En tarjoa lapsen synttäreillä karkkia ja limpparia
Ne on hintavia. Sen sijaan tarjolla on muuta herkkua, anopin tekemää kakkua ja mehua, pakkasesta pullaa ja kaupan pikkuleipiä.
Kommentit (20)
Kalja, sipsit ja siideri ovat kanssa kestosuosikkeja.
Nykyään tämä on nouseva trendi taas. Omassa lapsuudessani tuo oli melko normaali juttu.
Lahjat kuitenkin kelpaa vaikka mamma ei viiti ton enempää panostaa lapsen synttäreihin?
Vierailija kirjoitti:
Lahjat kuitenkin kelpaa vaikka mamma ei viiti ton enempää panostaa lapsen synttäreihin?
Enempi panostusta kai itse tehty vaatii ?
Missäs stripparit ja ping pong showt
Mä olin viime synttäreillä(lapsen) aivan masennuksen syövereissä ja piti skarpata tosissaan, että sain edes kakun tehtyä.
En jaksanu leipoa, eikä keksihyllyt houkutellu.
Menin ja ostin hedelmiä, joista tein vartaita, koristeisiä herkkuja, coctail-tikkuja, hedelmäkuppeja ja mietoja juustoja. Viipaleiksi vaan ja lautaselle. Ihan kaikki meni. Kaupan valmiskeksit ja -pullat jäi astioihin, mutta viimestä murua myöten meni hedelmät, marjat ja vihannekset.
Olin häpeissäni laiskuudestani, kun en jaksanut tehdä muuta kuin pilkkoa, mutta se osottautuikin todelliseksi hitiksi niin aikuisten kuin lastenkin kesken.
Ensi vuonna teen saman. Säästyy hirveältä leipomisurakaltakin.
Ok. Mä olin varma että tää on taas joku ortorektikko, joka julistaa että sen lapsen synttäreillä tarjotaan vain porkkanatikkuja ja tomaattimehua yms. superterveellistä. Mutta tuohan on ihan ok, anoppisi saattaa olla hyvä leipomaan ja tekemään mehuja.
Meillä 5v synttäreillä lapset eivät edes halunneet limsaa,pullan kanssa halusivat maitoa tai vettä,popcornien kanssa mehua.
jännä juttu että meidän lapselle ei oikein maistu edes karkki.
4v synttäreillä jäi kakkukin syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on hintavia. Sen sijaan tarjolla on muuta herkkua, anopin tekemää kakkua ja mehua, pakkasesta pullaa ja kaupan pikkuleipiä.
Miksi anopin tekemää kakkua? Etkö osaa itse tehdä vai yrittääkö anoppi tunkea teidän elämään?
Valmistaudu siihen että kakku ja pullat jää syömättä. Jätski, popparit, sipsit ja karkit nyt vaan uppoaa paremmin kuin itse väkerretty.
Ostaisit lisäksi vaikka vähän karkkia tai popcorneja koska tarjoilut kuulostaa uslipuolisilta. Mutta limpparia en kyllä kannata. Aikuiset juovat varmaan kahvia tai teetä?
Karkit ja limpparit kun nyt vaan kuuluvat synttäreille :) Noista tarjoamastasi jutuista meidän lapset saattaisivat nakertaa pikkuleipiä, mutta niistäkään ei kaikista tykätä.
Kyllähän sitä ennenkin herkkuja syötiin lapsena, ei kai se maailmaa kaada jos pikku sokeritokkurat lapset niistä saa jos harvoin näin tekee.
Anopin kakku pyh. Itse tein vaaleanpunaiseksi kuorrutetun hienon ja anoppityylisen kakun, mutta syömättä jäi. Kakun vaihdoin seuraavana vuonna jäätelökakuksi ja kas , kaikki meni.
Suosittuja olivat myös vihannesdippijuttu ja lihapullat. Karkkeja meni ja popcornia, ei sipsejä.
Juomaksi sopi mehu meidänkin synttäreillä.
Ok