SKAM -keskusteluketju (vol.2)
Päätin laittaa toisen keskusteluketjun pystyyn. Eiliset ongelmat eivät ole aikaisemmasta ketjusta poistuneet, vaan viestit edelleen katoavat saman tien, kuin ne sinne kirjoittaa. Katsotaan, jos tässä toimisi paremmin keskustelu.
Kommentit (1830)
Nyt ketuttaa ja paljon jos ei Isak ehdikkään nähdä Sanaa tänään.. Jotain kivaa ja mielenkiintoista olis ollu tiedossa niin EI! Julie kyllä rassaa ja venyttää ainakin osan katsojien hermoja mahdottoman pitkään! Elättelen vielä toiveita, että tänään kumminki tapaisivat :/
Höh, tuleeko tänään klippiä laisinkaan? Taasko jotain Sanan yksinäistä mökötystä..
Jotkut olivat innoissaan Sanan ja Isakin tapaamisesta vain koska halusivat nähdä Evakin kodin. Vahingonilo :D
Totta kai tulee klippi tänään! Ei tule vaan Isakin kanssa. Mä toivon nyt todella paljon Yousanaklippiä. Toisaalta voi olla Russebussiinkin liittyvä eli tyttöklippi, koska sitä on käsitelty paljon tällä viikolla.
Tuntuu kummalta, että Noorakin on jättäytynyt bussista pois eikä kukaan tytöistä ole kommentoinut sitä sanallakaan. Vai onko sitten "virallisesti" kuitenkaan jättäytynyt, tiedä häntä.
Vildellä on taas instassa Russebussitytöistä ja Evasta ryhmäkuva.
Mä kyllä aloin miettimään, että jos kuitenkin saadaan se klippi Isakin kanssa. Koska muutenhan siinä eilisessä klipissä oli taas puolet ihan turhaa asiaa, jos Sana ja Isak eivät tapaakaan toisiaan tänään. Ja toi "muita suunnitelmia" -viesti on nimenomaan näitä ekstramateriaaleja, joita tv:stä seuraajat eivät näe, joten joku selitys sille pitäisi sitten klipissäkin antaa, miksi opiskelutuokio Isakin luona on peruuntunut. Mutta tiedä sitten näistä...
Voi kökkö.Tapahtuisipa tänään jotain mielenkiintoista, alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tämän kauden tahkeus. Toisaalta toivon, että nyt on tarkoituksella luotu tällainen joka suunnasta painostava tunnelma, joka pian räjähtää.
Isak sanoo viestittelyn lopuksi "ses", mahtaako se kuitenkin tarkoittaa että nähdään tänään vai onko enemmänkin yleinen toivotus? Se on kyllä totta mitä joku totesi että tapahtumat pitäisi pystyä ymmärtämään ilman extramateriaalejakin, joten elättelen toiveita että Isak vielä nähdään tänään.
Mä käsitin että se tapaaminen Isakin kanssa ei lopulta kuitenkaan peruuntunutkaan? Isak olisi halunnut tehdä muuta, mutta Sanan sanoessa "Ihan sama mulle jos saat hylätyn" tms. Isak vastasi että Totta, nähdään. Tiedä sitten tarkoittiko, että nähdään silloin sovittuna aikana vai joskus vain myöhemmin..
Mäki luulen että klippi tulee Sanasta Isakin luona. Eikö tuo tullut kumminkin sit toisiin ajatuksiin ja halunnu Sanan tulevan kylään..
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä aloin miettimään, että jos kuitenkin saadaan se klippi Isakin kanssa. Koska muutenhan siinä eilisessä klipissä oli taas puolet ihan turhaa asiaa, jos Sana ja Isak eivät tapaakaan toisiaan tänään. Ja toi "muita suunnitelmia" -viesti on nimenomaan näitä ekstramateriaaleja, joita tv:stä seuraajat eivät näe, joten joku selitys sille pitäisi sitten klipissäkin antaa, miksi opiskelutuokio Isakin luona on peruuntunut. Mutta tiedä sitten näistä...
Mä ajattelin, että sillä Isak-kohtauksella pohjustettiin nyt Vilden salaoperaatiota. Maanantain klipissä näytettiin, kuinka Vilde jäi tosi mietteliääksi, kun Sana ilmoitti syyn lopettaa Russebussissa. Nyt viikon aikana näytettiin kaksi Vilden kuvapäivitystä. Toisen kuvan kommenteissa Vilde ihmettelee, että olipa aika jännä syy Sanalla lopettaa Russebusseilu, koska aikaisemmin hän ei kuitenkaan ole kokenut Russebusseilua arvojensa vastaiseksi. Eli vihjasko, että tämä ajatus on tullut muualta (Pepsimaxeilta)? Ja tämän päivän instakuvassa Vildellä on taas mietteliäämpi ilme eikä pelleilevä kuten yleensä (vrt. Eva samassa kuvassa). Eli tänään varmaan Vilde paljastaa, että tietää Sanan ajetun pois ryhmästä aivan kuten hänet itse silloin ykköskaudella?
Klippi Evenin ja Isakin luota, se siitä Vilde-teoriasta :)
Even ja Isak näyttävät ihan samanlaisilta. Housut, T-paita, tukka. Kääk. Creepy.
Klipin nimi Lets go bitches.. Mihinkähän viittaa, vielä ei pääse katsomaan..
Jees, klippi Evakin luona sittenkin, ja vieläpä ihan aikataulussa! :D unohdan aina aikaeron.. .
Uusi klippi. Jotenkin tosi tylsä perjantaiklipiksi... Ehdin jo innostua, että Isak olisi oikeasti perunut. Mutta ei.
Oli tylsä perjantaiklippi. Tää olis voinut tulla eilen ja nyt jo jotain meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Oli tylsä perjantaiklippi. Tää olis voinut tulla eilen ja nyt jo jotain meininkiä.
Jep, nimenomaan.. Onkohan täysin toiveajattelua, että tulisi vielä toinen klippi tänään? :D On varmasti.
Loistavaa, että Sana sai kuvat niistä keskusteluista! :-)
Eli Vilde saattaa kuitenkin olla se Sanan pelastus Saraa vastaan?
Toivottavasti Sana näkee Yousefin! Mun mielestä välien selvittelyä ei voi jättää ihan vikoihin jaksoihin niin kuin Isakin ja Evenin kanssa, koska parhaan ystävän suutelu on kyllä oikeasti pahempi juttu. Plus sitten se jälkipuinti siitä, kuka nyt olikin tuon Yousefin käytöksen takana. Tuskin sekään on ihan helposti selvitettävissä. Varsinkin jos se oli Elias.