Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaako Kela muuttopalvelun?

Vierailija
04.05.2017 |

Minulla ei ole ajokorttia, vanhempani asuvat 500km päässä, eikä minulla ole ajokortillisia kavereita. Haen opiskelemaan 200km päähän nykyisestä asuinpaikkakunnastani ja jos pääsen, niin minulla ei ole mitään hajua miten saan tavarani tuonne siirrettyä. Vanhempani eivät voi työnsä takia olla noin pitkään poissa, eikä äitini edes uskalla ajaa isoa autoa.

Onkohan minulla mitään mahdollisuutta saada muuttopalvelua? Luin Kelan sivuilta, että terveydellisistä syistä voisi saada. Tavarat saan kyllä kannettua pihalle ja sisälle asuntoon, mutta itse kuljettaminen on ongelma. Minulla on sen verran hyvää tavaraa, että ei näitä myydäkään kannata. Itselläni ei taas ole mitään mahdollisuutta maksaa muuttopalvelua, vaikka voin toki siihen ostallistua sen verran kuin pystyn.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintolainalla maksat muuttoauton.

Vierailija
2/4 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tillin tallin kirjoitti:

Opintolainalla maksat muuttoauton.

Ei sillä voi mitenkään sitä maksaa. Toisekseen en saa opintolainaa vielä tuossa vaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tässä tilanteessa tulisi toimia jos ei saa muuttoapua? Myydä kaikki tavaransa ja mennä sitten sossusta hakemaan rahaa, kun saaduilla rahoilla ei saa ostettua vastaavia tuotteita? 

Vierailija
4/4 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös paikkakunnan sosiaalivirasto auta noissa asioissa, taitaa olla ihan lakisääteinen juttu jopa, että ovat velvoitettuja auttamaan vähävaraista muutossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä