Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käskee palauttaa kengät, koska mulla ei muka ollu lupaa ostaa niitä (ihan niitä menin varta vasten ostamaan) tai sitten maksaa takaisin, koska ne eivät muka ole käytännölliset.

• ylös 3
  • alas 2

Kommentit (15)

Vierailija

Ei mitään tietoa. Luultavasti riippuu iästäsi, siitä kenen raha on tai mitä tarkoitusta varten annettu käyttöösi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tietoa. Luultavasti riippuu iästäsi, siitä kenen raha on tai mitä tarkoitusta varten annettu käyttöösi.

Olen 17 v, raha oli lastenkodin, olin ostanut ne vaaterahoillani. Ja mulla tosiaan oli lupa ostaa niillä rahoilla kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ostitko 17cm korkeat stiletot, joilla aiot tepastella kylillä?
Yrittää vielä kerran ettet ajaudu katuhutsuksi?

Vierailija

Hän tuuraa vanhempia ja vanhempikin voi tehdä just noin. Pitääkin jos kengät on epätarkoituksenmukaiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostitko 17cm korkeat stiletot, joilla aiot tepastella kylillä?
Yrittää vielä kerran ettet ajaudu katuhutsuksi?

Eivät olleet stiletot, korkoa oli muttei todellakaan mitään 17 cm. Minusta kommenttisi oli asiaton.

Vierailija

Jos se oli omista vaaterahoistasi otettu (250e vuosi sis koulureput/alusvaatteet/talvikamat yms) niin saat kyllä itse päättää mitä ostat. Jos siinä sitoumuksessa esim luki kengät ja ostit korolliset vaikka ajatuksena ohjaajalla oli lenkkarit niin se on sinun asiasi ei hänen. Jos sitoumuksessa luki kumisaappaat ja ostit sandaalit niin se on eri. Silloinkin syypää on myyjä joka ei noudattanut sopimusta. Jos sait käteistä kenkiin niin silloinhan voit esittää viatonta ettet tiennyt kävelykenkien olevan pakolliset. Mun omaohjaaja aikanaan nosti metelin etten saa ostaa rimpuloita (vanhuksen nimktys stringeille) hän oli mukana ja ostin ne silti. Rahat on minun pukeutumista varten ja jos pysyn pää piirteittäin siinä mihin se on sovittu niin kuka siitä häviää muukuin minä että talsin sohjossa sandaalikoroilla. Pidä pintasi sisko. Ensin viattomuus ja rauhallinen selvitys miksi olivat mielestäsi ok. Sinuna nostaisin isommankin metelin jos meinaavat evää sun viikkorahoja. Sano keskstelevasi tarvittessa myös johtajan kanssa. Ei pelkän osastovastaavan kanssa. Johan pelkkä lapsi lisä 2kk ajan kattaa koko kunnan lastenkodin henk koht vaaterahan. Hygienia varasta en ala edes keskustelemaan. Koita jaksaa sitä paskaa. Kohta se on ohi. Ja sähän voit nostaa keskustelussa esiin tämän ohjaajien toistuvan argumentin epäreilusta kohtelusta: säännöt ovat olemassa mutta ne joustavat ja kiristyvät tarvittaessa hänkilön tarpeiden mukaan. Mitkä kengät voi aiheuttaa rangaistuksen? Jos itä pakilassa olet suurimmassa lk niin ei pitäisi onnistua ohjaajan väite.

Vierailija

Ja edellinen jatkaa jos satut asumaan pks ja menetät ne kengät, kokosi sattuu olemaan 37-38 niin meikä voi roudaa sulle parit vastaavat tilalle. Niin vituttaa muistella noita aikoja kun piti valita kengät vai tavitakki farkut vai rintaliivit.... vastaus on ei voi mutta eipä siellä muutenkaan mitään sääntöjä ohjaajat noudata. Lapsia lääkitään koekaniineina ja hakataan ohjaajien toimesta koska tanssit pöydällä yms. Jos siinä luki kengät ja sellet ostit niin ei pitäis olla ongelma. Ens lappuun viestinä ei korko kenkiä huomautus niin sitten joudut palauttaa jos saat edes ulos kaupasta.

Vierailija

No ostitko sellaiset jalkineet, mistä oli puhe? Kyllähän se muidenkin elämää hankaloittaa, jos sinun piti ostaa ulkoilukengät, mutta ostitkin jotkut korkkarit, ei se ole vain sinun asiasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja edellinen jatkaa jos satut asumaan pks ja menetät ne kengät, kokosi sattuu olemaan 37-38 niin meikä voi roudaa sulle parit vastaavat tilalle. Niin vituttaa muistella noita aikoja kun piti valita kengät vai tavitakki farkut vai rintaliivit.... vastaus on ei voi mutta eipä siellä muutenkaan mitään sääntöjä ohjaajat noudata. Lapsia lääkitään koekaniineina ja hakataan ohjaajien toimesta koska tanssit pöydällä yms. Jos siinä luki kengät ja sellet ostit niin ei pitäis olla ongelma. Ens lappuun viestinä ei korko kenkiä huomautus niin sitten joudut palauttaa jos saat edes ulos kaupasta.

Ei ollut lappua, sain rahan käteisenä. Alunperin oli tarkoituksena ostaa platfrom tyyppiset tennarit, mutta niistä oli kokoni päässyt loppumaan kaupasta. Ostin sitten korkolengät, koska kuvittelin sen olevan ok, olivat suunilleen saman hintaiset, ja kenkiähän mä kuitenkin menin ostamaan. Muut tennarit eivät miellyttäneet niin siksi tein näin. Ja kiitos tarjouksesta, asun kyllä pks mutta kengänkokoni on 39-40 :/

Vierailija

Arkikäyttöön tennarit vs. korkokengät. Niin. Mietihän kukkanen nyt ihan itse tätä yhtälöä.

Vierailija

No aiotko nyt kesän kävellä niillä korkokengillä. Olet tulossa aikuiseksi, joten jonkun sortin käytännöllisyyttä voi jo opetella.