Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikotoikaa ABC:tä ja S- ryhmää, kerron miksi!

Vierailija
03.05.2017 |

- ABC huoltamoketjut on valloittaneet kaikki Suomen maantiet. Jos käytätte ketjun palveluita niin muut pienet huoltoasemat menee konkurssiin. Jos muut huoltoasemat menee konkurssiin, mitä tapahtuu? S- ryhmä nostaa taas hintoja koska heillä on varaa ja ihmiset maksaa. Samoin kävi ruuan hintojen kanssa. S- ryhmä voi nostaa hintoja, kun ihmiset maksaa. Tämä on siis oravanpyörä, johon ei pidä lähteä mukaan.

Olen nyt korkeakoulutetussa ammatissa, mutta opiskeluaikoina tein töitä abc:lla. Siellä ihmiset ajettiin loppuun sillä, että aina oli vuoroissa liian vähän henkilökuntaa ja ihmisiä tuli ovista ja ikkunoista. Työntekijöiden jaksamisella ei ollut mitään merkitystä ja henkiläkunta vaihtuikin todella tiheään tahtiin. S- ryhmän palveluilla ei ole millään muulla väliä kuin rahalla, että sitä tulee lisää. Myös ne ABC:n ravintola-annokset on mahdollisimman pienellä budjetilla tehty ja mahdolllisimman paljon katetta esim. jauhelihapihviä voi myydä lehtipihvinä.

Siinäpä se. Me ainakin kartetaan kuin ruttoa ABC:tä. Pienillä huoltoasemalla on paremmat ruuat ja pullatkin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta ruoan hinnasta, eikö joka paikassa pyritä nykyään kustannustehokkuuteen ja se tuskin lienee syy boikotoida mitään; kaikki tekevät sitä jollain mittapuulla

Mutta haluatko sinä maksaa bensasta ja kahvista vielä enemmän? jos muut yritykset menee konkurssiin ja s- ryhmän palveluilla on varaa nostaa hintoja vielä korkeammaksi, niin niinhän siinä tulee käymään. Ymmärtäkää hyvät ihmiset nämä faktat. Ap

Ymmärrätkö sinä että Nesteellä bensa maksaa vähemmän ja Nesteen osakkeenomistajana minä saan osinkoina takaisin rahaa. Muut yritykset kärsivät vain jos sinä ja kaltaisesti aakkoslampaat juoksette bonusten perässä. Minä käy Lidlissä ja Nesteellä ja ostan säästyneillä rahoilla Nesteen ja Keskon osakkeita joten ne maksavat minulle. En nyt keksi ainuttakaan syytä käydä ABC:llä kahvilla, eri osuuskauppojen osuuspääoman korot toki kilahtelevat taas tilille tähän aikaan vuodesta. Kahvia juon yleensä kotona, ulkomaanreissuilla tulee istuttua kahviloissakin.

Vierailija
22/26 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan pysähdytä ABC:lle kun ollaan tien päällä reissussa. Mä en voi sietää niitä jättiasemia! Yksi, iso syy, on juurikin se, että ne on sikamaisesti rakennettu juuri ihan pienempien huoltamoiden, sellaisten, jotka on olleet paikoillaan iät ajat, viereen. Röyhkeää. En koskaan asioi ABC:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissumies kirjoitti:

Joo absit on perseestä,voin sen ihan kokemuksesta sanoa,mutta voisin imatran absin jotain apulaisasemanaista vai mikä lätkässä lukee, panna ihan mielelläni,sellainen lyhyt,vaalea,iso tissinen ja perseinen nainen.

Punkaharjun ja kangasniemen shellillä on ihan älyttömän hyvät ruuat,samoin kangasniemellä reissupannussa sämpylät tai mitä ne lämpimät leivät on?

Paikalla on myös usein nainen mihin työmies tekisi tarpeensa hyvin mielellään.

Olen huomannut myös nuo samat ruokapaikat.

Ilmeisesti ajellaan samoja reittejä.

Vierailija
24/26 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy abc:llä ei lähelläkään ja on vaa yks kauppa s-market missä asun. En matkusta kaupan takia muualle kauppaan. Ei autoakaan!

Vierailija
25/26 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shellillä onkin hyvät ruuat.mutta monessa paikassa Shellit on kuihtuneet, kun aabeeceet on vieneet asiakkaat..

Vierailija
26/26 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kilpailevan firman aloitus, niin näkyvää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän