetta laittaa alaspäin. Esim jos mies kehuu, koetaan juuri tarvetta korostaa, että en minä nyt niin erikoinen ole, että mies on kiinnostunut vain tietynnäköisistä naisista/haluaa sksiä yms. Eli älä vaan kuvittele ikinä itsestäsi mitään.
Olen ruma ankanpoikanen, kaunistuin vasta lähempänä kolmeakymppiä, kun huono itsetuntoni hävisin. Muistan kyllä, millaista on myös olla epäviehättävä.
Myönnän rehellisesti sanottuna itsekin syyllistyneeni kauniin naisen tuomitsemiseen tuntematta tätä. Tämä nykyinen ystäväni oli kaunis ja hyvin laitettu ja meikattu >> pidin häntä heti ylimielisenä yms. vaikka onkin oikeasti yksi maailman rennompia ja hauskimpia, jalat-maassa ihmisiä..
Täällähän enimmäkseen annetaan esimerkkejä siitä miten oma käytös ratkaisee. Koskee ihan minkä vaan näköisiä.