Lähestyykö liittymämyyjät ja amnestyfeissarit teitä julkisella paikalla?
Minua ei lähes ikinä. Olen nelikymppinen mies. Ihan siististi pukeutuva, ja en mikään hongankolistaja tai bodari. Ehkä olen sen verran poissaolevan näköinen, että ne ajattelee ettei se kuitenkaan ostaisi.
Kommentit (18)
Joo, joskus... Mut lähinnä just noi Amnesty, punainen risti yms. vastaavat. En kyllä tiedä miksi.
Eivät onneksi vaikka aiemmin olivat tyrkyttämässä joka välissä.
Pysäytti kadulla, esti kulkemisen ja yritti väkisin saada lahjoittajaksi. Useamman kieltätymisen jälkeen aloin kysellä onko pillumärkänä otatko ahnaasti suoleen. Loppui pakkomyynti nopeasti.
Nuoret naiset ja ulkomaalaiset lähestyvät. Sama vika uudessa naapurustossa, tosin joku markkinointijuippikin alkoi heti tekemäön tuttavuutta.
Megaman 38
Onneksi eivät. Sentin senttiä en ole niille koskaan antanut.
Vierailija kirjoitti:
Pysäytti kadulla, esti kulkemisen ja yritti väkisin saada lahjoittajaksi. Useamman kieltätymisen jälkeen aloin kysellä onko pillumärkänä otatko ahnaasti suoleen. Loppui pakkomyynti nopeasti.
Oliko niitä eloapinoita?
Joskus. En ole koskaan jäänyt heidän kanssaa juttelemaan mutta silti heidän toimintansa ärsyttää. Olen alkanut välttelemään paikkoja missä noita näkyy. Huono juttu paikallisille yrittäjille.
Sanon aina olen jo jäsen / lahjoittaja. Ihan sama mitä kauppaavat.
Ei kun yksityisillä paikoilla. Ylioppilasjuhlissa ja hotellihuoneissa
saako elisa tikkurilalta bonuksia kun kaupustelijat ovat kuin väri kartasta. menin liikkeeseen saman tien ja vaihdoin operaattorin. jotkut pöljät vielä antoivat heille sotunsa ja osoitteensa.????????!!!!!!
Kuolisin häpeästä jos minut pakotettaisiin tyrkyttämään turhia asioita viattomille sivullisille.
Näytän aina kädellä stop, this is my private square ja tanssin!
En ole koskaan nähnyt Amnestyn tyyppiä, joten ei lähesty. Liittymämyyjät välillä, mutta kävelen kiireisen näköisenä päätä pudistellen ohi.
Kyllä. Aina. Olen kiltin näköinen nelikymppinen nainen. Vastaan lähestyjille heti pysähtymättä tai kuuntelematta kysymystä: "EI KIITOS".
Aina vaikka olen ruma ja tissitön nainen ja mulla on resting bitch face. Nykyään otan aina puhelimen esiin ja esitän selaavani sitä kun kävelen noiden ohi mutta silti huutelevat perään. Viimeksi lähti ukko ihan seuraamaan ja huuteli pitkän matkaa perääni älä nyt pelkää, ei sinne, ihan väärä suunta, tänne päin! Vttu miten rasittavaa. Välttelen noita aina kun voin.
Liittymämyyjät ei niinkään, mutta nyt englanninkieliset feissarit on riesana. Niitä on lähikaupan oven edessä aina pyörimässä.
Liittymäkauppiaat ja sitten vielä nämä sähkösopimuskauppiaat, jotka tarjoavat aivan paskoja tarjouksia. Kk sitten joku oomi tarjosi 10 s/kwh kadulla. Jatkoin matkaa päätä pyöritellen.
Eivät lähesty eikä tarvitse lähestyä
T: setämies