Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän mielestä outoa jos ei mies koskaan anna hellyyttä omasta tahdosta

Vierailija
04.05.2017 |

Vaan tarvis aina ite pyytää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei ole. Riippuu miehen lapsuuden perheestä kovinkin paljon.

Vierailija
2/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei kaikki ihmiset ole halipusityyppejä. En ole minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minusta outoa jos on parisuhteessa, eikä koskaan koe tarvetta osoittaa helliä tunteita toista kohtaan.

Vierailija
4/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Mutta musta se olisi ikävää ja loukkaavaa kyllä.

Vierailija
5/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk kohtasesti mun mielestä se on outoa enkä sellaista kumppania haluaisi, mutta kuulemma aika yleistä tuo.

Vierailija
6/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset osoittaa rakkauttaan eri tavoin. Voi sanoa sen, koskea ja pussailla, tehdä toisen puolesta vaikka kotitöitä, ostaa lahjoja yms. Ei se niin kummallista ole jos mies ei helli, mutta jos se ei yhtään millään tavalla ikinä osoita rakastavansa, niin sitten se varmaan on vähän kummallista.

Vierailija
7/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies kylla valitsee tyylinsa ihan itse. Jos on niin sokea lapsuuden peeheen vaikutukselle, niin sitten ei naiselle ole muutenkaan mitaan iloa

Vierailija
8/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole outoa. Mä en etenkään raskaana koskaan jaksanut mitään hali pusi juttuja kesken arjen ja lapset kyttää vieressä ja yöllä sitä jaksanut ku nukkua.. vaikken haluakaan niin ei se mitään pahaa tarkoita, ei vaan kaikkia huvita lääppiä ja kyhnöttää..

Vierailija
9/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seukkais sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
10/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies kylla valitsee tyylinsa ihan itse. Jos on niin sokea lapsuuden peeheen vaikutukselle, niin sitten ei naiselle ole muutenkaan mitaan iloa

Kuten sanoin, on ja ei ole, ja kyllä se lapsuuden perhe tapoineen vaikuttaa hyvin paljon. Aikuinen toki valitsee tapansa toimia., mutta kovin moni jatkaa samalla tapaa tai täysin eri tavalla, riippuu, miten on asiat kokenut. Jos se tunteiden näyttämättömyys on ollut ko ihmiselle ok, miksi se muuttuisi? Niille, kelle se on ollut ongelma, hyppäävät usein ääripäähän. Onneksi osa porukasta löytää itsensä.

Vierailija
11/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se outoa ole, miulla on sellainen mies. Hankalaa vaan kun sattuu tällainen "ihoihminen" ja tuollainen sitten yhteen =) Miua pitäis mielellään olla silittelemässä, hipeltämässä ja paijaamassa melkein koko ajan, miä tykkään koskettelusta. Ei tietenkään kukaan kai aina ole koskettelutuulella. Mut ei se haittaa että tuo mies on tuollainen, ei kaikki vaan ole sellaisia kuin minä.