Vierailija

Toinen reisi on aika rajun näköinen ja uusia pullistumia tulee alaspäin pohkeeseen koko ajan lisää.
No menin yksityiselle leikkauttamaan sen nyt ennen kesää. Maksaa reilun tonnin.
Mutta sopiessamme operaatiopäivää ilmeni, että hän ei kirjoita aiheesta sairaslomaa. Koska en kuulemma ole silloin sairas.
Minä taas en käsitä että miten saisin töistä vapaata ellen ole sairaslomalla. En missään nimessä käytä vaivalla tienattuja kesälomapäiviä siihen että mun verisuonia leikellään ja poltellaan ja mitä kaikkea ne tekeekin. Saatuja että kuljen joku tukisukka tanassa jalkani kanssa.
Työssäni seison tai kävelen ainakin 6 tuntia päivästä.
Että se homma jäi sitten siihen. Taas mennään kesä pitkissä housuissa...

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (1)

Näin

[quote=Vierailija]Toinen reisi on aika rajun näköinen ja uusia pullistumia tulee alaspäin pohkeeseen koko ajan lisää.
No menin yksityiselle leikkauttamaan sen nyt ennen kesää. Maksaa reilun tonnin.
Mutta sopiessamme operaatiopäivää ilmeni, että hän ei kirjoita aiheesta sairaslomaa. Koska en kuulemma ole silloin sairas.
Minä taas en käsitä että miten saisin töistä vapaata ellen ole sairaslomalla. En missään nimessä käytä vaivalla tienattuja kesälomapäiviä siihen että mun verisuonia leikellään ja poltellaan ja mitä kaikkea ne tekeekin. Saatuja että kuljen joku tukisukka tanassa jalkani kanssa.
Työssäni seison tai kävelen ainakin 6 tuntia päivästä.
Että se homma jäi sitten siihen. Taas mennään kesä pitkissä housuissa...[/quote

Otat tietysti palkattomana! Ei kosmeettisistakaan leikkauksista työnantaja ja Kela maksele sairaslomia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.