SKAM -keskusteluketju (vol.2)
Päätin laittaa toisen keskusteluketjun pystyyn. Eiliset ongelmat eivät ole aikaisemmasta ketjusta poistuneet, vaan viestit edelleen katoavat saman tien, kuin ne sinne kirjoittaa. Katsotaan, jos tässä toimisi paremmin keskustelu.
Kommentit (1830)
muistatteko isakin wifin salasanan :)
Tunnen itseni varsinaiseksi idiootiksi, kun tajua ilmeisesti sitä vihjettä, vaikka salasanan ymmärrän. Huoh ärsyttää.:D
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni varsinaiseksi idiootiksi, kun tajua ilmeisesti sitä vihjettä, vaikka salasanan ymmärrän. Huoh ärsyttää.:D
Laita vaan tuohon av-palstan hakukenttään vihjesanat(suom.) niin löytyy. :)
Eiii, en jaksa enkä vielä uskallakaan lukea koko ketjua, monen lapsen äiti jäi kerrasta sarjan koukkuun, on tapahtumia joista tulee mieleen niin oma nuoruus ja osin kavereiden "kasvukivut", tietyllä tapaa ikävä nuoruutta, toisaalta kauhistuttaa. Ja omista osa elää samaa elämänvaihetta. Olen areenassa kolmoskaudella, kakkoskausi oli ihana-varmasti monesta hirvittävän tuskallinen ja ärsyttävä kausi toi kakkonen, vaan minusta ihana tyttö tuo Noora ja pystyin kovasti samaistumaan (nuoruuden minäni pystyi siis :)).
Skavlanin 4.jaksossa Iman Meskini vieraana. Areenasta pääsee katsomaan, jos kiinnostaa!
Oletteko huomanneet, että Skamin Balloon-pojat ovat saaneet oman ohjelman/insertin "Andregenereasjonen" NRK3:lle. Siis samantyyppistä sisältöä (omana itsenään häröilyä) tekevät kuin Balloon-poikinakin. Youtubesta pongasin.
Ja jos jotain kiinnostaa, kuten minua, niiin tiedoksi: SKAM on nähtävissä Yle Areenassa vielä juhannukseen 2021 asti. Mahtavaa, mun mielestä - en ole sitä aikoihin katsonut. Mutta koska muistin sen katoavan Areenasta huomenna 5.12.2018, olen käynyt nyt elämässä sitä maailmaa taas. Ja huomasin tänään että sehän jatkuu. Nyt on aikaa katsoa kaikki kaudet kunnolla.
Minusta se sarja on erityinen.
https://areena.yle.fi/1-4615324
Yle Areenaan on ilmestynyt Bloopers-pätkiä kaikilta kausilta. Vieläkö moni katsoo aktiivisesti vanhoja jaksoja? :)
Oon kanssa etsinyt uutta keskustelua, mutta en ole löytänyt. Haluan ehdottomasti mukaan keskusteluun!