Vierailija

Onko se kivaa?

• ylös 1
  • alas 2

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Self-hating Pakistani kirjoitti:
En, kumpa voisin lopettaa sen kokonaan niin ei olisi pienintäkään pelkoa raskaudesta.

Kyllä se kai loppuu kun olet riittävän vanha :D 

Vierailija

Ööö, no silloin kait joo kun halusin raskautua. Mutta miksi kukaan pitäisi siitä muuten? Kipu, pelko raskautumisesta, seurauksetkin aika ikävät. 

Vierailija

Kyllikkii kirjoitti:
On mukavaa. Mitä runsaampi sen kivemman tuntuista.

Suksi kuuseen! Ei varmasti ole kivaa.

Vierailija

Ovulaation aikaan olen kauneimmillani, mieliala on korkealla ja haluttaa. Eritän varmaan myös feromoneja silloin kun silloin minusta kiinnostutaan eniten. Fyysisesti ovulointi tuntuu nippailuna toisessa munasarjassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ovulaation aikaan olen kauneimmillani, mieliala on korkealla ja haluttaa. Eritän varmaan myös feromoneja silloin kun silloin minusta kiinnostutaan eniten. Fyysisesti ovulointi tuntuu nippailuna toisessa munasarjassa.

Ei se mistään feromoneista johdu. Haluat vaan silloin itse panoa niin paljon, että se näkyy kilometrin päähän. Sinusta kiinnostutaan, koska osoitat itse eleilläsi ja käytökselläsi, että sinusta kannattaa kiinnostua.

Vierailija

Toisaalta joo ja toisaalta en. Olo on seksikäs ja itsevarma ja halut korkealla muutamaa päivää ennen. Toisaalta se kipu ja tuska juuri ovulaation aikaan on ihan hirveää. Miksi kaikesta kivasta pitää näin naisena maksaa niin tuskallinen hinta? :D

Vierailija

Joo, se on naisena olemisen parhaita hetkiä. Haluttaa niin ihanasti. Lähes kaikki miehet tuntuu ihanille ja haluttaville. Ei satu eikä nipistä mistään, haluttaa vaan ja elämä on suloista. 

Ikävintä siinä on vaan sitten se, että jos ei lapsia halua niin ei oikeasti halua naida koska pelkää, että raskautuu varmasti jopa ehkäisystä huolimatta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa ei ole feromonia, joka vaikuttaa ihmiseen, koska ihmisellä ei ole reseptoreja feromoneille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat