Mihin terveysvähemmistöön kuulut, ts. mitä sairauksia/"vammaisuuksia" sinulla on?
Eli mikä erottaa sinut täysin normaalista, terveestä ihmisestä terveydellisesti?
Tuntuu, että itselläni on vähän kaikenlaisia vammoja ja sairauksia, mutta uskon, että kaikilla on omansa. Ketju pystyyn siis! :)
Aloitan: Minulla on ainakin keliakia, ahdistuneisuushäiriö ja erittäin atooppinen iho.
Kommentit (38)
Kuulun siihen jatkuvasti kutistuvaan vähemmistöön jolla ei ole mitään sairauksia.
Hei nyt on kyllä huonoja vastauksia :D Tai tietenkin hienoa, jos mitään vammoja ei ole!
-Ap
Misogynia - sairastuin siihen wawwa-foorumilla. Päivää vaan sensuuri.
Sosiaalisten tilanteiden pelko, paniikkihäiriö, keskivaikea masennus, kaksisuuntainen mielialahäiriö, vakava unettomuus. Kaikkiin noihin syön lääkkeitä. N28
Kilpirauhasen liikatoiminta ja paniikkihäiriö löytyy täältä.
Vakuutuslääkärin täysin terveeksi toteama.
Muuten ihan romuna. Ei tervettä paikkaa löydy. Vaiva ja vara-vaiva.
Keskivaikea kuulovamma ja tinnitus myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä erottaa sinut täysin normaalista, terveestä ihmisestä terveydellisesti?
Tuntuu, että itselläni on vähän kaikenlaisia vammoja ja sairauksia, mutta uskon, että kaikilla on omansa. Ketju pystyyn siis! :)
Aloitan: Minulla on ainakin keliakia, ahdistuneisuushäiriö ja erittäin atooppinen iho.
Jotka pystyt hoitamaan täysin ihan sillä mitä syöt.
Astma on ja allegia mutta pärjään ilman lääkkeitä. Laktoosi-intoleranssi myös mutta en käytä maitotuotteita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aspergerin syndrooma.
Täällä kanssa yksi assi ilmoittautuu! Ja on ihan diagnisoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä paniikkihäiriöni ole ruokavaliosta moksiskaan. On ja pysyy. Keliakia tokikaan ei vaivaa, kun ruokavalio on kunnossa, mutta on se silti vamma, joka rajoittaa joiltain osin elämää.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä paniikkihäiriöni ole ruokavaliosta moksiskaan. On ja pysyy. Keliakia tokikaan ei vaivaa, kun ruokavalio on kunnossa, mutta on se silti vamma, joka rajoittaa joiltain osin elämää.
-Ap
...Ja tarkoitin tietenkin ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriötä ei ainakaan vielä ole.
Atopia, jännitysniska, paniikkihäirö(itsediagnoosina)
Aspergerin syndrooma.