Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitte harmaantumaan?

Vierailija
04.05.2017 |

Löysin ensimmäisen harmaan hiuksen itseltäni. Kamalinta tässä on se, että olen vasta 25-vuotias nainen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P. S. Blondit harmaantuu myös, mutta tummassa hiuksesse ne harmaat huomaa heti.

Ei sellaista kukaan ole väittänytkään, etteivät harmaantuisi.

Vierailija
22/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50v ja tosi tummat hiukset, sileät ja värjäämättömät, ei vielä harmaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotias, eikä harmaita ole vielä näkynyt. Kaveri on kampaaja, että se aika tarkkaan näitä aina vahtii. Olen maantienharmaa.

Vierailija
24/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P. S. Blondit harmaantuu myös, mutta tummassa hiuksesse ne harmaat huomaa heti.

Ei sellaista kukaan ole väittänytkään, etteivät harmaantuisi.

Pistin jo etukäteen, sillä se aina tulee. ;-)

Vierailija
25/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat, paksut ja karheat hiukset harmaantuvat aikaisin. Vaaleat ei harmaannu kovin aikaisin.

Minä ja isäni olemme ne poikkeukset jotka vahvistaa säännön. Isälläni ei ollut 75 vuotiaana ainuttakaan harmaat hiusta vaan tumma, paksu ja karhea hius. Olen perinyt hiukseni häneltä. Ei ainuttakaan harmaata hiusta. N50+

Vierailija
26/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisälläni oli vielä 86-vuotiaanakin melko tuuhea ruskea tukka (no joo, saattoi siellä olla yksittäisiä harmaita hiuksia, mutta siis kokonaisvaikutelma tosiaan oli keskiruskea). Sukulaiset aina sanoivatkin, että kunpa  mies olisi pysynyt sisäisesti yhtä hyvässä kuosissa kuin ulkoisesti. Monenlaiset sairaudet vaivasivat, mutta tukka pysytteli kiusallaankin tuuheana ja ruskeana kuin nuorella miehellä. Hämmentävää, en ole koskaan kenelläkään vanhuksella nähnyt luonnostaan niin ruskeaa tukkaa.

Vierailija
27/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa, että ap:llä voi olla nyt ilmennyt ensimmäinen harmaa hius, mutta seuraava saattaapi hyvin tulla vasta 35 vuoden päästä! Näinkin voi käydä.

Vierailija
28/28 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös 25 vuotias, kun huomasin ensimmäiset harmaat jouhet päässäni. Harmaat hiukseni eivät ole edes mitään kiharaisia suortuvia niin kuin muut hiukseni, vaan ne ovat aina sellaisia paksuja jouhia, jotka näkyvät kauas. Äitini oli suurinpiirtein saman ikäinen myös alkaessaan harmaantua, samoin siskoni, joten olin siihen jo henkisesti varautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän