Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parveketupakointikielto! Onko kenenkään taloyhtiössä haettu?

Vierailija
03.05.2017 |

Meidän taloyhtiössä on noussut keskusteluun tupakointikiellon hakeminen parvekkeille. Onko kenenkään taloyhtiössä haettu kieltoa? Emme itse tupakoi ja alakerran ja yläkerran parveketupakointi ärsyttää suunnattomasti, mutta JOS kielto saataisiin, siirtyisikö tupakointi sisätiloihin? Millaisia kokemuksia / ajatuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei vaan osaa asua kerrostalossa. Liikaa virikkeitä ja kaikki eivät ole samanlaisia kuin MINÄ!

Neuroottiset, yliherkät ja sairaat voipi muuttaa torppaan korpeen niin siellä ei tapahdu mitään. Kukaan ei vedä yöllä vessaa kun on vain oma tuulen tuivertama huusi. Huusin käry voi olla kyllä kesällä pahempi kuin tupakan mutta ainakaan kukaan perkele ei polta...eikä grillaa, eikä koluta ovia eikä....vallanhuuma ja kontrollin tunne on huipussaan :)

Vierailija
42/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tulee monelle paha pettymys kun on pillu märkänä odottanut että saa mennä naapureille julistamaan tupakkakieltoa hullun kiilto silmissä. Hinnasta viis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saton missään vuokrataloissa ei saa polttaa sisätiloissa.ihmettelin kun satosta tuli pari äijää vesipisteitä tarkastamaan vaikka pari kuukautta aikasemmin oli huollon äijät käyny.tämän jälkeen jaettiin asuntoihin muistutus että asunnoissa ei saa polttaa eli tekosyy käydä haistelemassa..tuo parveketupakoinnin kielto tosi kallista hommaa..kesäisin on kurjaa jos hajut tulee asuntoon kun ovet auki.

Vierailija
44/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika monessa kerrostalossa elämäni aikana asunut ja koskaan ei ole naapurin tupakoinnit häirinneet tai haisseet nokkaan! Itse en polta.

Moniko vaan nipottaa turhaan? Pienet valtakiksit omassa pikku maailmassa? Köh köh kun on tuota astmaakin niinkuin Norjan hiihtojoukkueella...

Vierailija
45/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mami vetää kaljaa ja röökiä, sekä kakara vielä huutelee häirintöj, niin omapa on tyhmyytesi mikäli alat pelkäämään kun mielenvikaisuutesi kohde ryhtyy toimeen. ja silloin voi meno olla rujoakin.

Vierailija
46/46 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

As. Oy.ssä joutuu tupakkanipot myös itse maksamaan tiivistyksistä, riippuen työn vaivalloisuudesta.

Pistää vähän miettimään niitä ehdottomuuksia. Tuskin hajuun vielä kukaan on kuollut.

Ja voi aina muuttaa pois, jos kokee ahdistusta.

*tupakoimaton