Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua harjoittaa sukupuolineutraalia seksiä

Vierailija
04.05.2017 |

Friikkien hommaa

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no selvä, älä sitten harjoita.

Vierailija
22/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paremmin kai sen itse tiedät ettet halua, kun kerran tiedät sen mitä se 'sukupuolineutraali seksikin' on.Itse on on oikein osaa pohtia  pidänkö siitä ,vai en,kun en oikein pysty edes kuvittelemaan millaista se yleensä edes olisi.

Olisikohahan vähän niinkuin alkoholiton  'Kossu' kuivana ja pohjattomasta lasista juotuna  ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt, näistä aloituksista tulee vain ja ainoastaan mieleen että sinulla itselläsi on jotain suuria ongelmia oman seksuaalisen identiteetin suhteen. Ihan oikeasti! Anna ihmisten olla mitä ovat. Ja mieti sitä, että kiehtooko aihepiiri ihan siitä syystä, että tällaisen valittamisen ja kauhistelun kautta voit "luvan kanssa" miettiä sellaisia seksuaalisuuden puolia jotka koet itsellesi kielletyiksi, esim. homoseksuaaliset tunteet.

Siis että sillä, joka ei halua seksiä kaikkien mahdollisten sukupuoli-identiteettien kanssa, on se ongelma? Miten ap ei antanut "ihmisten olla mitä ovat"? Ja jos ei ole kiinnostunut homoseksuaalisuudesta, onkin oikeasti kiinnostunut homoseksuaalisuudesta? Eihän tuossa ole järjen häivää.

Vierailija
24/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laki ole pakottamassa ketään sukupuolineutraaliin seksiin, ainoastaan sukupuolineutraaliin avioliittoon.

Mut ollaan pakottamassa avioliittoon? KENEN KANSSA?!

Jonkun Pirjkon tai Pertin, sillähän ei ole väliä, koska avioliitton on sukupuolineutraali.

Pirkko tai Pertti? En kyllä hyväksy WT-neutraalia avioliittoa.

Pitäisikö sulle olla Yannicca ja Enzo-Pedderi?

Vierailija
25/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, ei sinua sellaiseen ole kukaan pakottamassakaan. Problem solved, joten voit lopettaa tuon turhan mussutuksen ongelmista, jotka ovat vain ja ainoastaan sinun korviesi välissä.

Vihreät pakottavat jo pakkokasvisruokaa kouluissa ja pakkoruotsia kielten opiskelussa. Todennäköisesti he pakottavat myös sukupuolineutraalia pakkoseksiä ihmisille kunhan saavat lisää valtaa. Eihän sitä voi koskaan tietää mistä tykkää jos ei ole kokeillut seksiä saman sukupuolen kanssa.

Vahva ei vihreille!

Olisi tämä edes parodiaa, mutta ei, näin ne persut asian kokevat.

Puhut kuin olisit ennakkoluuloinen persujen suhteen. Mitä vikaa on persuissa? Oletko rasisti?

Vierailija
26/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et suostu sukupuolineutraaliin seksiin niin petät feminismin ja kaikki maailman naiset! Ajattele kaikkia maailman naisia!

Vierailija
27/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friikkien hommaa

Minä harrastan seksiä ihmisen kanssa, en sukupuolen tai muunkaan toissijaisen ominaisuuden kanssa.

Ok. Minulle taas seksi on juuri sukupuolisuuteen liittyvä asia.

Vierailija
28/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friikkien hommaa

Minä harrastan seksiä ihmisen kanssa, en sukupuolen tai muunkaan toissijaisen ominaisuuden kanssa.

No ei kai tuo kommentoimasi kirjoittajakaan väittänyt etteikö seksi sukupuoleen liittynyt :sitä tarkoittavasta  engl.  'sex'-sanastahan se on kieleemme (1960-luvulla ) johdettukin !

Tosin sanan päämerkitys 'sukupuoli' taisi  meillä täällä Suomessa  kuitenkin mennä' kuin lapsi pesuveden mukana' suorastaan, eli  unohtui monilta kokonaan ja  sitten viimeistään lopullisesti unohdettiin kun se suomalaistettiin muotoon 'seksi'. 

No, sukupuolihan kaikilla ihmisillä on joka tapauksessa,olipa sitä kumppania heillä, tai olipa se kumppani sitten kumpaa sukupuolta hyvänsä.

Vierailija
30/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friikkien hommaa

No ei kai tuo kommentoimasi kirjoittajakaan väittänyt etteikö seksi sukupuoleen liittynyt :sitä tarkoittavasta  engl.  'sex'-sanastahan se on kieleemme (1960-luvulla ) johdettukin !

Tosin sanan päämerkitys 'sukupuoli' taisi  meillä täällä Suomessa  kuitenkin mennä' kuin lapsi pesuveden mukana' suorastaan, eli  unohtui monilta kokonaan ja  sitten viimeistään lopullisesti unohdettiin kun se suomalaistettiin muotoon 'seksi'. 

No, sukupuolihan kaikilla ihmisillä on joka tapauksessa,olipa sitä kumppania heillä, tai olipa se kumppani sitten kumpaa sukupuolta hyvänsä.

Sitä hän kyllä nimenomaan väitti itsensä kohdalla. Se on ihan ok, mutta itse haluan seksuaalisesti vain yhtä sukupuolta eli minulle sukupuoli on olennainen asia seksissä.

Vierailija
31/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupyoli EI ole toissijainen asia seksissä suurimmalle osalle ihmisiä.

Vierailija
32/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friikkien hommaa

Sitä hän kyllä nimenomaan väitti itsensä kohdalla. Se on ihan ok, mutta itse haluan seksuaalisesti vain yhtä sukupuolta eli minulle sukupuoli on olennainen asia seksissä.

Niin, no sanotaan että joku on rakastunut johonkin ' Maija Virtaseen' ja lähtee tämän kanssa lomamatkalle johonkin sopimaansa   unelmarantalomakohteeseensa ja mielestään siis 'hyvään paikkaan' , he menevät hotelliin ja päättävät mennä sänkyyn.

Toinen lähtee kuitenkin hotellin respasta hakemaan jotain unohtunutta (olkoon nyt sitten vaikka kondomeja tai huulipunaa,tai ihan mitä tahansa) ja palaa kerrokseen ja huoneeseen,ja löytääkin (Maijan sijasta) parivuoteesta kerrossiivoojan,naisen, ilkosen alastomana...

Ryhtyisikö tuo 'Maijan' kumppani nyt  sitten muitta mutkitta vain harjoittamaan seksiä eli rakastelemaan tuon hotellisiivoojan kanssa ja viis'veisaisi siitä mihin 'Maija' on mennyt, (...tai onko hänet vaikka kaapattu tai murhattu sillä välin) kun tuo kumppani itse kävi alakerran respassa ?

Ajaisiko hänelle siis tuo Maijan kanssa samaa sukupuolta oleva henkilö nyt täsmälleen saman asian?

Olisiko siis vain se se olennaisin asia ?

Vierailija
33/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, ei sinua sellaiseen ole kukaan pakottamassakaan. Problem solved, joten voit lopettaa tuon turhan mussutuksen ongelmista, jotka ovat vain ja ainoastaan sinun korviesi välissä.

Itse asiassa on pakotettu koska julkisuudessa ollut henkilö kertoi ettei ole kertonut osalle kumppaneistaan. Miltä noista kumppaneista mahtaa nyt tuntua kun saivat tietää vuosia myöhemmin harrastaneensa seksiä syntyjään miehen kanssa jolle on tehty tekopimpero?

Pitäisi jokaisen saada valita seksikumppaninsa, ei niin että näytellään mitä sukupuolta sattuu ja huijataan toinen petiin. Jos ei voi sanoa olevansa trans niin sitten täytyy tyytyä dildoilemaan.

Vierailija
34/34 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on pakotettu koska julkisuudessa ollut henkilö kertoi ettei ole kertonut osalle kumppaneistaan. Miltä noista kumppaneista mahtaa nyt tuntua kun saivat tietää vuosia myöhemmin harrastaneensa seksiä syntyjään miehen kanssa jolle on tehty tekopimpero?

Pitäisi jokaisen saada valita seksikumppaninsa, ei niin että näytellään mitä sukupuolta sattuu ja huijataan toinen petiin. Jos ei voi sanoa olevansa trans niin sitten täytyy tyytyä dildoilemaan.

Ongelmasi taitavat sittenkin  olla aika marginaalisia ja  siellä marginaalin sisällä, ihan  niiden kumppanien kesken  keskenään ratkottavia luonteeltaan kysymyksinä.

Kovasti vain tunnut olevan huolissasi (sinulle ilmeisesti kuitenkin aivan ventovieraiden) ihmisten seksikokemusten laadusta jonkun 'julkisuuden henkilön' henkilön kanssa, "joka kertoi ettei kertonut" jne. sekä huolissasi heidän valinnanvapaudestaan mahdollisten seksikumppaniensa suhteen...

Mikset voisi tyytyä elämään vain yksinkertaisesti sitä  omaa elämääsi ja valita itsellesi ihan vain niitä seksikumppaneita, jotka valitset ja jotka sinulle valintaasi  suostuvat ? Problem solved .

(..vai jäikö vielä jotain kysyttävää mieltä vaivaamaan ?)