Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla paha olla, vai miksi haukut ja nälvit muita ihmisiä?

Vierailija
03.05.2017 |

Onko sinulla patoutunutta vihaa, tai muita negatiivisia tunteita itsesi kanssa, joita et osaa käsitellä? Miksi puhut niin julmasti työttömistä, työssäkävijöistä, lapsiperheistä, äiti- ja isäpuolista, uusperheistä, opiskelijoista, naisista, miehistä, lapsista? Onko netissä anonyyminä helppoa ja turvallista purkaa pahaa oloa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paha olla, erittäin paha olla ja kyllä, anonyymina se on helppoa.

Vierailija
2/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole paha olla vaan olen oikeasti sitä mieltä mitä anonyyminä tänne kirjoittelen. Et taida kestää asiallista kritiikkiä kun vetoat siihen että arvostelijoilla on vaan paha olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole paha olla vaan olen oikeasti sitä mieltä mitä anonyyminä tänne kirjoittelen. Et taida kestää asiallista kritiikkiä kun vetoat siihen että arvostelijoilla on vaan paha olo.

Asiallisessa kritiikissä ei ole mitään väärää, mutta moni kirjoittelee tänne todella törkeästi joista ihmisistä/ihmisryhmistä.

t.ap

Vierailija
4/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin yläpeukun asian ihan rehellisestä  myöntämisestäsi ja sen tunnustamisestasi.

Vierailija
5/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisista saatan puhua. Onhan se väärin ja ei saisi nälviä, mutta ovat sellaisia "arvoja", joita ei mielestäni pidä ylläpitää/yllyttää sivistyneessä yhteiskunnassa.

Vierailija
6/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisessa kritiikissä ei ole mitään väärää, mutta moni kirjoittelee tänne todella törkeästi joista ihmisistä/ihmisryhmistä.

t.ap

Saatan minäkin kirjoittaa törkeästi mutta en sen vuoksi että olisi paha olo vaan koska ne ovat minun mielipiteitäni. Kauniisti kirjoittelu kun ei kiinnosta eikä jää lukijoiden mieleen..

Vierailija
7/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mollaaminen ei ole kritiikkiä.

Vierailija
8/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa miksi muista törkeästi kirjoittelu/ haukkuminen parantaa oloasi? Vai parantaako se? Aidosti olen kiinnostunut, en tuomitse.

t.ap

Vierailija
9/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tässä itse samaa, huomaatkos? ;)

Vierailija
10/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin sillä että et taida kestää kritiikkiä. Väität kritiikkiä mollaamiseksi.

Vierailija
11/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eei. Täällä kehtaan sanoa epäkorrektitkin mielipiteen ääneen. Yleensä täällä myös kehtaan puolustaa heitä, joille olen oikeasti vain kateellinen esim. kauniit upeat ja hoikat nuoret naiset, joita oikeassa elämässä saatan arvostella pinnallisiksi. Oikeasti haluaisin olla heidän kaltainen.

Vierailija
12/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään tarvetta loukata ketään. Itse asiassa en juuri koskaan edes ajattele muita ihmisiä, kun kirjotan. Anonyyminä voin vain kirjoittaa omat ajatukseni sensuroimatta niitä, ja se on vapauttavaa. Minua voi syyttää välinpitämättömyydestä tämän palstan äysin tuntemattomia, anoyymejä lukijoita kohtaan, mutta en koskaan tieten tahtoen pyri toisen ihon alle.

Vierailija
13/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta loukata ketään. Itse asiassa en juuri koskaan edes ajattele muita ihmisiä, kun kirjotan. Anonyyminä voin vain kirjoittaa omat ajatukseni sensuroimatta niitä, ja se on vapauttavaa. Minua voi syyttää välinpitämättömyydestä tämän palstan äysin tuntemattomia, anoyymejä lukijoita kohtaan, mutta en koskaan tieten tahtoen pyri toisen ihon alle.

Niin, ja toisaalta nyt kun ajattelen, niin voihan sitä ns. ottaa itseensä jostain tekstistä, kun ymmärtää olevansa jonkunlainen ja loukkaantuu siitä, kun joku kritisoi tavallaan sitä mitä olet.

t.ap

Vierailija
14/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään paha olla. Olen vaan huono kirjoittamaan ja joudun käyttämään provokaatiota testaakseni mielipidettäni muilla. Myötäily ei synnytä keskustelua.

Vierailija
15/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin sillä että et taida kestää kritiikkiä. Väität kritiikkiä mollaamiseksi.

Arvostelu, arviointi eli kritiikki (kreikan sanasta krinein, ’erottaa, ratkaista’) on arviointia, jossa tarkoituksena on arvosteltavan asian arvon tutkiminen, pohtiminen ja määrittely.

En usko että ap tai minä vastustamme kritiikkiä. Kritiikin voi esittää toista ihmistä kunnioittaen. Mollaaminen on asia erikseen.

Vierailija
16/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet tässä itse samaa, huomaatkos? ;)

Tarkoitukseni ei ole haukkua ihmisiä, jotka täällä palstalla haukkuvat muita. Ymmärrän kyllä, että aloituksesta voi saada sellaisenkin käsityksen. Kiinnostaa vaan se, miksi kirjoitetaan niin julmasti välillä. Auttaako se jotenkin omien tunteiden käsittelyssä, tai eikö niitä osaa käsitellä, vai onko se vaan puhtaasti sitä, että meillä jokaisella on sellaisia mielipiteitä, jotka eivät oikeasti kestäisi päivänvaloa. Ja on jollain lailla helpottavaa päästä purkamaan niitä anonyyminä.

t.ap

Vierailija
17/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja toisaalta nyt kun ajattelen, niin voihan sitä ns. ottaa itseensä jostain tekstistä, kun ymmärtää olevansa jonkunlainen ja loukkaantuu siitä, kun joku kritisoi tavallaan sitä mitä olet.

t.ap

Just näin. Olettaisin, että suuin osa palstan loukkaantumisista on tätä sorttia.

Vierailija
18/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa miksi muista törkeästi kirjoittelu/ haukkuminen parantaa oloasi? Vai parantaako se? Aidosti olen kiinnostunut, en tuomitse.

t.ap

Ei paranna oloani mitenkään, ei tosin huononnakaan.

Vierailija
19/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun työssäni teeskentelemään niin paljon, että haluan purkaa sitä turhautumista sanomalla ihan suoraan mitä ajattelen esim. työttömistä.

Vierailija
20/27 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvään kommunikaation kuuluu toisen ihmisen huomioon ottaminen. Jokainen puhuu AV-palstalla oikeille ihmisille joten heidät pitää huomioida. Jos haluat vain suoltaa omat oksennuksesi sensuroimatta johonkin paikkaan niin ole hyvä ja valitse joku toinen paikka. Kenties oma yksityinen päiväkirjasi jota kukaan muu ei lue kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä