Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kreetalla huijataan

EiEnääKoskaanHaniaan
04.05.2017 |

Olen matkustellut kaikkialla maailmassa - enimmäkseen kuitenkin Euroopassa. Nyt vietimme siippani kanssa lomaviikon Haniassa, Kreikan isoimmalla saarella.

Loma meni muuten hyvin, mutta ihmeellistä epärehellisyyttä ja huijaamista tapahtui vähän jokapuolella.

Ensinnä paljon tipattu, kavalan ystävällinen siivooja vei kauniin ja aika kalliin kivellisen hopeasormukseni, jonka huomasin kyllä vasta kotona, koska olin laittanut sen käsilaukkuni vetoketjutaskuun, mutta rannalle en käsilaukkuani ottanut.

Toisekseen ostin sieltä kauniit kaula- ja rannekorut, joiden piti olla hopeaa, mutten niistä sitten hopeamerkkejä löytänytkään???

Kolmas huijaus meinasi tapahtua tuliaisostoksilla, kun ukkeli meinasi ottaa eräästä tuotteesta tuplahinnan, mutta onneksi huomasimme sen ja sai nolona maksaa huijaamansa summat takaisin.

Neljäs tapaus liittyi hajuvesikauppaan - niitä kun myytiin kaksi purkkia yhden hinnalla, kotona huomasin, ettei toisessa hajuvedessä ollut tuoksua lainkaan, vaikka näytti ihan aidolta tuotteelta - joten VAROKAA huijareita Haniassa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä siltä, että olet ollut ensimmäistä kertaa ulkomailla.

Vierailija
2/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa hajuvettä Chaniasta? Popopopopopopopopo. Then katalaveno. Skata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että sinua huijattiin. Kannattaa matkaillessa etelässä pitää mielessä, että turistirysissä ei juurikaan myydä aitoa tavaraa merkkien tai materiaalien suhteen. Kaipa korut ovat kauniit huolimatta materiaalista, joten jotain käyttöä niillekin varmaan saat : ) Ensi kerralla ole hiukan epäilevämpi liian edullisten tarjousten kohdalla.

Vierailija
4/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi meininki etelän vetelillä. Niillä koko yhteiskunta ja kulttuuri perustuu koijaamiseen ja kusettamiseen.

Vierailija
5/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimenoa Kreikassa, mutta menit kyllä miinoihin joiden perusteella sanon ettet todellakaan ole kokenut matkailija.

Vierailija
6/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki, mutta Hanialla olin ensimmäistä ja viiimeistä kertaa. Muuten olen ollut Samoksella ja sielläkin ukkeli meinasi rahanvaihdossa (15 vuotta sitten) huijata,mutta jäi kiinni ja hekotteli vaan.

Ainoa toinen paikka missä on yritetty huijata oli Marokko - kokoajan huijausyritykset heillä oli siellä päällä, mutta huomasimme ne ja yrityksiksi jäivät.

Vierailija
7/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä suhtautuminen ketjussa huijatuksi tulemiseen. Minustakin vaikuttaa, että ap saattaa olla naivi tai vähän matkaillut, mutta mitäs sitten? Ei se tarkoita, ettei saisi ihmetellä epärehellisyyttä.  

Vierailija
8/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi meininki etelän vetelillä. Niillä koko yhteiskunta ja kulttuuri perustuu koijaamiseen ja kusettamiseen.

Hah - Ja näille venkuloille me jatkuvasti syydämme rahaa velkapakettejen muodoissa - emme niitä miljardeja näe koskaan!!!

Raamattukin sanoo: Kreetan mies, laiskurivatsa.

Vierailija
9/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toki, mutta Hanialla olin ensimmäistä ja viiimeistä kertaa. Muuten olen ollut Samoksella ja sielläkin ukkeli meinasi rahanvaihdossa (15 vuotta sitten) huijata,mutta jäi kiinni ja hekotteli vaan.

Ainoa toinen paikka missä on yritetty huijata oli Marokko - kokoajan huijausyritykset heillä oli siellä päällä, mutta huomasimme ne ja yrityksiksi jäivät.

Missä Väli- ja Etelä-Amerikan maissa olet käynyt, entä Aasian? 

Vierailija
10/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen kyseessä niin kusetushan siinä on käynnissä. Ei tarvitse olla raketti-insinööri ymmärtääkseen tätä. Riittää kun seuraa politiikkaa.

Vierailija
11/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Jenkeissä olen käynyt ja Israelissa , en sen pidemmällä - sillä pelkään eksoottisia elukoita ja sairauksia.

Vierailija
12/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Jenkeissä olen käynyt ja Israelissa , en sen pidemmällä - sillä pelkään eksoottisia elukoita ja sairauksia.

Sanoisit silti, että olet matkustellut kaikkialla maailmassa? 

Vierailija
13/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta nyt voisi kuvitella kreikkalaisista?

Et ole esim. EU-politiikkaa yhtään seurannut missään vaiheessa?

Vierailija
14/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että noi halvat matkat on Turkkiin ja Kreikkaan: kumpaankaan en suostu menemään. Poliittis-eettiset syyt. Kreikassa olen käynyt 2x, mutta viimeisestä noin 15 v.

.

Matkoilla kamalinta ja yleisin ongelma on, että ihmisiä pitää pelätä (väkivalta, huijaaminen jne.). Jep, ja olen matkustellut paljon - yksin etupäässä.

Surullinen maailma.

Vierailija
15/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikkalainen kyseessä niin kusetushan siinä on käynnissä. Ei tarvitse olla raketti-insinööri ymmärtääkseen tätä. Riittää kun seuraa politiikkaa.

Miksi juuri kreikkalaiset ovat sitten tällaisia paskoja??? I

Italiaanot, espanjalaiset, portugalilaiset, puolalaiset, unkarilaiset, saksalaiset, ruotsalaiset, israelilaiset, jenkit, kyproslaiset, eestiläiset tai turkilaiset eivät ole varastaneet minulta penniäkään, vaikka olen näissä maissa useasti käynyt.

Vierailija
16/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset eivät ole tunnettuja rehtiydestään ja vilpittömyydestään. Läpimätä maa valtionjohdosta aina alas pultsareihin asti

Vierailija
17/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä ukkeleita, on ne kovia huijaamaan. Missä sä ostokses teit?

Vierailija
18/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisit silti, että olet matkustellut kaikkialla maailmassa? 

No en kaikialla, mutta monissa paikoissa - niissä olen käynyt, jossa ei ole petoeläimiä tai pahempia sairauksia.

Myöskään mitään eksoottisia elukoita en ikinä suostuisi syömään, kuten apinoita, käärmeitä, marsuja ym mitä noissa eksoottisissa maissa ihmisille syötetään.

Vierailija
19/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään joka vuos lomailemassa kreikassa ja ikinä ei oo edes yritetty huijata.

Vierailija
20/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen kreikkavihaketju tällä kertaa.