Mitä pesu- ja huuhteluainetta kannattaa käyttää astianpesukoneessa että saisi pesää?
Eri aineilla on varmasti erilaisia statuksia naisten maailmassa ja naiset kiinnittävät varmasti myös noihin aineisiin huomiota vieraillessaan miehen luona ja se vaikuttaa pesänantopäätöksiin, joten kertoisitteko millä aineilla kertoimet optimoidaan. Toissijaisiksi perusteluiksi hyväksytään hyvä pesutulos.
M
Kommentit (10)
Ei mitään, jos minulta saada haluat. Huuhteluaine, jonka haistaa, on helposti läheisissä tunnelmissa liian voimakas minulle. Kävin 7 vuotta homekoulua, jonka seurauksena herkistyin tuoksuille.
Jos juttujen taso on tuo, niin ei sitä mikään 0,0001-kerroin pelasta. Kokeilepa ennemmin olla älykäs ja hauska. Ai niin, ethän sinä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä useammin ja useammin ihmettelen mistä ihmeestä ihmiset saavat nämä aloitustensa aiheet mieleensä...? Olen sanaton jälleen kerran.
Laitoin juuri apk:n päälle ja Fairy Original all-in-one pussukkaa nuuhkiessani juolahti mieleen ajatus että antaako AV-mami tälle yläpeukkua vai alapeukkua. Ja mietin tietysti pesää koska miehet miettivät sitä aina.
M
Joistain asioista ei silti ihan välttämättä kannattaisi tehdä aloitusta nettiin. Olet tietysti anonyymi, mutta kyllä sinusta silti saa tyhmän vaikutelman.
Sellainen, missä on allergia- ja astmaliiton merkki, niin käyt kumppaniksi myös herkempi-ihoisille.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, missä on allergia- ja astmaliiton merkki, niin käyt kumppaniksi myös herkempi-ihoisille.
?
En minä astianpesukoneessa itseäni pese vaan astioita.
Niin no, jauhenliha tietysti myös.
M
Ai hups, _astian_pesuaineissa ei taida noita merkkejä olla. Sitten on peli menetetty. /6
Kannattaa käyttää Römpsän Raikas-pesu- ja huuhdeaineita. Tulee koti mieleen ja anto varmistuu.
Sitruuna-Fairya ja etikkaa - järjestyksen saat päättää ihan itse.
Yhä useammin ja useammin ihmettelen mistä ihmeestä ihmiset saavat nämä aloitustensa aiheet mieleensä...? Olen sanaton jälleen kerran.