Mies kehuu kauniiksi, haluaako silloin pesää?
Jos mies kehuu naisen ulkonäköä (kauniiksi), niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että hän yrittää saada naiselta pesää?
Mieheni mielestä asia on näin. Kuulema miehet eivät huvikseen naisia kehu, vaan taustalla on aina naisen "pehmittäminen" ja seksin kärttäminen.
Onko näin?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole! Monesti haluaisin sanoa kauniille naiselle, että se on kaunis ilman mitään muuta, koska pidän siitä hymystä mikä tulee vastauksena.
Ihana kuulla tämmöinenkin näkökulma asiaan :)
Suomalainen mies ni aika usein joo :D
Ei välttämättä, voi tarkoittaa myös, että haluan pumpata poikarasvat sun persereikään.
Jos mies kehuu saadakseen pesää, niin mitä hän sitten sanoo kun on aidosti ja oikeasti kiinnostunut naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, voi tarkoittaa myös, että haluan pumpata poikarasvat sun persereikään.
pesä ko pesä
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kehuu saadakseen pesää, niin mitä hän sitten sanoo kun on aidosti ja oikeasti kiinnostunut naisesta?
Ei mitään?
Haluaa varmaan silloinkin. Haluaa kohtuullisella varmuudella silloinkin, kun ei kehu.
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä asiat eroavat toisistaan?
Kauneus herättää kiinnostuksen, mihin? Pariutumiseen, joka johtaa?
Perheen hankkimiseen, tai sen harjoitteluun.
Tämä on sitten toisten mielestä väärin kyn paneminen, nussiminen tai yhden yön jutut on väärin. Lopputulos on sama, mutta eri keinoin.
Se että olet kaunis jonkun mielestä asettaa sinut tälle samalle janalle johonkin kohtaan. Oma tulkintasi ratkaisee.
Ota ilo irti asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä asiat eroavat toisistaan?
Kauneus herättää kiinnostuksen, mihin? Pariutumiseen, joka johtaa?
Perheen hankkimiseen, tai sen harjoitteluun.Tämä on sitten toisten mielestä väärin kyn paneminen, nussiminen tai yhden yön jutut on väärin. Lopputulos on sama, mutta eri keinoin.
Se että olet kaunis jonkun mielestä asettaa sinut tälle samalle janalle johonkin kohtaan. Oma tulkintasi ratkaisee.
Ota ilo irti asiasta.
On aivan eri asia haluta pelkästään pesää ja panoja, kuin havitella mahdollisesti jotain vakavampaakin tuon pesänhaltijan kanssa. Kehutaanko molemmissa tapauksissa kuitenkin kauniiksi?
Olen huomannut, että usein miehet kehuvat varsinaisia suohirviöitäkin kauniiksi vain siksi, että naiset raottaisivat vähän haaroväliään. Aika kauheaa johtaa suohirviöitä harhaan :(
Ps. Olen itse yksi näistä suohirviöistä
Suomessa naista ei voi kehua kauniiksi ilman että heti tulee jotain "Ahaa toi haluu vaan pillua"- ajatuksia? Niin älkää ihmetelkö miksi näin ei sanota kovin usein, itse pidän sitä kohteliaisuutena jos nainen kehuu minua komeaksi. Sanon myös naista kauniiksi, valitettavan usein tämä vain on johtanut sänkyyn.
Kyllä tarkoittaa :D Jokainen kontakti naiseen tarkoittaa seksin hakua, ei ehkä työpaikalla mutta vapaa-ajalla. Näin se vaan on. Osa pelaa sen smoothimmin, jolloinka naisen on erittäin vaikea tunnistaa mitä mies ajaa takaa. Jos haluat tätä minun 100% faktaa lähteä kokeilemaan niin vastaappa jatkossa näihin kehuihin kiitos niin sinäkin, lähetäänkö nussimaan? Voisin veikata että kovin moni ei kieltäydy joten onhan se pesä siellä mielessä.
No ei ole! Monesti haluaisin sanoa kauniille naiselle, että se on kaunis ilman mitään muuta, koska pidän siitä hymystä mikä tulee vastauksena.