Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon käytät rahaa kauneudenhoitoon?

Vierailija
04.05.2017 |

Paljonko käytät kauneudenhoitoon rahaa kuukausittain tai vuositasolla?
Eli kauneushoitolamenot, kampaamokäynnit, tuotteet?

Itsellä menee:
40€/kosmetologi
123€/joka toinen kk kampaajakäynti
150€ 2-3 kertaa vuodessa kasvohoito
kasvojenhoitotuotteet 200€ vuodessa
kampaamotuotteet 100€ vuodessa

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko käytät kauneudenhoitoon rahaa kuukausittain tai vuositasolla?

Eli kauneushoitolamenot, kampaamokäynnit, tuotteet?

Itsellä menee:

40€/kosmetologi

123€/joka toinen kk kampaajakäynti

150€ 2-3 kertaa vuodessa kasvohoito

kasvojenhoitotuotteet 200€ vuodessa

kampaamotuotteet 100€ vuodessa

Siis 40€ kosmetologikäyntiin missä ajassa? Järkyt menot anyway!

Vierailija
2/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 40€/kk kosmetologikäynteihin

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan hiukset ja parran, kai siinä jokunen euro vuositasolla menee.

Vierailija
4/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo 60€/kk ja siihen tuotteet päälle ehkä 150€ per vuosi.  Muuten ostan marketista halpis kasvovoiteet jne. Hintaa tulee ehkä max 100 € vuosi.

Vierailija
5/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meni 0 euroa. En näe tarvetta tuhlata moiseen asiaan.

Vierailija
6/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Huollatan ripset joka kolmas viikko,  35  euroa (tehdään pikahuoltona) Samalla kulmien värjäys ja siistiminen, 15 euroa.

- Kynnet noin joka neljäs viikko, 45 euroa.

- Tilaan meikkejä/kauneudenhoitotuotteita noin kerran kuussa, menee yleensä kerralla noin 50 - 100 euroa. Ostan kaikki luxplussalta, sinne vielä 10 euron jäsenmaksu/kk. Eli tuohon summaan sisältyy tuoksut, dödöt, rasvat, hiustuotteet, huulipunat, aurinkovoiteet jne kaikki mitä ihminen tarvitsee.

- Kaveri leikkaa latvat ja laitaa tyviraidat noin joka toinen kk, väriaine maksaa noin 10 euroa.

- Ulkomaanmatkoilla käyn hieronnoissa, jalkahoidoissa jne. Matkustellaan lähinnä aina talvella jossain aasiassa ja kesällä turkissa eli noihin ulkomailla otettuihin hoitoihin menee ehkä yhteensä 100/vuosi.

Vierailija
7/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän ja sen huomaa.

Vierailija
8/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle 100 euroa vuodessa, shampoo on halpaa, kun löysin tosi hyvän markettishampoon. Muotovaahtoa muutama pullo vuodessa, olisiko 10-15 euroa. Kasvoihin huitaisen käsirasvaa samalla kun rasvaan kädet, noin 5 euroa vuodessa.

Vierailija
9/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoota menee ehkä 5 purkkia vuodessa ~20€

Kasvovesi ja rasva ~15-20€

Kuorinta-aine 20€ (kestää 3-4 vuotta) eli ~5€/vuosi

Hiusväri 4-5x vuosi =60-70€

Yhteensä n. 110€/vuosi

Vierailija
10/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noin halpa kosmetologi on?

Kynnet 100€ / kk (sormet,varpaat)

Kosmetiikka,meikit n.50-80 € / kk

Kampaaja vuositasolla:80€

Hoidot: n.200 - 300€

Kaikki vuodessa: n.2400 €

Vierailija
11/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenhoitotuotteet noin 10 € vuodessa

hiustuotteet noin 15 € vuodessa

Vierailija
12/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e luokkaa voisi vuositasolla mennä sisältäen hiustuotteet, joita käytän ja kasvovoiteet. Meikkiä en ikinä oppinut edes käyttämään, ja miehenikin kuulemma tykkää enemmän au naturelle.

Kampaamokäynteihin ei mene penniäkään, ennen joskus meni, mut sit tulin järkiini kun huomasin, että kampaajasta riippumatta melkein joka kerta ulos tallustaessani oli mennyt järjetön määrä rahaa, lopputulos oli parhaimmallakin tahdolla kohtalainen ja paskan maku suussa. Nykyään siskon kanssa toistemme hiukset leikataan ja hyvältä näyttää, eikä enää kertaakaan oo harmittanut.

Vierailija
13/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50e luokkaa voisi vuositasolla mennä sisältäen hiustuotteet, joita käytän ja kasvovoiteet. Meikkiä en ikinä oppinut edes käyttämään, ja miehenikin kuulemma tykkää enemmän au naturelle.

Ahhaha! Tulihan se jo heti ekalla sivulla, palstamamman vakio miesvahvistuskommentti. Tämä löytyy jokaisesta meikkaamista käsittelevästä ketjusta, usein jopa moneen kertaan.

Vierailija
14/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla, enkä käytä geeli/rakennekynsiä tai ripsienpidennyksiä (koen nuo jälkimmäiset mauttomiksi/ vulgääreiksi). Meikkeihin ja ihonhoitotuotteisiin meneekin sitten useampi satanen vuodessa. Olen minimalisti, ja haluan pitää meikkikokoelmat pieninä, mutta aina tulee etsittyä jotain uutta ja parempaa varsinkin ihonhoidon saralla.

Vierailija
15/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnonkaunis. En törsää ylimääräisiin tökötteihin. Pesunesteet, rasvat ja hoitavat voiteet apteekista. Shampoot ja hoitoaineet halpahallista. Arvio max n. 60e vuodessa.

Vierailija
16/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Rosacea, joten erilaisiin voiteisiin menee valitettavasti varmaan ainakin 200 euroa vuodessa. Ja ainakin 150 euroa silmätippoihin.

Muuten ei sitten rahaa menekään, en käy kampaajalla, pesen itseni kotitekoisella oliiviöljysaippualla (no, sen raaka-aineisiin menee ehkä muutama euro), pitkät hiukseni leikkaan itse, en meikkaa koska iho ei kestä enkä muutenkaan jaksaisi. Hiukset pesen joko tuolla saippualla, kananmunakeltuaisella tai ruokasoodalla ja huuhtelen etikkavedellä.

Kauneudenhoito ei kiinnosta minua yhtään, jos ihoni ei temppuilisi en varmasti käyttäisi muuta kuin jotain apteekin perusvoidetta ja that's it.

Vierailija
17/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €  ja hyvin olen pärjännyt. :)

Vierailija
18/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaihtelevasti, en osaa kunnolla arvioida. 200 e vuodessa? Välillä rahaa menee 100 e parissa kuukaudessa, mutta sitten ei moneen kuukauteen yhtään.

Käytän luonnonkosmetiikkaa, mutta olen aika minimalistinen kosmetiikan suhteen, en esim. käytä poskipunaa, valovoidetta, bronzereita tai kulma- ja silmänrajaustuotteita, huulipunia on 3, samoin luomivärejä. Hiukset leikkaan itse ja ainoa muotoilutuote on lämpösuojasuihke. En käy kosmetologilla yms, en käytä ripsien- tai hiustenpidennyksiä, tekokynsiä tms., hiukset leikkaan itse enkä värjää tai juurikaan muotoile niitä, lämpösuojasuihke ja kuivashampoo on. Teen osan kosmetiikasta itse, esim. kaikki kuorinnat keittiöstä löytyvistä aineksista ja erilaisia öljyjä käytän hiuksiin, kasvoille ja vartalon iholle eri tavoin.

Vierailija
19/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kosmetologilla käynti; ripset ja kulmat värjäys ja siistiminen 40€ kerran kuukaudessa

- kampaaja 130€ 6 kertaa vuodessa

- shampoo ja hoitoaine + muotoilutuotteet noin 70-100€ vuodessa

- meikit 50€ vuosi

- kasvovoiteet: päivävoide 80-100€€, yövoide 200€, tehotipat 80€, silmänympärysvoiteet 100€, tehohoito 60€, puhdistusaine 30€ ja tämä kaikki vuodessa. 

- vartalovoiteet 40-60€ vuodessa

Vierailija
20/30 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kosmetologilla käynti; ripset ja kulmat värjäys ja siistiminen 40€ kerran kuukaudessa

- kampaaja 130€ 6 kertaa vuodessa

- shampoo ja hoitoaine + muotoilutuotteet noin 70-100€ vuodessa

- meikit 50€ vuosi

- kasvovoiteet: päivävoide 80-100€€, yövoide 200€, tehotipat 80€, silmänympärysvoiteet 100€, tehohoito 60€, puhdistusaine 30€ ja tämä kaikki vuodessa. 

- vartalovoiteet 40-60€ vuodessa

Ai niin, kasvohoidot unohtui noin 200-400€ vuodessa menee niihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi