Onko muka maailman suurin vääryys, että
minä, 2 lapsen yh, olen yhden viikonlopun vuodessa erossa lapsistani?
Kommentit (5)
muistan hyvin ajan jolloin olin pitkiä aikoja ilman vapaata/iltalomaa viimeisin oli 4kk sitä ennen n.2½kk jne. onneksi tilanteeni muuttui tukiperheen myötä. josta me kaikki pidämme todella paljon=D kiitos kuuluu täysin heille. lapset odottavat sinne pääsyä ja minä saan omaa aikaa itselleni ja käydä vaikka illallakin jossain
pitäähän meilläkin olla omaa elämää kuten muillakin ihmisillä..
yh-isä joka nyt kuitenkin vähä useemmin pääsee " vapaalle" kuin ap..
toivotan hauskaa iltaa :-)
On vasta ihan suunnitteluasteella. Mutta eräs lapseton tuttava sanoi, että jos kerran on lapsia, niin ne on sitten 100% se oma elämä ja ei saa tehdä mitään ilman heitä. Olin lasten kanssa kotona 4,5 vuotta ja palasin töihin. Teen kuitenkin lyhyempää työviikkoa lasten takia ja kotona olen heidän kanssaan aina.
Nyt olen sitten säästänyt rahaa ja ajattelin viettää viikonlopun ihan itsekseni. Lapsia hoitaisi lasten mummi sekä eno. Enkä olisi menossa baariin ainoana vapaaviikonloppunani, vaan ajattelin, että jos vaikka käväisin jossain kaupunkilomalla pari päivää.
Tuttava nimitteli mua aika pahoin sanoin ja haukkui lyttyyn. Kun sanoin, että lapsetkin pääsevät matkalle kyllä, kesällä mennään Muumimaahan jne, niin sitäkin haukkui, että lahjon lapsiani, koska olen niin itsekäs.
Minusta vain olisi ihanaa, jos minulla olisi jokin oma juttu, jota odottaa ja lapsillakin mukavampi äiti, jos on välillä muutakin ajattelemista kuin pelkkiä kotijuttuja.
ap
Ei lapseton ihminen ymmärrä mitä on vanhemmuus ja kuinka raskasta se on olipa lapset kuinka rakkaita tahansa.
Vietä OIKEIN hauska vkl!