15 v poika oli taas laittanut WC oven lukkoon siellä ollessaan. Mikä olisi sopiva rangaistus?
Olen sanonut ties kuinka usein että WC ovi on pidettävä auki sillä meidän kämpässä ei kellään ole mitään salaisuuksia plus jos tulee hätä niin pääsee nopeasti auttamaan.
Suunnittelen ulkona liikkumis kieltoa ja pleikkari ja kännykkä kieltoa pariksi viikoksi. Riittääköhän?
Kommentit (54)
Toimii varmaan sama, kun meidän 2-vuotiaan kanssa. Eli jos laittaa oven lukkoon, niin ei saa enää mennä yksin vessaan, vaan seuraavalla kerralla äiti tulee viereen katsomaan koko toimituksen ja käsien pesun.
Sama juttu ollut täällä ennenkin ja se oli jo silloin huono.
Minä tiiän kuka tämmösen provon on tehny. Sellanen ihminen jolle vanhemmat on nauraneet lapsena kun laittaa oven lukkoon, koska maalla se on "hienostelua". Nyt se nauttii näistä kommenteista jotta saa tuntea olleensa sittenkin oikeassa, ja vanhemmat väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Oonkin aina ihmetellyt niitä äitejä, jotka tietää miten monta vessapaperin palasta kukakin käyttää vessassa. Nyt ymmärrän, miten sen tietää.
Meidän teinit oli siis yökylässä ja sain soiton, miten huonosti meidän nuoret on kasvatettu kun ne käyttää liikaa vessapaperia. Olin ihan ihmeissäni, onneks ei sentään nuoristani lasua tehnyt.
Mikä on ongelma, kun kaikki normaalit vessan ovet saa auki siitä lukosta ulkoapäin. Itse käytän vanhaa abloy avainta, sen työnnän siihen neliökoloon ja käännän. Myös sopivan kokoinen ruuvimeisseli toimii. En vaklaa ketään, asun yksin. Kerran töissä avasin näin oven, kun oli jotenkin osittain lukittunut. Ei ketään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut ties kuinka usein että WC ovi on pidettävä auki sillä meidän kämpässä ei kellään ole mitään salaisuuksia plus jos tulee hätä niin pääsee nopeasti auttamaan.
Suunnittelen ulkona liikkumis kieltoa ja pleikkari ja kännykkä kieltoa pariksi viikoksi. Riittääköhän?
Sä olet hyvin tyhmä ihminen ja huono trolli. Etkä osaa edes yhdyssanoja.
Minä pistän yleensä vessan oven lukkoon kun menen sinne.Asun vain miehen ja kissojen kanssa.
Niin mikähän olisi sopiva rangaistus sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovi siis pitää pitää auki kun on paskalla?
Mielenkiintoista
Varmaan oikein mukavat aromit. :)
Ja sijaitseehan se aloittajan vessa keittiön välittömässä läheisyydessä?
Huoh. Minulla on sama ongelma kun tällä pojalla. Ei saa mennä vessaan lukko kiinni ?! Miksi Hyvänen aika ! En ymmärrä
Runkkarille 10 vitsan iskua rystysille ja 20 isämeidänrukousta viikon ajan.
Aamuinilloi rukoukset siis.
Ja lupaus käsi Raamatulla, ettei enää harjoita itsesaastutusta.
Up