Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kreetalla huijataan

EiEnääKoskaanHaniaan
04.05.2017 |

Olen matkustellut kaikkialla maailmassa - enimmäkseen kuitenkin Euroopassa. Nyt vietimme siippani kanssa lomaviikon Haniassa, Kreikan isoimmalla saarella.

Loma meni muuten hyvin, mutta ihmeellistä epärehellisyyttä ja huijaamista tapahtui vähän jokapuolella.

Ensinnä paljon tipattu, kavalan ystävällinen siivooja vei kauniin ja aika kalliin kivellisen hopeasormukseni, jonka huomasin kyllä vasta kotona, koska olin laittanut sen käsilaukkuni vetoketjutaskuun, mutta rannalle en käsilaukkuani ottanut.

Toisekseen ostin sieltä kauniit kaula- ja rannekorut, joiden piti olla hopeaa, mutten niistä sitten hopeamerkkejä löytänytkään???

Kolmas huijaus meinasi tapahtua tuliaisostoksilla, kun ukkeli meinasi ottaa eräästä tuotteesta tuplahinnan, mutta onneksi huomasimme sen ja sai nolona maksaa huijaamansa summat takaisin.

Neljäs tapaus liittyi hajuvesikauppaan - niitä kun myytiin kaksi purkkia yhden hinnalla, kotona huomasin, ettei toisessa hajuvedessä ollut tuoksua lainkaan, vaikka näytti ihan aidolta tuotteelta - joten VAROKAA huijareita Haniassa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tällainen kreikkavihaketju tällä kertaa.

Faktojen kertominen on vihaa? Taitaa nyt olla rasmus asialla...

Vierailija
22/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JaKasLompsaTyhjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me käydään joka vuos lomailemassa kreikassa ja ikinä ei oo edes yritetty huijata.

Jos käytte suomalaisten ihmepaikka "paratiisissa"Maleme Imperialissa, niin siellä sitä vasta tehdään varsinaista puhallusta - suomalaiset vaan ovat niin tyhmiä, kun saavat halailuja, hyväksyntää ja "halpaa viinaa" etteivät sitä huomaa... ;)

Auts, tulipa hiljaista! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se passi, lentokenttä ja muu veivaaminen stressaa. Kunpa olisi vaan joku supernopea juna joka olisi parissa tunnissa perillä. Sellaista jotain putkea on kehiteltykin.

Vierailija
24/24 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Kreeta samaa jaskaa...

Ja ne huijaa vaihtorahoissa, kun pitäisi antaa 5senttinen takas, niin antavat 2senttisen, koska sama väri niin ei huomaa.

Se oli mulle se viimeinen korsi joka katkaisi kamelin selän, olin saatana jo kolme päivää katsonut niitä vittumaisia feikkihymynaamoja tarjoilijoilla ravintoloissa,korjannut vaihtorahoja, tapellut siitä että me ei haluta mitään helkatin suomen- ja ruotsilippuja kiikutettavan meidän pöytään, tapeltu laimennetuista drinkeistä ja käsketty ahdistelevien sisäänheittäjien jättämään meidät rauhaan.

Ja sitten, tämä hikinen 145-kiloinen Papadipoulos kusettaa virne naamalla jonkun saatanan  3sentin takia kun ostan vesipullon. Huusin vaan siinä tiskillä, se kakssenttinen kourassa että anna mun saatanan viissenttinen tänne! Anto ja naamasta näki että ei todellakaan ollut vahinko.