Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän järkyttävältä läskiltä kuvissa

Vierailija
03.05.2017 |

Pakko purkaa asiaa vaikka ei se muuksi muutu. Olen järkyttävän läski vaikka luulin muuta vaakan ja vaateiden mukaan, peilikuvakaan ei näytä totuutta. Nyt minusta otettiin valokuvia ja olen tosi tankki, näytän n. 100 kiloiselta. Harrastan liikuntaa 6xvko ja olen mielestäni paremmassa kunnossa kuin koskaan, liikkunut olen nyt 2 vuotta näin, ja viime kesänä myin pois kaikki isojen tyttöjen vaatteet. Nyt käytän vaatekokoa M normikaupoista (Gina Tricot, BikBok, Cubus jne). L koko on iso. Miksi näytän edelleen xxl- kokoiselta valokuvissa, siis ihan samannäköinen olen kuin ennenkin, eli ennen ruokavalioremonttia ja liikunnan aloittamista?
Laihtumista tapahtuu edelleen vaakan ja vaateiden perusteella, miksi siis näytän turvonneelta sialta kuvissa?
Ja ei, en aiemminkaan painanut 100 kg.
En kehtaa enää liikkua ulkona.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko purkaa asiaa vaikka ei se muuksi muutu. Olen järkyttävän läski vaikka luulin muuta vaakan ja vaateiden mukaan, peilikuvakaan ei näytä totuutta. Nyt minusta otettiin valokuvia ja olen tosi tankki, näytän n. 100 kiloiselta. Harrastan liikuntaa 6xvko ja olen mielestäni paremmassa kunnossa kuin koskaan, liikkunut olen nyt 2 vuotta näin, ja viime kesänä myin pois kaikki isojen tyttöjen vaatteet. Nyt käytän vaatekokoa M normikaupoista (Gina Tricot, BikBok, Cubus jne). L koko on iso. Miksi näytän edelleen xxl- kokoiselta valokuvissa, siis ihan samannäköinen olen kuin ennenkin, eli ennen ruokavalioremonttia ja liikunnan aloittamista?

Laihtumista tapahtuu edelleen vaakan ja vaateiden perusteella, miksi siis näytän turvonneelta sialta kuvissa?

Vaakan?

Vierailija
2/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa. Sama ongelma, eli näytän järkyttävältä läskiltä, mutta mun tapauksessa syy on se, että olen järkyttävä läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat lisää ainakin muutaman kilon, siis oikeasti. Monilla on varmaan tuo ongelma, ettei tykkää omista kuvistaan.. Voi olla kehonkuvan häiriö myös. Itsekin normipainon alarajoilla, mutta näytän hirveän isolta kuvissa mielestäni.

Vierailija
4/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa. Sama ongelma, eli näytän järkyttävältä läskiltä, mutta mun tapauksessa syy on se, että olen järkyttävä läski.

Niin minäkin, valokuvien perusteella, vaikka luulin muuta. Vtuttaa eniten noi jalat, ylimääräistä ei hylly mutta tuhdit on (Ashley Graham tyyliin). Tuntuu, että kyykkäys ja pyöräily tekee jaloista lihaksikkaat ja näyttää läskiltä, mitä en halua. Valokuvissa ei näy onko jalat lihasta vai läskiä vaatteet päällä. 

Eniten kummastuttaa vaatekoon muutos, tosiaan samannäköinen olen kuin ennen ja vaatekoko muuttunut 4 numerolla. Enkä käytä liian pieniä vaatteita. Aiemmin en siis voinut edes haaveilla jostan Cubuksen farkuista ja nyt menee M koko. Siis xxl oli liian pieni, käytin lähinnä Lindexin ja Hm xl- kokoa strech vaatteita.

Miten saisin itseni hoikemmaksi, nyt liikun jo niin paljon ettei siihen ole enempää aikaa. Lisäänkö aerobista treeniä lihaskunnon (kahvakuula) sijaan?

Olen tosiaan järkyttynyt, vaikka toki tiedän etten ole kedon kevyin kukkanen, en halua olla "tuhti" täti.

Vierailija
5/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, valokuvien perusteella, vaikka luulin muuta. Vtuttaa eniten noi jalat, ylimääräistä ei hylly mutta tuhdit on (Ashley Graham tyyliin). Tuntuu, että kyykkäys ja pyöräily tekee jaloista lihaksikkaat ja näyttää läskiltä, mitä en halua. Valokuvissa ei näy onko jalat lihasta vai läskiä vaatteet päällä. 

Eniten kummastuttaa vaatekoon muutos, tosiaan samannäköinen olen kuin ennen ja vaatekoko muuttunut 4 numerolla. Enkä käytä liian pieniä vaatteita. Aiemmin en siis voinut edes haaveilla jostan Cubuksen farkuista ja nyt menee M koko. Siis xxl oli liian pieni, käytin lähinnä Lindexin ja Hm xl- kokoa strech vaatteita.

Miten saisin itseni hoikemmaksi, nyt liikun jo niin paljon ettei siihen ole enempää aikaa. Lisäänkö aerobista treeniä lihaskunnon (kahvakuula) sijaan?

Olen tosiaan järkyttynyt, vaikka toki tiedän etten ole kedon kevyin kukkanen, en halua olla "tuhti" täti.

Syö vähemmän.

Vierailija
6/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuvat lisää ainakin muutaman kilon, siis oikeasti. Monilla on varmaan tuo ongelma, ettei tykkää omista kuvistaan.. Voi olla kehonkuvan häiriö myös. Itsekin normipainon alarajoilla, mutta näytän hirveän isolta kuvissa mielestäni.

En halua koskaan hyväksyä itseäni tämän näköisenä. Vartalo on niin ruma vaikka onneksi olen päässyt leukaheltasta ja löysästä eroon, olen ruma.

Nyt vaan hemmetin tiukalle ruokvaliolle.

-Ap-

Vierailija
7/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska M ON iso koko. Näin se vaan menee. Olen itsekin muinoin sen kokoinen ollut ja palleropullero olin. Sitten kun se S sinulle sopii, niin lyön vaikka vetoa, että olet tyytyväinen, ainakin niin tyytyväinen kun voi inhimillisesti olla, useimmat ei itseään täydellisenä pidä vaikka millaisia olisivat....

Vierailija
8/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän.

Joo niin alan tekemään nyt. Olen kyllä tähänkin asti syönyt todella vähän, mutta näin lyhyenä ihmisenä ruokamäärein tulee olla tosi pieniä ilmeisesti että tämä tömäkkyys häviää.

Vihaan lihaksia, näytän joltain entisen DdR:n kuulantyöntäjältä. Läski ei lölly, olen oudon kiinteän tömäkkä.

-Ap-

Vierailija
9/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika yleistä, että kun paino tippuu, niin mieli ei "pysy perässä". Näyttää siis omasta mielestään samankokoiselta kuin ennenkin, vaikka paino olisi pudonnut paljokin.

Vierailija
10/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska M ON iso koko. Näin se vaan menee. Olen itsekin muinoin sen kokoinen ollut ja palleropullero olin. Sitten kun se S sinulle sopii, niin lyön vaikka vetoa, että olet tyytyväinen, ainakin niin tyytyväinen kun voi inhimillisesti olla, useimmat ei itseään täydellisenä pidä vaikka millaisia olisivat....

Haha :D Minulle mahtuisi S muuten, mutta isojen rintojen takia ei (siis paidoissa/mekoissa). Pitäiskö leikata ne pois, että sovin sun muottiin? 

- ei ap

Vierailija
11/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S koko on tavoite tai Xs... olen kuitenkin vain 163 cm.

Hyi hemmetti, oikeasti voin pahoin kun katson kuviani.

Aiemminkin on käynyt näin, siksi en halua valokuvia, koskaan. Oma ulkomuoto vaikuttaa niin paljon että poistun kotoa vain pakollisille menoille ja vältän peiliin katsomista.

En tajua, miten voin saada lihaksia niin helposti, kun haluaisin ennemmin laihtua. Laihat läskit näyttävät kuvissa paremmilta, vaatteet päällä siis. Toki jossain bikineissä näkyy ettei läskiä ole, mutta vaatteet päällä hoikat näyttävät aina hoikilta.

-Ap-

Vierailija
12/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika yleistä, että kun paino tippuu, niin mieli ei "pysy perässä". Näyttää siis omasta mielestään samankokoiselta kuin ennenkin, vaikka paino olisi pudonnut paljokin.

Olen laihtunut kuitenkin 2 v, ja kun vertaan kuvia näytän nyt samalta kuin ennen laihdutusta. Toisaalta silloin vaattet olivat mallia teltta ja läskit hukkuivat sekaan, nyt taas tiukemmat vaatteet päällä joten kaikki kilot näkyvät.

Miten vain, en huomaa kuvissa 20 kilon muutosta.Ja tosiaan sen pitäisi näkyä kun olen 163 cm! Ei kai kaikki läski voi muuttua lihakseksi?

-Ap-

Vierailija
13/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha :D Minulle mahtuisi S muuten, mutta isojen rintojen takia ei (siis paidoissa/mekoissa). Pitäiskö leikata ne pois, että sovin sun muottiin? 

- ei ap

Ei mutta laihduttaa pitäisi. Läskiä ne isot rinnatkin on. 😼

Vierailija
14/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 175cm pitkälle s nyt on vaan yleensä lasten koko, vaikka mitä tekis. 

Vierailija
15/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten olisi vaikka body love? itse mietin tuossa joku päivä sitten, kun lenkille lähtiessä joudun kulkemaan ruuhkaisten katujen kautta, että hyllyykö perse. Oikein yllätyin, että mitä mä oikein sanoin itselleni? Että nyt ei enää yhtään piiskaa tälle mun kropalle, sillä tää on kantanut mua hienosti jo yli 30vuotta, pitänyt mut terveenä ja mahdollistanut mulle monia hienoja asioita (maratoneja, vaelluksia jne). En ole laiheliini minäkään, M-kokoa käytän. Ajattelen nyt vaan niin, että tämä kroppa ei kaipaa enää yhtään tuomioita minulta vaan rakkautta ja hyväksyntää. Laihdun joskus jos laihdun. Nyt keskityn nauttimaan elämästä ulkonäön surkuttelen sijaan. Muista että elämässäs saattaa joskus tapahtua jotain, joka saa sut laittamaan arvojärjestyksen ihan toisenlaiseksi. Siinä vaiheessa kadut sitä, että käytit aikasi ulkonäkösi surkutteluun.

Vierailija
16/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei ap

Ei mutta laihduttaa pitäisi. Läskiä ne isot rinnatkin on. 😼

Kiitti vinkistä. Oon kyllä jo lievästi alipainoinen. Aikanaan painoin 15kg vähemmän ja sairastin anoreksiaa. En taida jaksaa sairastua taas.

Vierailija
17/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaakan?

Älä ny viitti, jos ei vaan löydä tuota yläpilkku eikä siksi kirjoita että "vaa'an." Tosin voisi myös kiertää ja sanoa vaikka painontarkastelulaite. Tommoinen jättää niin raakan vaikutelman kommentoijasta.

Vierailija
18/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 175cm pitkälle s nyt on vaan yleensä lasten koko, vaikka mitä tekis. 

Että mitä? Olen 176cm ja käytän kokoja S ja XS, ei mitään ongelmaa, hyvältä näyttää. t.8

Vierailija
19/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla likinäköä? Miinusrillit "pienentää" kaikkea mitä katsot, kun taas valokuvissa näytät oikean kokoiselta. Mitä enemmän miinusta, sitä enemmän silmälasit pienentää näkymää, myös siis peilikuvaa.

Vierailija
20/36 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyh.