Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radiofrekvenssihoito kokemuksia?

Vierailija
04.05.2017 |

Onko kenelläkään kokemuksia ko. hoidosta Helsingin puolella (lähinnä kasvojen kiinteytys)? Jos kyllä, missä kävit ja olitko tyytyväinen tulokseen / tuloksiin (jos sarjahoito)? Tämän lisäksi haluaisin tietää miten kauan vaikutus kesti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi useamman hoitokerran tulokset, että näkyykö? Olen käynyt yhdesti ja varannut muutaman ajan lisää. Eka kerralla huomasin ihon turvotusta mutta pysyviä muutoksia ei vielä vajaan viikon jälkeen.

Vierailija
2/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla mitään kiinteytetä, elvytetään lähinnä ihoa väsyneen näköisestä vähän pirteämmäksi.

Toisaalta tuo on myös vähän vanhanaikainen menetelmä, ultraäänikohotukset ovat se uusin juttu maailmallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä humpuukia.

Todennäköisesti laitteen teho on niin matala, ettei sillä saa mitään vaikutusta.

Näin täytynee olla jo turvallisuussyistä.

Hah, lienevätkö samaan hoitoon turvautuvat huolissaan kännykän säteilystä :-D ?

Vierailija
4/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan oikeasti kokeillut irl?

Vierailija
5/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäkää mielummin töpselit toiseen asentoon.

Sama vaikutus ja halvempi, jos ette vaan tilaa jotain enkeli/varpu henlöä kotiinne.

Vierailija
6/12 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Kukaan?

Vierailija
7/12 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt siellä Herttoniemessä 4 kertaa. Vielä 2 kertaa jäljellä. 120 euroa on kerta hoito. Takaraivoa särki jälkeenpäin kerran. Vasen korva on alkanut tinnittää. Vasen silmäalus on alkanut roikkua, vähän kuten jollain hiton spanielilla. Se kuulema korjaantuu vielä, kun vaan jatkaa hoitoja. Kaksoisleuka on kyllä hyvin huvennut.

Vierailija
8/12 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä oon nyt käynny 3 kertaa Loviisassa, 125e/kerta. Couperosa vaalentunut huomattavasti poskista ja kaksoisleuka pienentynyt samoin hamsterin pussit. Iho tuntuu ihanalta ei siis kiristä eikä tunnu kuivalta. Kävin hoidossa ensin viikon välein ja nyt kerran kk ylläpitohoitona. Suosittelen. 

Vierailija
9/12 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, kokemuksia?

Vierailija
10/12 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ja tehokas nykyisin 2025. Itse olen käynyt ja tyytyväinen .

Vierailija
11/12 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt siellä Herttoniemessä 4 kertaa. Vielä 2 kertaa jäljellä. 120 euroa on kerta hoito. Takaraivoa särki jälkeenpäin kerran. Vasen korva on alkanut tinnittää. Vasen silmäalus on alkanut roikkua, vähän kuten jollain hiton spanielilla. Se kuulema korjaantuu vielä, kun vaan jatkaa hoitoja. Kaksoisleuka on kyllä hyvin huvennut.

Ollut huono laite tai taitamaton tekijä. Itse käyn plastiikkakirurgian sairaanhoitajalla  ja on hyvä tekemään. Tietää mitä kannattaa tehdä ja miten 

Vierailija
12/12 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääntäkää mielummin töpselit toiseen asentoon.

Sama vaikutus ja halvempi, jos ette vaan tilaa jotain enkeli/varpu henlöä kotiinne.

Taas joku tietämätön heittelee kommentteja 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän