Vierailija

Ei, tämä ei ole nyt miesvihaa, mutta kun ajattelen miten seksuaalisia suurin osa miehistä on ja mikä heitä kiiihottaa yms, tulee inhottava olo, koska itse haluaisin vain rakkautta,halailua ja sen sellaista. Pelkään, että jos alan suhteeseen, siitä tulee liian inhottavaa minulle, tarkoitan siis, että suhde muuttuu vain pelkäksi seksiksi tai jotain, enkä halua sellaista. :( Olen tässä miettinyt pitäisikö etsiä aseksuaali mies, tai jotain, mutta en tiedä mistä heitä löytää.

• ylös 17
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

Minua ei niinkään haittaisi miehen seksihalut, mutta peruskohteliaisuus pitäisi olla hallussa. En jaksa enää yhtään addiktia, kiukuttelijaa enkä mököttäjää. Pitäkää prkl tunkkinne. En minäkään rankaise muita jos itseäni joku asia vaivaa.

• ylös 13
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Heitä löytyy esim. netistä, aseksuaaleja nimittäin.

Itse koin ahdistusta miehiä kohtaan muutaman vuoden ajan niin, että juuri kun tapailua alkoi muodostua jonkun verran, iski iso ei. En sitä sen koommin osannut selittää miehille, jotka jätin kylmästi. Kyse ei tosin ollut samasta kuin aloittajalla, koska rakastan seksiä.
Nykyisellä miehelläni oli kuulemma ollut samantapaista, mutta kas vain sellaista ei:tä ei olekaan tullut ukkoni kanssa. Kyllä siis sinullekin löytyy oikea herra vierelle, kunhan maltat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
40+ miehillä saattaa vauhti hidastua.
Vanhemmat miehet ovat yleensä niitä pervoimpia.

Vierailija

Saat mun miehen. Se ei mitään muuta tekisikään, kuin juttelisi sylikkäin milloin mistäkin, pussaisi välillä ja silittäisi selkää. Kuulostaa kivalta, tiedän. Housuja siltä ei saa jalasta saksillakaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat