Mistä ITSE aloittamastasi ketjusta olet ollut erityisen ylpeä? Poistettu tai edelleen löytyvä käy.
Teitkö sen trollina vai aidosti.
Tykkään siitä jonka tein trollina "poikaystäväni häpeää emätintäni..."
Kommentit (14)
Minun erästä muutamaa vuotta vanhaa ketjua yhdestä tv-ohjelmasta käytetään edelleen ahkerasti sarjasta keskustelemiseen.
Tuo tämän päivän Hesarin mielipidekirjoituksesta kertova aloitus oli aika yllättävän suosittu. Tuli ihan loistofiilikset siitä!
Tämä kauan sitten aloittaminen keräsi paljon mielenkiintoisia vastauksia.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1460480/ketju/voi_paska_miten_halpa_lahja
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä kauan aikaa sitten tehdystä trollista, jonka kaikki uskoivat
Kerro mikä se oli katsotaan muistetaanko
Teen trolleja ja oikeita. Harmillisesti trollit lähtee aina paremmin elämään.
Yhdestä seksistisestä trollista olen haluamattakin ylpeä, koska loukatut naiset tulivat vittuilemaan minkä kerkesivät.
Mulla yksi ainut "hittiketju", oli se missä mä olin lähdössä pikkujouluihin kun miehen papan hautajaiset osui samalle päivälle. Siitä syntyi hyvä keskustelu. Perustui tositapahtumiin.
Aiempi elokuvannimiketju, jossa piti vaihtaa yksi kirjain nimestä. Ketju mainittiin iltasanomissakin.
Kaikki aloitukseni on poistettu sensuurin toimesta.
Tästä ketjusta :) .
http://www.vauva.fi/keskustelu/4429103/ketju/saunapuhdas_mies_palstalla_haluatko_kysya_jotain
T: saunapuhdas mies
Yritin monta kertaa aloittaa keskustelun mustasukkaisista naisista jotka vaatii miestä moneen kertaan seksiin "laukaisemaan" pussit tyhjiksi ennenkuin lähtee pikkujouluihin mutta aina ketju poistettiin. Tiedän että sellaisia on. Hyvin tuli keskustelua kuitenkin ennen poistoa.
Eräs oikea surkeaa parisuhdettani käsitellyt ketju. Siinä puhuttiin paljon mieheni (kyllä, valitettavasti edelleen mieheni) huonoista piirteistä. Jaettiin paljon kokemuksia ja sen sellaista. Ketju venähti erittäin pitkäksi ja sain tsemppipeukkuja monta sataa :) Harmillisesti en muista tuon ketjun nimeä. Ja myös harmillisesti on edelleen tuo sama mies kuvioissa.
Yhdestä kauan aikaa sitten tehdystä trollista, jonka kaikki uskoivat