Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon käytät rahaa kauneudenhoitoon?

Vierailija
04.05.2017 |

Paljonko käytät kauneudenhoitoon rahaa kuukausittain tai vuositasolla?
Eli kauneushoitolamenot, kampaamokäynnit, tuotteet?

Itsellä menee:
40€/kosmetologi
123€/joka toinen kk kampaajakäynti
150€ 2-3 kertaa vuodessa kasvohoito
kasvojenhoitotuotteet 200€ vuodessa
kampaamotuotteet 100€ vuodessa

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Rosacea, joten erilaisiin voiteisiin menee valitettavasti varmaan ainakin 200 euroa vuodessa. Ja ainakin 150 euroa silmätippoihin.

Muuten ei sitten rahaa menekään, en käy kampaajalla, pesen itseni kotitekoisella oliiviöljysaippualla (no, sen raaka-aineisiin menee ehkä muutama euro), pitkät hiukseni leikkaan itse, en meikkaa koska iho ei kestä enkä muutenkaan jaksaisi. Hiukset pesen joko tuolla saippualla, kananmunakeltuaisella tai ruokasoodalla ja huuhtelen etikkavedellä.

Kauneudenhoito ei kiinnosta minua yhtään, jos ihoni ei temppuilisi en varmasti käyttäisi muuta kuin jotain apteekin perusvoidetta ja that's it.

Todella halvalla kyllä pääset Rosaceasi kanssa! Mulla sama vaiva ja on hoidettu ties millä kasvohoidoilla ja laserilla, mutta aina palaa uudestaan. Ja rahaa sitä vasta palaakin. 

Vierailija
22/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen, että onko noista oikeasti jotain hyötyäkin, kun käyttää ihonhoitoon kalliita rasvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle n 100 € x 3

Kosmetiikkaan 500-800 € riippuen missä päin matkailee. Kreikkalaiselta saarelta ei mitään, mutta suurkaupungista saattaa tulla kerralla paljonkin. En käytä markettituotteita.

Kosmetologit ym riippuu myös mistä saa edullisesti.

Kynsiä en ole raaskinut pitää enää vuosiin, ja ripsiäkin vain joskus kesäisin.

Mulla on hyvä iho keski-ikäiseksi koska olen käyttänyt hyviä tuotteita. Se kyllä palkitsee pitkässä juoksussa. Nuorena oli paha akne vuosia ja joutui panostamaan ihonhoitoon. 

Vierailija
24/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä iho keski-ikäiseksi koska olen käyttänyt hyviä tuotteita. Se kyllä palkitsee pitkässä juoksussa. Nuorena oli paha akne vuosia ja joutui panostamaan ihonhoitoon. 

Tämä riippuu kyllä perimästä ja elintavoistakin. Äitini ei koskaan ole käyttänyt kalliita tuotteita, mutta iho on todella hyvässä kunnossa vielä reilusti yli 60-vuotiaanakin (yleensä äitini arvioidaan vähintään 10 vuotta ikäistään nuoremmaksi). Ei tupakkaa, ei alkoholia, ei auringonottoa, aina aurinkosuojavoidetta eikä koskaan auringonottoa.

Vierailija
25/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä riippuu kyllä perimästä ja elintavoistakin. Äitini ei koskaan ole käyttänyt kalliita tuotteita, mutta iho on todella hyvässä kunnossa vielä reilusti yli 60-vuotiaanakin (yleensä äitini arvioidaan vähintään 10 vuotta ikäistään nuoremmaksi). Ei tupakkaa, ei alkoholia, ei auringonottoa, aina aurinkosuojavoidetta eikä koskaan auringonottoa.

Just näin. Mä en usko pätkääkään näihin kalliisiin tuotteisiin. Ei ne ole sen kummempia kuin marketti tai esim. Body Shop tuotteet. 

Vierailija
26/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn 2kk välein, á 60€. Kosmetiikkaan menee varmaan 100€ vuodessa (shampoo, suihkusaippua ja kasvojen hoito). 460€ siis vuositasolla, keskimäärin 38,33€/kk.

Vierailija
27/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalle 100 euroa vuodessa, shampoo on halpaa, kun löysin tosi hyvän markettishampoon. Muotovaahtoa muutama pullo vuodessa, olisiko 10-15 euroa. Kasvoihin huitaisen käsirasvaa samalla kun rasvaan kädet, noin 5 euroa vuodessa.

Mikä shampoo kyseessä?

Vierailija
28/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljysaippua, jolla pesen myös hiukset, 2,50 e/kk. Kampaamokäynti 3 kertaa vuodessa, pelkkä leikkaus 30e/kerta. Kasvihiusväri 20e paketti, ostan ehkä kerran vuodessa kun kaipaan vaihtelua. Meikkipussiin menee ehkä 10e kuukaudessa päivittää. Itselläni ei ole ikinä ollut iho-ongelmia tai ihon kuivuutta, enkä käytä rahaa voidetökötteihin, sillä tilanne voisi mennä ainoastaan huonommaksi.

Vierailija
29/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee helposti pari tuhatta euroa vuodessa kampaajakäynteihin ja kosmetologikäynteihin. Siihen vielä tuotteet päälle. 

Vierailija
30/30 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hinnat vähän muuttuneet. Opiskelen päätoimisesti ja käyn samalla töissä, mutta ulkonäköön on rahaa palanut jo yläkoulusta asti noin minimissään 300 euroa kuussa.

Ripset 75€ kerran kuussa, kulmat itse laminoituna 20€ ja silloin tällöin ammatilaiselta 125€, kampaaja joka toinen kuu 120€, kynnet kolmen viikon välein 60€, huulten muotoilu ja muu vastaava muutaman kerran vuodessa, summa jaettuna 12 tekee noin 200€ kuussa. Kauneuden yllpito on nykyään todella kallista ja vaikka teen välillä itse, menee kuussa silti noin 355-580€ kuukaudessa.

Tämän lisäksi kuntosalimaksut, treenivaatteet ja kengät, muut vaatteet, hajuvedet, ihonhoitotuotteet ja kun nämä kaikki lasketaan menee kuussa vähintään 500€ ja enintään 1000€ ulkonäköön. Kahvillakin olisi joskus kiva käydä, mutta tosi tarkkaan saa laskea riittääkö rahat siihen tai edes ulkona syömiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi