Seiskan paljastus viestiryhmästä!!! Siellä on Cheek, Arman, Elastinen yms..
https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalipaljastus-Cheek-ja-Arman-Alizad-…
Toki tuolla ei varmaan ole videoita, mutta uskotteko että Axl ollut samassa ryhmässä?
Kommentit (597)
jaaa, ei mulla ole vaan someryhmää jossa jaetaan ja haukutaan edellisillan miesten suorituksia ja jaeta kuvia, ei myöskään haukuta muita tai vammaisia...Mutta ilmeisesi kukin tavallaan. Mun whatsapp ja mese on lähinnä koska nähdään, missä, mihin mennään, oliko hauska ilta, löytykö jatkot, jaa. Siinäpä se. Turha yleistää että kaikki haukkuvat vammaisia ja missejä ja seksiakteja puheissaan tai viesteissään.
Miklu joitakin vuosia sitten kehotti omia faneja tarkotuksella ärsyttämään toisen artistien faneja, että ne taas repisi pelihousut. Suljetussa ryhmässä tietty. Miklu ja toinen artisti on kai ihan kavereita keskenään.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenen julkkismiehen mukana olosta olisitte yllättyneet? Mää en kyllä montaa keksi, jolta ei voisi jollain tapaa tällasta käytöstä ja arvomaailmaa odottaa.
No ehkä Saulo NiinistöRobin, Juha Tapio, Michael Monroe, Antti Tuisku, Jari Litmanen, Martti Ahtisaari
Eli huumeet on ok mutta pimppavitsit ei.
Mikellä on hurja nuoruus, mutta on muuten kunnon ihminen. Yksiavioinen, eläinrakas, korkea moraali. Tuskinpa hän koskaan haukkuisi kehitysvammaisia.
Mike todellakin on erittäin fiksu ja aidosti hyvä ihminen! Hänellä on takana raskaita asioita; huumeita, ensimmäisen vaimon kuolema, yms. Mike on kuitenkin säilyttänyt ihanan, positiivisen elämänasenteensa ja hyvyytensä. Jossain haastattelussa hän kertoi, ettei hänellä ole ikinä ollut ns. yhden illan suhteita. Kyllä voisivat nämä suomalaiset ns. räppärit ja muut nilkit ottaa paljon opiksi.
Hyvin näkyy Vain elämää-Miklunkin jutut uppoavan mammoihin. Ulkokuori se kiiltää silläkin ja niin ollaan olevinaan reteesti koko kansan Mikluja , hyi yök!
Ei kai tässä kukaan Miklusta oo puhunut?
Voisko joku Hesarin tunnukset omaava copypastata ton Ilkka Mattilan kommentin tänne.
Nämä nauravat naisille päin naamaa, pilkkaavat, panevat ja halveksivat.
Pikainen gallup! Haittaako ketään, jos Armaaaani huomenna tossa yhdellä kadulla kompastuu ja osuu vahingossa nyrkkiin? Siis minun Armaaani?!
Vierailija kirjoitti:
A.ai joku vielä lukee Seiskaa? Onpas ihme,että ei ole jo kuopattu lehti.
B.joku vielä uskoo ja käyttää jopa lähteenä?
C.myös iltalehti keksii juttuja.Kaksi tuttua toimittajaa ko.lehdessä + yksi valokuvaaja kertoi.
Yleensä niihin keneen kalikka kalahtaa alkaa huutelu miten koko lehti on roskaa. Tiedän useita pikkujulkkuja ja jokusen isommankin niin kyllä ne jutut ihan paikkansa ovat pitäneet. Joskus tietty pientä väritystä otsikoilla tms. Jutut lehtiin tulevat usein jälkijunassa kun ensin on soviteltu ja yritetty saadaan toimittajat hiljaiseksi rahalla arkaluontoisemmista asioista. Tätäkin yritetty piilotella jo vuoden päivät. Hyvä että totuus voittaa. Ilmiantajat ovat usein lähipiiriä joiden kanssa on tullut ongelmia ja jotain halutaan kostaa.
Erikoista että julkut itse olettavat median kirjoittavan vain kivoista jutuista ja saavan kermat kakun päältä. Omalla käytöksellä voi kuitenkin vaikuttaa mistä asioista tulee muistetuksi. Saisi isommat miehet ottaa nuoremmalta ja paljon fiksummalta Robinilta oppia.
Eli ei kenestäkään kirjoiteta ilman mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
jaaa, ei mulla ole vaan someryhmää jossa jaetaan ja haukutaan edellisillan miesten suorituksia ja jaeta kuvia, ei myöskään haukuta muita tai vammaisia...Mutta ilmeisesi kukin tavallaan. Mun whatsapp ja mese on lähinnä koska nähdään, missä, mihin mennään, oliko hauska ilta, löytykö jatkot, jaa. Siinäpä se. Turha yleistää että kaikki haukkuvat vammaisia ja missejä ja seksiakteja puheissaan tai viesteissään.
:D Mutta silti sinä oletat, että kaikki tähän ryhmään kuuluneet ovat noin tehneet ja että ryhmässä on ollut pelkästään tuollaisia viestejä. Minä lähetin hiljattain ystävälleni wa-viestin, jossa kerroin viettäneeni edellisen yön erään miehen kanssa ja että meillä oli oikein mukavaa silmäniskuhymiön kera. Sinun mielestäsi minä olen ilmeisesti sairas pervo ja ystäväni myös, kun ei katkaissut heti välejä kanssani ja nyt sinä luulet, että kaikki, mitä minä tämän kaverin kanssa juttelen on vain seksijuttuja.
Ketjussa, kun on Antti Tuiskusta puhuttu niin hänkin oli Cannonball jäsenten kanssa samaan aikaan haastattelussa ja olivat sen jälkeen tarjonnut kyytiä. Vitsaili vielä, että nyt tietää kenelle soittaa jos joku alkaa aukomaan päätä. Tosin tiedä sitten minne Tuiskun poika olisi päätynyt heidän kyydillä..
Olen entisen työni ja erään sukulaiseni vuoksi ollut paljon tekemisissä sekä eturivin julkimoiden että vähän pienempien julkimoiden kanssa. Siellä "piireissä" on uskomattoman paljon sellaista, mikä ei kestä päivänvaloa. En tietenkään edes tiedä niitä pahimpia juttuja, mutta en siis jaksa yllättyä juuri mistään. Tässä nyt muutamia asioita, mitä tuli mieleen:
- Suurin osa kiertävistä miesartisteista on kaikkea muuta kuin uskollista aviomiestyyppiä (vaikka monelta se vaimo kotoa löytyykin). Fanityttöjä ja -naisia riittää joka sormelle ja tästä todellakin otetaan kaikki irti. Välillä matkaan tarttuu useampikin tyttö samalla kertaa.
- Takahuonejutut ovat yleensä samaa tasoa kuin nämä julki tulleet face-ryhmän keskustelut, ja paljon pahempiakin.
- Moni nuori nainen tekee mitä vaan päästäkseen tunnetun henkilön kanssa sänkyyn. Jotkut hakevat myös julkisuutta itselleen (lue: Seiskan sivuilla keikkuvat tyrkkymissit).
- Päihteitä kuluu paljon, eikä todellakaan pelkästään alkoholia.
- Nelikymppiset räppärit/rokkarit/juontajat yms. käyttäytyvät kuin 15-vuotiaat ja vaikuttavat henkisesti todella kypsymättömiltä. Moni on todella herkkänahkainen ja kova kiukuttelemaan, jos asiat eivät mene juuri sillä tavalla kuin Herra Suuri Julkkis olettaa.
Tekisi mieli kertoa muutamia nimiäkin ja heistä hieman faktoja, mutta viesti lähtisi heti kävelemään, joten pakko jättää väliin. Tiivistettynä pointtini on, että älkää uskoko julkkisten kiillotettua julkisuuskuvaa. Niin, ja toki naisjulkimotkin osaavat olla samanlaisia, heillä vain tissi/p*llu/p*nojuttujen määrä on paljon vähäisempi.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku Hesarin tunnukset omaava copypastata ton Ilkka Mattilan kommentin tänne.
Ei siinä ollut juurikaan sen ihmeempää kuin mielipide siitä, että kovin tuntuvat artistit elävänsä julistamansa mukaan eli biisien sanoitukset ilmeisen yhteneväisiä totuuden kanssa. "Seiska-lehden paljastamassa viihdetähtien salaseurassa on retosteltu seksiseikkailuilla ihan kuin listahiteissäkin."
Koskahan muuten Titmeister kertoo oman kantansa ja totuutensa asiasta. Yleensä kovin sanavalmis ja ahkera somessa, mutta ei näköjään tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenen julkkismiehen mukana olosta olisitte yllättyneet? Mää en kyllä montaa keksi, jolta ei voisi jollain tapaa tällasta käytöstä ja arvomaailmaa odottaa.
No ehkä Saulo NiinistöRobin, Juha Tapio, Michael Monroe, Antti Tuisku, Jari Litmanen, Martti Ahtisaari
Samat. Varsinkin Robinin kohdalla olisin pettynyt, jos paljastuisi jotain tämänkaltaista uutisointia. Toivottavasti pysyykin selkaisena, vaikka kuuluminen Elan, MG.n ja Isac Elliotin piireihin ei kyllä hyvää lupaa....327
No mää en itsessään pidä sitä pahana et tekee yhteistyötä ja niinollen näennäisesti kuuluu piireihin. Pakkohan tuollaki alalla olla tekemisissä muiden kanssa ja tehdä yhteistyötä :D
Enemmän mää ajattelisin ihan ihmisten perusarvoja, käytöstapoja ja kasvatusta. Vaikka voihan toki joku olla kuinka hyvä tahansa ulospäin, mutta sisäisistä ajatuksista ei tiedä mitään. Enemmän olisin tosiaan huolissaan tästä Elliotin pojasta, on todella nuori vielä ja oppii kyllä aika äkkiä näiltä MGltä ja muilta kaikennäköstä. Hänkinhän on ollut ajamassa naisten asemaa yms.
Onko kukaan noista uutisissa mainituista kommentoinut asiaa jossain päin somea?
Kaikkihan tuollaista tekee. No problem!
Vierailija kirjoitti:
Jo artikkelin alkusanat: "Seiska tutki" kertoo ihan tarpeeksi siitä miten keksitty juttu on. Plus se että tähdet olisivat muka itse suostuneet Seiskalle avaamaan ketjua...
Opiskellessani journalistiikkaa kävimme tutustumassa Seiskan toimitukseen, jossa toimittajat kertoivat ylpeinä keksivänsä näitä asioita ihan omasta päästään.
Että siinähän mammat hekumoitte :D
Ja näin ne valeuutiset alkavat ja leviävät
Ainakin armanin ohjelma tulisi nyt lopettaa. Imago on ikuisesti mennyttä, ilmankos vaikutti aina falskilta jätkältä.
"TUOREESSA SEISKASSA (19/ 2017):
Cheek: Arvosteli seksiaktin!
Elastinen: Poliisi tutki tietokoneen!
Arman: Solvasi ulkomaalaisia!
Uniikki: Hehkutti petipuuhiaan"
Who cares? Meinaatko, että jos asia lakaistaan maton alle että mielipiteet loppuvat?
woihan widu mikä "paljastus"
Sinkkumies
Cheekin kommentit anteeksipyyntö seiskan sivuilla.
- Myönnän, että olen näin tehnyt. Tämä kyseinen arvosana 7,2/ 5 on meidän porukan vanha, elämään jäänyt läppä, joka tarkoittaa jotakuinkin ”helvetin jees”. Koin, että voin heittää tällaista juttua ystävilleni. Olen pahoillani siitä, että olen mahdollisesti loukannut jotain käytökselläni. Pyydän anteeksi. Olen koko ryhmän olemassa olon aikana käsittääkseni kaksi kertaa puhunut intiimeistä asioistani. Olen tarkoittanut kirjoitukseni vain ystävilleni, Jare sanoo Seiskalle.
- Ryhmää ei ole sen vuoksi perustettu, että siellä arvostellaan naisia tai haukutaan ketään. Se on ollut alusta asti ystävien yhteydenpito kanava, hän jatkaa."
So what, yksityisryhmä. Olisikin hienoa jos lehdet rupeaisi julkaisemaan ihmisten yksityisviestejä noin yleisesti. Itseasiassa kaikki vauvan kirjoittelijoiden ipeet pitää selvittää ja nimet julkikseksi.
Tää keskustelu ei tietääkseni koske sun työpaikkasi muijia, vaan noita lapsellisia sisäpiiriläisiä.