Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SKAM -keskusteluketju (vol.2)

Vierailija
03.05.2017 |

Päätin laittaa toisen keskusteluketjun pystyyn. Eiliset ongelmat eivät ole aikaisemmasta ketjusta poistuneet, vaan viestit edelleen katoavat saman tien, kuin ne sinne kirjoittaa. Katsotaan, jos tässä toimisi paremmin keskustelu.

Kommentit (1830)

Vierailija
101/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin, että seuraavan kerran kun Sana menee katsomaan sähköpostia, niin siinä onkin Nooran tili edelleen auki, ja Sana sattuu näkemään uuden viestin Williamilta? ja sitten joko a) poistaa sen koska haluaa, että Noora moves on tai b) vastaa siihen Nooran puolesta? Tai sitten itse lähettää viestiä, niinkuin muutkin ovat arvelleet? Joka tapauksessa veikkaan, että jos joku tulee tiliä käyttämään, se on Sana eikä pepsimax-tytöt, koska Sanan kuuluu olla tapahtumien keskiössä. Lisäksi joka kaudella päähenkilö tekee jotain tyhmää, joten tämä olisi hyvä konfliktin alku tälle kaudelle. Sana tuntuu muutenkin projisoivan tunteitaan Yousefia kohtaan Nooran tunne-elämän selvittämiseen

Vierailija
102/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko niin, että seuraavan kerran kun Sana menee katsomaan sähköpostia, niin siinä onkin Nooran tili edelleen auki, ja Sana sattuu näkemään uuden viestin Williamilta? ja sitten joko a) poistaa sen koska haluaa, että Noora moves on tai b) vastaa siihen Nooran puolesta? Tai sitten itse lähettää viestiä, niinkuin muutkin ovat arvelleet? Joka tapauksessa veikkaan, että jos joku tulee tiliä käyttämään, se on Sana eikä pepsimax-tytöt, koska Sanan kuuluu olla tapahtumien keskiössä. Lisäksi joka kaudella päähenkilö tekee jotain tyhmää, joten tämä olisi hyvä konfliktin alku tälle kaudelle. Sana tuntuu muutenkin projisoivan tunteitaan Yousefia kohtaan Nooran tunne-elämän selvittämiseen

Niinpä. Eli riippuu, missä vaiheessa Sana saa päähänsä ottaa yhteyttä Williamiin. Jos juuri nyt, kun on miesten siivoustalkoot meneillään, niin sitten Williamille lähtee varmaan viestiä, että suhde on ohi. Jos taas Sana on ehtinyt käsittelemään omia tunteitaan sen verran, ettei ole samanlaista menneet on menneitä ja uusi alku odottaa  -asennetta päällä, niin ehkä William saa kutsun tulla setvimään niitä välejä paikan päälle.
But I'm just a soul whose intentions are good

Oh Lord, please don't let me be misunderstood

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva, Vilde ja Chris kyselevät illan menosta viestipäivityksessä.

Vierailija
104/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olafiaklinikkenin uusi keskustelu...tänään bileet myös?

Ja mä luulen kanssa, että Vilde&Magnus ei tule olemaan loppuun asti yhdessä. Itse edustan nimittäin sitä leiriä, että uskon Vilden pitävän tytöistä..

Lisäksi, en itse ainakaan jaksa stressata siitä, että kenen asioita puidaan tai ei puida. SKAM on timanttinen sarja ja Julie osaa kyllä hommansa. Satavarmasti. Maltetaan mielemme ja seurataan rauhassa, miten kausi kehittyy. Ja nautitaan vikasta kaudesta! :) Mulla ainakin tulee iso ikävä, kun tämä on ohi..

Vierailija
105/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli bileet taas tiedossa? olisiko balloon-pojatkin sit siellä 😏

Vierailija
106/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olafiaklinikkenin uusi keskustelu...tänään bileet myös?

Ja mä luulen kanssa, että Vilde&Magnus ei tule olemaan loppuun asti yhdessä. Itse edustan nimittäin sitä leiriä, että uskon Vilden pitävän tytöistä..

Lisäksi, en itse ainakaan jaksa stressata siitä, että kenen asioita puidaan tai ei puida. SKAM on timanttinen sarja ja Julie osaa kyllä hommansa. Satavarmasti. Maltetaan mielemme ja seurataan rauhassa, miten kausi kehittyy. Ja nautitaan vikasta kaudesta! :) Mulla ainakin tulee iso ikävä, kun tämä on ohi..

Vilde saattaa olla bi, mutta ei kyllä lesbo. Kuolas kuitenkin sen verran vakuuttavasti Eliaksen perään ja silloin muut tytöt eivät edes nähneet Vildeä kun katselivat itsekin Balloon-poikia.

Vierailija
107/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Penetrator-Chris tulossa vielä näyttämään naamaansa? näyttelijähän oli jossain kohtaa armeijassa, mutta onko edelleen? Onko jossain sanottu, tuleeko takaisin vai ei?

Vierailija
108/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Penetrator-Chris tulossa vielä näyttämään naamaansa? näyttelijähän oli jossain kohtaa armeijassa, mutta onko edelleen? Onko jossain sanottu, tuleeko takaisin vai ei?

Mulla on sellainen muistikuva, että olisin jostain lukenut että on vielä tulossa nimenomaan näyttämään naamaansa, ei suurempaan rooliin. Mutta en tähän hätään muista, että mihin tämä tieto/väite perustui. :)

Vierailija
109/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sanottu, että tulis takaisin. Mutta joka kaudellahan on ollut sellainen ryhmäloppukohtaus, jossa jokainen hahmo on vilahtanut, joten ehkä piipahtaa siinä jossakin muodossa?

Vierailija
110/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen katsonut tässä uudestaan ykköskautta ja huomasin yhden jutun: kaikki kaudethan on tietyn henkilön näkökulmasta eli mukana pitäisi olla vain tämän (eli tässä tapauksessa evan) kokemukset. kuitenkin siinä jaksossa, kun käyvät koululääkärillä ja käy ilmi, ettei vilde ole raskaana, muut lähtevät edeltä pois ja noora vetää vilden sivuun ottaakseen syömishäiriöjutun puheeksi. sanokaa jos olen väärässä, mutta tämä on koko sarjan ainoa kohtaus jonka olen bongannut, jossa kauden päähenkilö ei ole läsnä. no, sehän on sanottukin että ykköskausi tehtiin nooran tarinan pohjustukseksi... onko joku tosissaan sitä mieltä, että noora ei olisi selkeästi andemin lempilapsi?

Vierailija
111/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Nrk3 on kanava, mistä Skam näkyy, niin nyt ainakin näyttää että illan lähetykselle on varattu 30 min. 20.25 paikallista aikaa alkaisi, eli meillä tuntia myöhemmin. Ei jaksas odottaa.. 😒

Vierailija
112/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viimesinä jännityksen hetkinä, heitelkääpä ideoita mitä vois tänää tapahtua! Mitä sana suunnittelee?

Vierailija
113/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen katsonut tässä uudestaan ykköskautta ja huomasin yhden jutun: kaikki kaudethan on tietyn henkilön näkökulmasta eli mukana pitäisi olla vain tämän (eli tässä tapauksessa evan) kokemukset. kuitenkin siinä jaksossa, kun käyvät koululääkärillä ja käy ilmi, ettei vilde ole raskaana, muut lähtevät edeltä pois ja noora vetää vilden sivuun ottaakseen syömishäiriöjutun puheeksi. sanokaa jos olen väärässä, mutta tämä on koko sarjan ainoa kohtaus jonka olen bongannut, jossa kauden päähenkilö ei ole läsnä. no, sehän on sanottukin että ykköskausi tehtiin nooran tarinan pohjustukseksi... onko joku tosissaan sitä mieltä, että noora ei olisi selkeästi andemin lempilapsi?

Siis toi kohtaus on häirinnyt siitä asti, kun sen ensimmäisen kerran näin :D Ärsytti niin paljon. Ja olihan se koko ykköskauden loppu (toki koko kausi, mutta loppupuoli vielä enemmän) ihan suoraa pohjustusta Nooran kautta varten, ja sekin häiritsi, koska tuntui, että paikoitellen Eva jäi täysin Nooran varjoon. Ja samalla tavalla on nytkin, kun Sanan tarina jää jotenkin ihan kokonaan Nooran tarinan varjoon. Kyllä mä ymmärrän, että kun kirjoittajalla on yksi lempihahmo, niin sitä tuodaan huomaamattakin esille, mutta alkaahan toi jo kyllästyttää. Varsinkin kun Nooran hahmo pilattiin ihan kokonaan kakkoskaudella, ja sama Williamin perään itkeminen jatkuu nytkin. Muutenkin tuntuu, että Andemilla on jotenkin vaikeuksia kirjoittaa tyttöhahmoja, koska Eva ja Chris ovat jääneet ihan ulos kaikesta, ja Vilde on hahmona vedetty ihan överiks.

Vierailija
114/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa parittaa Nooraa Yousefille 😬

Vierailija
115/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäävätkö sattumalta vai onko sana muka laittanu yosefille viestiä ja huijannut tulemaan paikalle🤔 Jos noin kävis niin voi raukka yousef mikä pettymys odottais. En kyllä usko että Noorakaan ois mukana siinä ideassa..

Btw ei oo selitetty Nooran nimen kahta o:ta yhden sijaan! Se pirulainen nico sitä kyseli

Vierailija
116/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt vaan kysyttävä, että mistä klipeistä täällä puhutaan? Areenassahan on vain ne sarjan viralliset jaksot.

Vierailija
117/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin pelkään tätä... mutten ymmärrä miten sen tekis niin että onnistuisi? En usko että Sana on ollut Yousefiin yhteydessä tai ihan avoimesti yrittäisi parittaa noita kahta. En kyllä osaa arvata, mikä tämä hieno suunnitelma on, mutta ehkä jatkavat sinne bileisiin joita Vilde ehdotti? ja siellähän nyt voi törmätä vaikka kehen. Toivon kyllä, että Yousef on tässä klipissä, hehän eivät ole tavanneet sen viime perjantain jälkeen

Vierailija
118/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😠 en malta odottaa! Lol, en oo kyl pystyny kattomaan viimeistä klippiä, kun petyin niin tohon yousefin dumauskuvioon.

Vierailija
119/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäävätkö sattumalta vai onko sana muka laittanu yosefille viestiä ja huijannut tulemaan paikalle🤔 Jos noin kävis niin voi raukka yousef mikä pettymys odottais. En kyllä usko että Noorakaan ois mukana siinä ideassa..

Mä veikkaan, että törmäävät sattumalta! Kun toisaalta mietin, että eiköhän Sanallekin olis helpompaa päästä vaan "kokonaan eroon" Yousefista, eikä niin, että se yrittäis saada Nooraa sen kanssa yhteen koska sehän olis vaan vaikeempaa kun joutuis nähdä sitä, ja vielä tollasessa yhteydessä. Vaikka aikasemmin ajattelin että Sana yrittäis parittaa heitä, mutta nyt se tuntuu vähän hölmöltä ajatukselta. Eiköhän Sana halunnut Nooran vaan kaveriks miesmettälle mukaan, koska on nyt vähän samassa tilanteessa kuin Noora. Eli Nooran varjolla pääsee bongailemaan uusia ihastuksia ja saa siinä omatkin ajatukset muualle.

Pakko tänään kyllä näkyä Yousef klipissä, en kestä jos ei näy!

Vierailija
120/1830 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö Evan uuden ig-kuvan? Mitä jos Evasta ja Vildestä tehtäis nyt oikeasti pari :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi